Jump to content
  • Napisane posty

    5
  • Założone tematy

    1
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4g 25m 52s

Community Reputation

8 Świeżak

About lewaq

  • Ranga główna Użytkownik
  • Poziom

Recent Profile Visitors

  • 72 profile views
  1. @ Lexy95@JohnyMaster Moim zdaniem nie ma sensu dawać aż tyle map, bo i tak nie będą grane. Gracze lubią klasyki i nic tego nie zmieni, co jakiś czas można pojedynczo dodawać nowości jak overpass i cache, ale te nadal są bardzo rzadko grane. Mało kto chce się bawić w poznawanie nowych map, jak może zagrać na klasyku którego zna i pofragować. Więcej sensu byłoby w usuwaniu map, żeby zachęcić graczy do odgrzebania takich map jak cbble czy cpl_mill, a nie w dodawaniu map o których większość ludzi nie słyszało. Stąd moja propozycja: usunię
  2. GT jest Wiek jest Ogarnięcie jest Zagrożenie zbanowania mnie jest Czego chcieć więcej? Brać go póki można
  3. Ja mam rozwiązanie. Minimalizuję csa i robię co innego, a jak jest nowa runda to dostaję powiadomienie XD. Propozycja kosmetyczna i nie zaszkodzi nikomu, więc jestem na TAK.
  4. Komenda /mute niech zostanie przywrócona bo kiedyś była. Na szczęście można mutować "ręcznie" esc->player list. Z tym że bodajże na nsach nie zawsze działa, więc komenda musi być.
  5. Nazwa mapy: css_cache Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/187626 Mapa duża Propozycja usunięcia: rats_1337, niegrywalny i zbugowany. Dowody - demko https://www25.zippyshare.com/v/DpHg8eYn/file.html 5:10 nagminne blokowanie kulkami przy wychodzeniu z respa ct, nie mogłem się ruszyć. 6:34 zabijający zmywak. 14:40 zbugowana winda. 16:10 gracze mieli dość i uruchomili rtv(pierwsze jakie widziałem na tym serwerze). Odpływ graczy z serwera - na hellu pod koniec mapy było około 20 graczy, na ratsie po czasie około 15, w pewnym momencie
  6. Mam dwie propozycje które umilą rozgrywkę a jednocześnie są tak kosmetyczne, że nie powinny stanowić problemu do ich wprowadzenia. Po 1: Wszyscy gracze po stronie CT powinni mieć dostęp z góry do defusa, nie tylko vipy. Ugranie rundy jest o wiele bardziej utrudnione bez zestawu do rozbrojenia paki. VIPy na tym praktycznie nie stracą. Nadal mają potężną przewagę w postaci double jumpa i p90. No i kwestia żywszej rozgrywki, TT wiedziałoby, że ma CT ma tylko 5 sekund na rozbrojenie paki i bardziej by walczyło o ugranie rundy. Po 2: Jeśli możliwe, to zmiana licz
×
×
  • Create New...