Jump to content

    Aktualizacja 29.06.2023 - Limited Test


    Letaryat
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 2
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Najpopularniejsze posty

    29.06.2023 została wypuszczona aktualizacja do bety CS2. Rozgrywka: - Dodano tryb uproszczony   Strzelanie: - Naprawiono rzadkie przypadki gdzie pociski nie podążały za "wzore

    Tutaj jakieś smaczki które znalazłem na reddicie: Remake Inferno w plikach gry:     Zachowanie granatów dymnych w ventach:  

    29.06.2023 została wypuszczona aktualizacja do bety CS2.

    Rozgrywka:

    - Dodano tryb uproszczony

     

    Strzelanie:

    - Naprawiono rzadkie przypadki gdzie pociski nie podążały za "wzorem rozpylania" (spray pattern)

     

    Mapy:

    - Dodano mapę Nuke do trybu Deathmatch, uproszczonego oraz Turniejowego.

    - Dodano mapę Office do trybu Deathmatch oraz uproszczonego.

    - Usunięto mapę Mirage.

     

    Audio:

    - Dodano efekt odległości do wszystkich pozycyjnych źródeł dźwięku.

    - Ulepszenia przetwarzania dźwięku 3D.

    - Ogólne poprawki i usprawnienia

    - Naprawiono błąd gdzie dźwięki nie uwzględniały wartości okluzji otaczającej geometrii, co powodowało, że źródła dźwięku były wyświetlane bliżej niż w rzeczywistości.

    - Naprawiono brak niskich częstotliwości w pewnych odległościach od źródeł dźwięku, takich jak granaty i ostrzał z broni.

    - Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre dźwięki były nieco głośniejsze lub cichsze w zależności od orientacji słuchacza.

    - Dodano muzykę do ekranów akceptacji meczu i wczytywania.

    - Dodano unikalną warstwę okluzji dźwięku, aby pomóc w pionowym pozycjonowaniu dźwięku w Nuke.

     

    Animacje:

    - Granaty od teraz można zbadać.

    - Poprawiono animacje strzykawek.

    - Poprawiano inspekcje dla różnych broni.

     

    Ruch:

    - Naprawiono przypadki niezamierzonego powolnego kucania/odkucania (hehe odkuc)

    - Bunnyhop powinien teraz być podobny do CSGO 128 Tick.

    - Dodano convar sv_jump_spam_penalty_time aby móc dostroić odczucia bunnyhop.

    - Ulepszono odczyt dla cl_showpos, aby pokazywał maksymalną prędkość z ostatnich 3 sekund; liczba ta znajduje się w nawiasie w wierszu "vel".

    - Gracze nie mogą już skakać pod koniec czasu rozgrzewki.

     

    Sieć:

    - Wysyłanie ramek delta gry jest teraz asynchroniczne, co zmniejsza użycie procesora głównego wątku serwera dedykowanego, a tym samym zmniejsza prawdopodobieństwo utraty ticków.

     

    Inne:

    - Naprawiono przypadek, w którym broń w kaburze była renderowana na martwym graczu.

    - Dodano ikonę wyposażenia niezależną od drużyny dla kafelków ekwipunku/ładunku.

    - Jeśli to możliwe, przełączenie na tryb widza spowoduje domyślne włączenie widoku z oczu.

    - Dostosowano przejście między kamerą pościgową widza a kamerą roamingową.

    - Wyśrodkowano tekst trybu gry na ekranie wczytywania.

    - Usunięto "Najlepszy z X rund" z ekranu wczytywania.

     

    Tutaj filmik w języku angielskim przedstawiający szybko wszystkie zmiany w tej aktualizacji:

     

     

    Źródło: https://store.steampowered.com/news/app/730/view/3650779172082664429

    • I like this! (+1) 2
    • Cool! (+1) 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
     Share

    ×
    ×
    • Create New...
    You are viewing the forum as guest.
    You do not have access to some content and features!