Skocz do zawartości

    Aktualizacja 29.06.2023 - Limited Test


    Letaryat
     Udostępnij

    Rekomendowane odpowiedzi

    • Cała zawartość 2
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top użytkownicy w tym temacie

    Najpopularniejsze posty

    29.06.2023 została wypuszczona aktualizacja do bety CS2. Rozgrywka: - Dodano tryb uproszczony   Strzelanie: - Naprawiono rzadkie przypadki gdzie pociski nie podążały za "wzore

    Tutaj jakieś smaczki które znalazłem na reddicie: Remake Inferno w plikach gry:     Zachowanie granatów dymnych w ventach:  

    29.06.2023 została wypuszczona aktualizacja do bety CS2.

    Rozgrywka:

    - Dodano tryb uproszczony

     

    Strzelanie:

    - Naprawiono rzadkie przypadki gdzie pociski nie podążały za "wzorem rozpylania" (spray pattern)

     

    Mapy:

    - Dodano mapę Nuke do trybu Deathmatch, uproszczonego oraz Turniejowego.

    - Dodano mapę Office do trybu Deathmatch oraz uproszczonego.

    - Usunięto mapę Mirage.

     

    Audio:

    - Dodano efekt odległości do wszystkich pozycyjnych źródeł dźwięku.

    - Ulepszenia przetwarzania dźwięku 3D.

    - Ogólne poprawki i usprawnienia

    - Naprawiono błąd gdzie dźwięki nie uwzględniały wartości okluzji otaczającej geometrii, co powodowało, że źródła dźwięku były wyświetlane bliżej niż w rzeczywistości.

    - Naprawiono brak niskich częstotliwości w pewnych odległościach od źródeł dźwięku, takich jak granaty i ostrzał z broni.

    - Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre dźwięki były nieco głośniejsze lub cichsze w zależności od orientacji słuchacza.

    - Dodano muzykę do ekranów akceptacji meczu i wczytywania.

    - Dodano unikalną warstwę okluzji dźwięku, aby pomóc w pionowym pozycjonowaniu dźwięku w Nuke.

     

    Animacje:

    - Granaty od teraz można zbadać.

    - Poprawiono animacje strzykawek.

    - Poprawiano inspekcje dla różnych broni.

     

    Ruch:

    - Naprawiono przypadki niezamierzonego powolnego kucania/odkucania (hehe odkuc)

    - Bunnyhop powinien teraz być podobny do CSGO 128 Tick.

    - Dodano convar sv_jump_spam_penalty_time aby móc dostroić odczucia bunnyhop.

    - Ulepszono odczyt dla cl_showpos, aby pokazywał maksymalną prędkość z ostatnich 3 sekund; liczba ta znajduje się w nawiasie w wierszu "vel".

    - Gracze nie mogą już skakać pod koniec czasu rozgrzewki.

     

    Sieć:

    - Wysyłanie ramek delta gry jest teraz asynchroniczne, co zmniejsza użycie procesora głównego wątku serwera dedykowanego, a tym samym zmniejsza prawdopodobieństwo utraty ticków.

     

    Inne:

    - Naprawiono przypadek, w którym broń w kaburze była renderowana na martwym graczu.

    - Dodano ikonę wyposażenia niezależną od drużyny dla kafelków ekwipunku/ładunku.

    - Jeśli to możliwe, przełączenie na tryb widza spowoduje domyślne włączenie widoku z oczu.

    - Dostosowano przejście między kamerą pościgową widza a kamerą roamingową.

    - Wyśrodkowano tekst trybu gry na ekranie wczytywania.

    - Usunięto "Najlepszy z X rund" z ekranu wczytywania.

     

    Tutaj filmik w języku angielskim przedstawiający szybko wszystkie zmiany w tej aktualizacji:

     

     

    Źródło: https://store.steampowered.com/news/app/730/view/3650779172082664429

    • Lubię to! (+1) 2
    • Super! (+1) 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
     Udostępnij

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...
    Przeglądasz forum jako gość.
    Nie posiadasz dostępu do niektórych treści i funkcji!