Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Potwor z Piekiel Komentator

    • Last visited

    • Joined

    • Posts

      79
    • Days Won

      7

    Donator

    Potwor z Piekiel przekazał dotacje na rzecz sieci

    profil steam Potwor z Piekiel

    Przejdź do profilu Steam

    About Potwor z Piekiel

    • Ranga główna [CS 1.6] Opiekun PaintBall
    • Other groups Donator
    • Birthday June 13

    Additional information

    • Gender
      Mężczyzna
    • First name
      Jan
    • Location
      Mazowieckie
    • Platform
      Steam
    • Steam Potwor_z_Piekiel

    Recent Profile Visitors

    735 profile views
    • Last visited

    • Joined

    • Posts

      79
    • Days Won

      7

    Potwor z Piekiel's Achievements

    Komentator

    Komentator (6/23)

    66

    Reputation

    Potwor z Piekiel last won the day on July 14

    Potwor z Piekiel had the most liked content!

    1. Obejrzałem dwa demka i prezentuję swoje wnioski. 1. Mapa de_dust2002; link do demka (kliknij, aby pobrać); czas HLTV 20:36 - 20:56 z dnia 17.08.2022 r.: 5:50 - na pewniaka wbiegasz do wieży z respa TT i zaczynasz strzelać w CT zanim wyleci. 7:00 - podobna sytuacja jak wyżej. Tylko tutaj znacznie lepiej słychać CT i skradasz się. 7:40 - wchodzisz na BS od tunelu ciągle wpatrzony w respa CT (bunkier), z grubsza rozejrzałeś się na BS i znowu patrzysz w bunkier, chociaż nikt tam nie biega (nikogo nie słychać). W ogóle nie sprawdzasz skrzynek. No i nagle wychodzi CT. 8:10 - strzelasz pojedynczym ogniem z wieży w galerię (słychać w oddali kroki), nagle walisz ciągły ogień prosto jak przeciwnik zaczyna się wychylać. O tyle to ciekawy, że pierwszy CT szedł po cichu "na shifcie", a dopiero drugi biegł za nim jak koń. Drugi oberwał rykoszetem (odbita kulka). 10:06 - lecąc z BS'a do tunelu oraz przejścia od razu wiesz, że CT stoi w wejściu. Przypadek czy może jednak nie? 10:42 - niby taki dobry gracz z Ciebie i grasz na słuchawkach, a gubisz się czy CT idzie z dołu czy wieży czy z mostka na górze? Wyraźnie słychać, że idzie z dołu. 11:10 - wchodząc do wieży najpierw walisz w ścianę przy galerii (prosto we wroga) i dopiero po sekundzie jak CT wychodzi zza ściany korygujesz swój cel. 12:30 - co prawda widać z wieży jak CT przeskoczył z galerii na drugą stronę, ale potem to dopiero ciekawe. Rzucasz HE na galerię i przestajesz strzelać (CT dalej za ścianą przy wieży). CT bierze granat i chcąc wyrzucić granat w Twoją stronę wybiega a Ty od razu w niego walisz, mimo że nie słychać jego kroków. 12:50 - widać, że wróg był na galerii, ale skąd wiedziałeś, że skoczył na dół. Nie było słychać skoku. W ogóle nie sprawdzałeś ponownie galerii tylko strzelałeś prosto w wejście na dole. 13:40 - akcja sam na sam. Ty jesteś na galerii, CT w bunkrze. Lecisz śmiało do wieży, przez most i do tunelu. Zero rozglądania czy czegokolwiek. Chodzisz na pewniaka i idziesz po pakę na respie. Przy pace tylko trochę zerkasz. Wchodzisz tunelem na BS wpatrzony głównie w bunkier, spoglądasz tylko na respa szybko (bez sprawdzania boxów i jakiegoś lepszego rozejrzenia się) i od razu patrzysz znowu w bunkier w to samo miejsce. 14:30 - jesteś w bunkrze na CT. Słychać jak gracz wchodzi pochylnią od tunelu i spoko zabijasz go. Jednak drugiego praktycznie nie było słychać (odgłosy ginącego 1 gracza zagłuszają tego drugiego), a ty wylatujesz od razu i strzelasz w niego. 16:30 - akcja podobna jak w 10:42 - niby super gracz na słuchawkach, a masz problem z rozróżnieniem kierunku z jakiego biegnie gracz. 2. Mapa de_nuke; link do HLTV (kliknij aby pobrać); godzina 20:57 - 21:16 z dnia 17.08.2022 r.: 0:50 - skąd wiedziałeś, że paka na dolnym BS'ie? Może była na górnym? W ogóle się nie rozglądasz na górnym tylko od razu lecisz na dolny (co nie było pomyłką). Nikt nie powiedział przecież, że paka na dolnym. 1:58 - trochę taki skan wzrokowy przez ścianę. Stojąc w kurniku patrzysz prosto w swojego kolegę z drużyny za ścianą oraz wroga stojącego w pobliżu respa CT. 3:42 - słychać otwieranie się drzwi, ale kroki przeciwnika na dachu za ścianą zagłuszają kroki TT wychodzącego przez te drzwi. Mimo to bezbłędnie strzelasz w niego. 