Jump to content

    Locked No i stało się 6.24


    xMetryk
     Share

    Recommended Posts

    Początek sezonu rankingowego 2017!!!!

     

    Bohaterowie

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Akali

    Umiejętność bierna aktywuje się na wieżach.

    Gdy zmieniliśmy Bliźniacze Techniki z zawsze aktywnego efektu na dwie aktywacje, wstrzymaliśmy się z umożliwieniem im działania na budowlach. To znacznie osłabiło zdolność Akali do naciskania, biorąc pod uwagę fakt, że jej podstawowe ataki przeciwko budowlom straciły trochę skalowania od mocy umiejętności, bez czerpania korzyści ze zaktualizowanych Bliźniaczych Technik. Zrobiliśmy to, aby zachować ukierunkowanie Bliźniaczych Technik na walkę z pierwszej wersji jej aktualizacji, żebyśmy mieli jasne spojrzenie na dalsze potrzeby wyważania (patrzcie: wzmocnienia skalowania w ostatnim patchu). Teraz, gdy sytuacja już się trochę uspokoiła i mieliśmy okazję przyjrzeć się wszystkim wprowadzonym zmianom, nie mamy problemu z przywróceniem siły naciskania Bliźniaczym Technikom.

    Biernie — Bliźniacze Techniki

    NINJA NACISKANIEMogą być teraz używane przeciwko budowlom

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Azir

    Krótszy czas odnowienia W. Słoneczne Dyski zadają więcej obrażeń i dają mniej złota przeciwnikom.

    Nie mówiliśmy za dużo o Azirze, ponieważ stał się mniej popularny jakieś pół roku temu. Szybko podsumowując, Azir ma za dużo zalet i za mało wad. To powoduje, że niezwykle trudno jest go wyważać: ponieważ nie ma żadnych jasnych słabości, ciężko jest powstrzymać Azira, gdy zyska trochę przewagi. 

    W tym patchu podnosimy podstawową skuteczność Azira, bez znacznego wzmacniania jego zdolności do nękania. Będzie mógł wystawić i utrzymać trzech żołnierzy znacznie szybciej podczas walki, a szybsi żołnierze oznaczają także lepszy dostęp do Ruchomych Piasków (niezależnie, czy w celu ucieczki czy Przetasowania Shurimy). Wzmacniamy także trochę Słoneczny Dysk — „tymczasowa zastępcza wieża” to fajny element strategiczny, którym dysponuje tylko Azir, ale zawsze miało się wrażenie, że nie opłaca się z niego korzystać, ponieważ szybko zamieniał się w złoto dla wrogiej drużyny.

    Biernie — Dziedzictwo Shurimy

    SKALOWANIE OBRAŻEŃ OD ATAKU3 pkt. na minutę  4 pkt. na minutę
    NAGRODA DLA PRZECIWNIKA ZA ZNISZCZENIE100 szt. złota  50 szt. złota

    W — Powstańcie!

    CZAS ODNOWIENIA ŁADUNKU12/11/10/9/8 sek.  10/9/8/7/6 sek.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Fiddlesticks

    Zwiększone wczesne obrażenia W. Skrócenie czasu odnowienia E.

    Nowa dżungla nie była zbyt łaskawa dla Fiddlesticksa, który stracił sporo szybkości czyszczenia obozów ze wzmocnieniami i Skalniakami. Przywracamy mu trochę skuteczności dżunglowania we wczesnej fazie gry, chociaż śmiało można powiedzieć, że nowa dżungla sprawiła, że Czerpanie stało się skuteczniejsze od Mrocznego Wichru.

    W — Czerpanie

    OBRAŻENIA OD KAŻDEGO DRAŚNIĘCIA60/90/120/150/180 pkt. 80/105/130/155/180 pkt.
    WZMOCNIENIO-POPRAWKANaprawiono błąd, który sprawiał, że Czerpanie nie zadawało ostatniej porcji obrażeń

    E — Mroczny Wicher

    CZAS ODNOWIENIA15/14/13/12/11 sek.  12/11,5/11/10,5/10 sek.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Fizz

    Usprawnienia przejrzystości związane z tym, jak spudłowane ryby przyczepiają się do przeciwników, którzy w nie wejdą.

