Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Gravitka na nozu zamias niewidzilnosci ?


    Malibu
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 2
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    tak da sie to zrobic prosze to dla was .

    Tutorial? Pisany Na podstawie BF 1.0.5/1.0.6, lecz prawie tak Samo zmienia sie w W 1.5.3/1.5.3a/1.5.5 1.0.5/1.0.6 Otwórz Plik: cons.inl Zamień na:

    nowy const gInvisAlphaValue [ 4 ] =

    {

    150 , / / Basic bojowy Shotgun

    100 , / / Walka Veteran Shotgun

    70 , / / Expert bojowy Shotgun

    40

    };

    NA do:

    / * New const gInvisAlphaValue [4] =

    {

    150, / / Basic bojowy Shotgun

    100, / / Walka Veteran Shotgun

    70, / / Expert bojowy Shotgun

    40

    }; * /

    Otwórz Plik: badgepowers.inl

    Zamień na:

    public set_invis(id)

    {

    if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;

    if ( !is_user_alive(id) ) return;

    new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][bADGE_SHOTGUN];

    if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )

    {

    fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);

    g_invis[id] = true;

    }

    else

    {

    fm_set_rendering(id);

    g_invis[id] = false;

    }

    }

    NA do:

    public set_invis(id)

    {

    if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;

    if ( !is_user_alive(id) ) return;

    new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][bADGE_SHOTGUN];

    if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )

    {

    new Float:grav

    switch(shotgunlevel)

    {

    case 1: grav = 0.875 //700

    case 2: grav = 0.75 //600

    case 3: grav = 0.625 //500

    case 4: grav = 0.5 //400

    }

    fm_set_user_gravity(id, grav)

    g_invis[id] = true;

    }

    else

    {

    fm_set_user_gravity(id, 1.0)

    g_invis[id] = false;

    }

    }

    1.5.3/1.5.3a/1.5.5

    Otwórz Plik: cons.inl

    Zamień na:

    nowy const gInvisAlphaValue [ 4 ] =

    {

    150 , / / Basic bojowy Shotgun

    100 , / / Walka Veteran Shotgun

    70 / / Expert bojowy Shotgun

    };

    NA do:

    / * New const gInvisAlphaValue [4] =

    {

    150, / / Basic bojowy Shotgun

    100, / / Walka Veteran Shotgun

    70 / / Shotgun Expert bojowy

    ;} * /

    Otwórz Plik: badgepowers.inl

    Zamień na:

    public set_invis(id)

    {

    if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;

    if ( !is_user_alive(id) ) return;

    new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][bADGE_SHOTGUN];

    if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )

    {

    fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);

    g_invis[id] = true;

    }

    else

    {

    fm_set_rendering(id);

    g_invis[id] = false;

    }

    }

    NA do:

    public set_invis(id)

    {

    if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;

    if ( !is_user_alive(id) ) return;

    new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][bADGE_SHOTGUN];

    if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )

    {

    new Float:grav

    switch(shotgunlevel)

    {

    case 1: grav = 0.875 //700

    case 2: grav = 0.75 //600

    case 3: grav = 0.625 //500

    }

    fm_set_user_gravity(id, grav)

    g_invis[id] = true;

    }

    else

    {

    fm_set_user_gravity(id, 1.0)

    g_invis[id] = false;

    }

    }

    Po ów zmianach Zapisujemy pliki i wykonujemy kompilacje Lokalnej JAK COS jeszcze związane z BF2 potrzeba Pisac Na PW do Moze skrobnę "Tutorial"

    Jak cos to pisac pozdrawiam Expert

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...