3:52 - TT siedzi cały czas w ciemni skampiony (nie rusza się), nie mogłeś go słyszeć (odgłosy ludzi z dachu wszystko zagłuszały), jednak mimo to doskonale wiesz, że w tej ciemni siedzi TT i go zabijasz. A jak wychodzisz na dach w ogóle się nie rozglądasz i wydaje jakbyś w ogóle tego TT na dachu nie słyszał. 4:32 - idziesz długą na rampę, w między czasie jakiś TT wręcz krzyczy przez mikro, zagłuszając głosy otoczenia (kroki). Jednak doskonale wiesz kiedy masz zacząć strzelać do CT wychodzącego z rampy na długą. Jednocześnie jak już pierwszy CT miał się wychylić cofnąłeś się kilka kroków (ewentualna ucieczka przed kulkami czy resztą CT?). Oczywiście z drugim CT nie miałeś większego problemu i wiedziałeś kiedy podskoczyć i strzelać w niego (2 frag). Jednak dalej wiesz, że jest jeszcze 3 CT schowany bardziej w rogu. Problem w tym, że ten trzeci przez kilka sekund stał skampiony i się nie ruszał - nie było go słychać. 8:30 - skacząc na kurnik z gniazda doskonale jesteś wcelowany w TT wychodzącego z drzwi. Owszem drzwi było słychać, ale tego TT już mniej. Ale to dla ciebie nie była przeszkoda. 11:38 - jesteś w dobudówce, słyszałeś jak gracz jeden TT poszedł w okna. Drugi szedł dworem od TT. Zabiłeś tego z dworu, cofasz na BS wcelowany prosto w gniazdo gdzie wychodzi gracz. O ile można pomyśleć, że tam mógł pójść (ale mógł też pójść na rampę lub cofnąć na dwór) to jednak zacząłeś strzelać w idealnym momencie. Wiedziałeś dokładnie kiedy, mimo że nie było słychać jak TT wchodzi po drabinie na gniazdo. 12:12 - widziałeś gracza na górze, strzelacie się. Za chwilę wyskakujesz i strzelasz w dół na BS prosto w gracza. Skąd wiedziałeś, że przeciwnik zeskoczył na BS jak nie było go słychać (zagłuszały wszystko kroki przeciwnika chodzącego po dachu. 14:33 - wchodzi na górny prze dobudówkę. słychać TT na górnym - zabijasz go. Powtórka z 0:50 - nie sprawdzasz w ogóle górnego BS, szczególnie, że stamtąd wybiegł przeciwnik, tylko od razu na dolny gdzie paka (nie było żadnego info). 16:00 - jesteś na dolnym BS. Słychać kogoś w wentylu prawym i słychać jak wchodzi na drabinę. Skradasz się z dolnego i patrzysz w kratkę od wentyla i nagle strzelasz w górę w kierunku wyjścia z wentyla. Trafiasz prosto w nogi przeciwnika będącego na drabince. Wiedziałeś, że tam jest, a nie było go widać. Teraz ogólna ocena i spostrzeżenia. Można zauważyć dość chaotyczną grę. Czasami wbiegasz w różne miejsca w ogóle się rozglądając (nawet po pospolitych kampach). Widać dużą schematyczność gry (ciągle chodzisz tymi samymi drogami), co raczej nie świadczy o profesjonalnej grze. Nie widać szczególnych oznak gry "na radar". Widać często charakterystyczne wcelowanie się we wrogów przez ściany lub w miejsca gdzie mają wyjść. Jak Admin/Opiekun siedzi na specie zaczynasz "ostrożniej grać". Więcej się skradasz "na shifcie", rozglądasz się, mniej pewnie grasz. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Odkrywam jakby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości.
    2. Gracz został odbanowany! Jeżeli nie zgadzasz się z podjętą decyzją, zgłoś ten post Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie
    3. Zły dział. Przenoszę do odpowiedniego działu. __________________________________________________________________________________________________ Po pierwsze zastosuj się do wzoru. Brak wzoru = brak UB. Po drugie ss'y są w formacie ".tga", z ikonką czystej kartki (podstawowe programy graficzne windows'a nie czytają tego formatu jako domyślnego). Nazwa plików powinna być halflife00, halflife01, itd. Jeszcze raz sprawdź poradnik dot. braku ss'ów i poszukaj ich. Brak ss'ów = brak UB.
    4. Hejooo Również zapraszam na naszego PB, bo mamy samych miłych i sympatycznych adminów i najlepszych opiekunów (Psssst.... szczególnie jeden taki MOKRY kowboj ) Pozdrawiam i życzę mile spędzonych chwil u nas
    5. MY CS 1.6 :::::::: AWP pro

