Jump to content

DavidM

 Opiekun Serwera
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6
  • Time Online

    1d 7g 46m 46s

DavidM last won the day on October 12 2019

DavidM had the most liked content!

Community Reputation

79 Ambitny

5 Followers

About DavidM

[CS 1.6] Opiekun PaintBall
Admin TeamSpeak 3
  • Rank
    Komentator
  • Birthday 24.09.1998
  • Wiek 21

Kontakt

  • Gadu-Gadu:
    18346777
  • Skype:
    Myćkoń
  • Wiek 21

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Stargard Szczeciński
  • Zainteresowania:
    WOŚP (Światełko do nieba) Czyli "ZIMNE OGNIE DLA BEZPIECZEŃSTWA"
    :D
  • Platforma:
    Steam
  • Wiek 21

Recent Profile Visitors

1328 profile views
  1. Nie 1. nie umiesz przyjac krytyki od innych osob. (widac to w tym podaniu co dodales swoja wypowiedz) 2. Nie przeczytales nawet regulaminu. (Jest zaznaczone ze w swoich podaniach sie nie wypowiadamy 3. Slaba aktywnosc
  2. @ANTIHYPE @BloogChild @Brzoza @DEKSIU @DomiN @hotrod4s @KiciA<3 @Nejmus^^ @Nyćka @Pozytywna @Psycho @T@jemniczySmarkNaFirance @Tyś widzioł. @Veegaz @yogae @Waterovsky Pamietajcie ze wasza opinia tez sie liczy bo bedziecie wspolpracowac o ile podanie zostanie zaakceptowane. Wiec prosze was przegladajcie posty w tym kaciku i sie wypowiadajcie. Czekam na wasze opinie...
  3. Tu chyba jasne sprawa :). Na tak
  4. Wiadomość wygenerowana automatycznie: Gracz został ZBANOWANY Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum. Z Pozdrowieniami, Ekipa CSKatowice.com
  5. Ja jestem za okresem probnym ktory bedzie trwac minimum 2msc
  6. Gratulacje dla TOP3 Serwera PB Po odbior nagrod zapraszam na PW Macie 24H na odebranie nagrod, inaczej przepadaja!
  7. Gratulacje dla trzech najlepszych gangow na serwerze Paintball. Listopadowa wojne gangow wygrywaja
  8. MEDALE Grudzień Medale są przyznawane na podstawie różnicy fragów ! Zasady konkursu są bardzo proste ! Należy grać czysto i zdobywać jak najwięcej fragów ! Konkurs trwa do końca Grudnia! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I Miejsce - Ranga ViP na forum na okres 15 dni + ViP na serwerze na okres 30 dni + 10 rep na forum II Miejsce - VIP na serwerze na 25 dni + 7 rep na forum III Miejsce - VIP na serwerze na 20 dni + 5 rep na forum *Dla adminów przewidziane inne nagrody! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Życzymy dobrej zabawy i duuuużej ilości fragów ! * na odbiór nagród macie 48 godzin. * jeżeli na jednym nicku będzie grało więcej osób, wtedy żadna nagroda nie przysługuje
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie: Powód: Sprawa została wyjaśniona Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum. Z Pozdrowieniami, Ekipa CSKatowice.com
  10. Niestety. Nie odpowiadamy za dzialalnosc 1shot1kill.pl. w niczym nie jestesmy w stanie ci pomoc. Jednak ze wiadomosc zwrotna lubi przychodzic po kilku dniach . Jezeli bardzo chcesz kod musisz kontaktowac sie z 1shot1kill.pl
  11. Nie no. Teraz to chyba sa jaja... Jestes zwiazany ladnych pare lat a nie masz wstawionego gt?. Skad mamy wiedziec czy wgl grales na pb... Nigdy ci na nim nie widzialem. A druga strona. Jest taka . Ze ledwo wracasz na siec i odrazu chcesz admina... duzo sie pozmienialo mamy innych graczy i adminow. Pokaz sie ze jestes na serwerze. A narazie jestem na NIE
  12. Wiadomość wygenerowana automatycznie: Podanie zostało zaakceptowane. Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum. Z Pozdrowieniami, Ekipa CSKatowice.com
  13. Wiadomość wygenerowana automatycznie: Podanie zostało zaakceptowane. Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum. Z Pozdrowieniami, Ekipa CSKatowice.com
  14. Ogromne tak. Ambitna. I calkiem spoko
  15. Wiadomość wygenerowana automatycznie: Gracz został ODBANOWANY Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum. Z Pozdrowieniami, Ekipa CSKatowice.com

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×
×
  • Create New...