Fatal1ty 782 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Z racji ,że nie jestem po szkole informatycznej to wolę zapytać może ktoś jest lepiej doinformowany lepiej od mnie o może mi w tym doradzić Chodzi mi o zalety systemu operacyjnego Win7 oraz Win10. Aktualnie mam oryginalną 10 i jedyne co ma w sobie na + to prostszy w obsłudze interfejs oraz wsparcie sterowników pod nowy sprzęt np taki DX12. Na - : - ciągłe aktualizacje, - indexowanie plików (co przy moim jednym dysku twardym HDD mocno odczuwam), - nie jest tak dopracowany jak win7 - nie działają na nim niektóre starsze programy, - plotki o blokadzie win32 (podobno aktualizacja na 2018 już w drodze) Win7: - nie mam oryginału (przyznam kiedyś na piracie śmigało przyzwoicie), - brak wsparcia DX12 oraz słabe wsparcie sprzętowe nowych podzespołów, - mniejsze osiągi wydajności w grach sięgające ~ 8 lub 10 % Nie wiem czy przechodzić z powrotem na win 7 więc mam pytanie: Co bardziej opłacalne win7 czy win10 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sw33toLcIa 1 632 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogen Dogen 2 594 Właściciel Posted March 8, 2017 Właściciel Share Posted March 8, 2017 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuń Rafał 186 Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...