    6. MY VIP BRO    

                                                                                                     vip BRO

    7. Witaj i życze miłej gry na sieci (a szczegółnie PB )
    8. WAKACJE 2022 Zasady są wszystkim znane, zdobywamy dużo fragów i czysto gramy! ___________________________________________________________________________________________ NAGRODY 1 Miejsce - VIP 1 miesiąc 2 Miejsce - VIP 3 tygodnie 3 Miejsce - VIP 2 tygodnie 4 Miejsce - VIP 1 tydzień 5 Miejsce - VIP 1 tydzień ___________________________________________________________________________________________ Życzymy dobrej zabawy i dużej ilości fragów! -> Na odbiór nagrody macie 48h. -> Jeśli na jednym nicku będzie grało więcej osób, wtedy żadna nagroda nie przysługuje. -> Nagroda przysługuje tylko dla danego gracza. Nie ma możliwości oddania jej komuś innemu, istnieje możliwość nieprzyjęcia nagrody. ___________________________________________________________________________________________ Dodatkowe zasady edycji specjalnej -> Konkurs trwa przez 2 miesiące wakacyjne (lipiec i sierpień). -> Nagrodzonych zostanie 5 najlepszych osób w tej edycji - nagrody wg. rozpiski powyżej. -> Jeśli zdobędziesz nagrodę w konkursie WOJNA GANGÓW #7, ta nagroda również Ci przysługuje!
    9. * WAKACJE 2022 * Zasady są proste, zdobywamy dużo fragów i czysto gramy! ___________________________________________________________________________________________ NAGRODY 1. Miejsce danego Gangu - VIP na 1 miesiąc, dla wszystkich członków Gangu! 2. Miejsce danego Gangu - VIP na 2 tygodnie, dla wszystkich członków Gangu! 3. Miejsce danego Gangu - VIP na 1 tydzień, dla wszystkich członków Gangu! ___________________________________________________________________________________________ Życzymy dobrej zabawy i dużej ilości fragów! -> Na odbiór nagrody macie 48h. -> Jeśli na jednym nicku będzie grało więcej osób, wtedy żadna nagroda nie przysługuje. -> Nagroda przysługuje tylko dla danego gracza. Nie ma możliwości oddania jej komuś innemu, istnieje możliwość nieprzyjęcia nagrody. ___________________________________________________________________________________________ DODATKOWE ZASADY EDYCJI SPECJALNEJ -> Konkurs trwa przez 2 miesiące wakacyjne (lipiec i sierpień). -> Nagrodzone zostaną 3 najlepsze gangi w tej edycji - nagrody wg. rozpiski powyżej. -> Jeśli będziesz w top 5 w konkursie TOP15, ta nagroda również Ci przysługuje. Specjalne podziękowania dla @ Luxyrie za wspaniałe zdolności graficzne
    10. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ WYNIKI KONKURSU TOP15 CZERWIEC /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ I MIEJSCE: Wyj3bane :] -> VIP na 1 miesiąc na PB II MIEJSCE: F.C.Porto -> VIP na 2 tygodnie na PB III MIEJSCE: Roskana -> VIP na 1 tydzień na PB //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Po odbiór nagrody zapraszam na PW do mnie @ Potwor z Piekiel Na odbiór nagrody macie 48 h (do 14.07.2022 r.)!
    11. WYNIKI KONKURSU WOJNA GANGÓW #6 - CZERWIEC 2022 <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> I MIEJSCE: Kista -> VIP na 1 miesiąc na PB otrzymują wszyscy członkowie gangu: F. C. Porto mordo wez @ Guciuuu kubry$$S ZeroCalorieCooke PL sharp Po odbiór nagrody zapraszam na PW do mnie @ Potwor z Piekiel Na odbiór nagrody macie 48 h (do 14.07.2022 r.)!
    12. Wszystkiego najlepszego Młoda
    13. Bajka mojego dzieciństwa I ten znamienity tekst "Jakubie zrób mi loda!" A potem do brata tak się krzyczy (oczywiście brat Kuba )
    14. Witaj I zapraszam na nasz serwer Paintball w wolnej chwili
    ×
    ×
    • Create New...