Jump to content

Adikan

 V.I.P
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3g 28m 29s

Community Reputation

13 Świeżak

About Adikan

Donator
  • Rank
    Nowicjusz
  • Birthday 25.03.1996
  • Wiek 23

Kontakt

  • Strona internetowa:
    pornhub.pl
  • Gadu-Gadu:
    nie mam xd
  • Wiek 23

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Platforma:
    Steam
  • Wiek 23

Recent Profile Visitors

60 profile views
  1. Zajebista przekąska, polecam ! Xd
  2. Nick: Adikan Imię: Adrian Serwer, który chcesz sponsorować:Paintball Kontakt:steam:Adikan
  3. @Pozytywna jakie branie xd
  4. Adikan

    BANOWAC

    Twoj nick: Adikan Nick podejrzanego: tu was zaskocze "podejrzany" IP/Steam ID podejrzanego: STEAM_0:0:6755399441056065 (takie info z complexity Demo Serwer:PB Mapa:DD2 Data i godzina: 23.01.2020 19:40 Link do demka: http://ehltv.hltv.org.pl/srv50774/HLTV-2001231943-de_dust2.dem.zip 7,34- Skan i pewniaczek 7,46- 8,00 -wie kiedy sie wychylic plus skany non stop 8,50- 9,40- skan i 10 sek później frag 13,25- przez tą akcje w sumie to zgloszenie 14,05- pewniaczek Jestem leniem wiecej mi sie nie chcialo wypisywac ale ogólnie typek ON/OFF na początku lamił póżniej nagle zaczynał zdobywac fragi w ten o to niezbyt ciekawy sposób.. Pisałem do BKSRAFI na u@ chyba ze 3 razy ale zlał temat mimo że inni też pisali na "y" wiec osobiscie zgłaszam ! EDIT: http://bany.cskatowice.com/ban_list.php?bid=171541 znalazłem coś takiego w waszych banach
  5. Ten sam, kiedyś coś tam pykaliśmy chyba w DM czy ColorWar
  6. Witam, mam na imie Adrian mam 24 lata. W Grupie anonimowych alkoholików jestem od niedawna xdd ostatni raz alkohol w ustach mialem w 2019 roku xdd A tak serio: Serwer - paintball Platforma- Steam Nicki - Adikan, Humoropoprawiaczomaniaczek itd. Staż- od 2010 z przerwami Ulubiona mapa- Mirage, Tuscan Lokalizacja- okolice Łodzi. Witam wszystkich oficjalnie i do zobaczenia na serwerach.
  7. Nick podczas gry: Adikan Data Bana: Poniedziałek, szósty stycznia dwa tysiące dwudziesty rok naszej ery o godzinie czternastej pięćdziesiąt cztery (nie wiem ile sekund) Mapa: Piekło (Hell) Nick Admina: Kicia Powód Bana: Za mocno lamiłem i to było podejrzane xDD Screeny (paczka .zip):https://www66.zippyshare.com/v/JD3b6USQ/file.html Twoje IP / SteamID: STEAM_0:1:224485596 Wycinek z konsoli / link do bana: http://bany.cskatowice.com/ban_list.php?bid=171229

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×
×
  • Create New...