    Jednym z efektów ubocznych rośnięcia Mącenia Wody wraz z przebytym dystansem jest to, że gdy Fizz spudłuje, zasięg podniesienia ryby jest znacznie większy, niż był wcześniej. Zwiększony rozmiar ujawnił trochę problemów pod względem tego, jak oznaczana była mechanika podnoszenia, więc wprowadzamy parę graficznych usprawnień.

    R — Mącenie Wody

    OSTRZEŻENIESpudłowane ryby wyświetlają teraz dla przeciwników zasięg przyczepienia
    ENTUZJAZMSpudłowane ryby wskakują od teraz na przeciwników, zamiast się teleportować
    NIE ŻYJE, JIMRyby, które nie mogą przyczepić się do przeciwników (upuszczone po aktywacji tarczy magii lub gdy cel zginie) nie wyświetlają wskaźnika przyczepienia i tylko podskakują

    Naprawione błędy

    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia W — Trójzębu nie był resetowany, jeżeli zabił on bohatera, który przybiera inną postać po śmierci (np. Karthus czy Sion)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Garen

    Wirowanie zaczyna niszczyć pancerz przeciwników po czterech trafieniach.

    Garen nie radził sobie z kilku różnych powodów, ale głównym motywem był brak spójności. Mimo iż zaprojektowano go tak, żeby był podatny na odciąganie go od celów, to jednak w porównaniu z innymi molochami traci zbyt dużo skuteczności, jeżeli wrogowie trzymają się z daleka. Jest to praktycznie nieuniknione wraz z postępem gry: Garen nie ma (i nie powinien mieć) sposobów na zignorowanie prób odciągnięcia go od celu przez skoordynowaną drużynę. Jednak gdy zacznie walczyć z przeciwnikami na pierwszej linii, wszelkie zagrożenie z jego strony znika, ponieważ nie może przebić się przez ich obronę. Biorąc pod uwagę brak jakiejkolwiek innej użyteczności (Nasus posiada Uwiąd, a Darius — Pochwycenie, itd.), Garen często sprawia wrażenie bezużytecznego.

    Ta zmiana nie rozwiąże magicznie jego problemów, ale pozwoli mu lepiej radzić sobie w walce z bardziej wytrzymałymi przeciwnikami, gdy nie uda mu się dotrzeć do Czarnego Charakteru i umożliwić swojej drużynie wykorzystanie sytuacji.

    E — Osąd

    NOWOŚĆNISZCZENIE PANCERZAPancerz wrogich bohaterów, którzy zostali trafieni 4 razy, zostaje zmniejszony o 25% na 6 sekund (kolejne trafienia po 4. odnawiają czas trwania)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ivern

    Większy koszt many i mniejsze spowolnienie E.

    Aktualnie Ivern jest jednym z najtrudniejszych do opanowania bohaterów. Gdy graczom wreszcie udała się ta sztuka, okazało się, że ten lubiący przytulać wilki dżungler jest całkiem silny. Jego środkowa i późna faza gry są w porządku, ale skuteczność ganków we wczesnej fazie gry jest trochę zbyt wysoka. Wybuchowe Nasiono jest głównym źródłem problemów, ponieważ spowolnienie jest zbyt skuteczne na początku, a w połączeniu z wyjątkową szybkością czyszczenia dżungli stanowi on zbyt duże zagrożenie dla walczących w alei.

    E — Wybuchowe Nasiono

    KOSZT50 pkt. many  70 pkt. many
    SPOWOLNIENIE70% na wszystkich poziomach  40/45/50/55/60%

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Katarina

    Obrażenia sztyletu zwiększone we wczesnej / środkowej fazie gry.

    Biorąc pod uwagę, że Katarina skupia się na zadawaniu obrażeń, dziwne jest, że tylko jedna z jej podstawowych umiejętności (Skaczące Ostrza) zyskuje znaczne zwiększenie podstawowych obrażeń przy awansach. Zamiast tego, znaczna część zadawanych przez nią obrażeń pochodzi ze skalowania od poziomu bohaterki poprzez nową mechanikę sztyletu. Więc w środkowej fazie gry Złowieszcze Ostrze wpada w zastój: mimo że sztylety zyskują obrażenia wraz z poziomami i może z nich lepiej korzystać dzięki krótszemu czasowi odnowienia Przygotowania i Shunpo, Kat nie może traktować priorytetowo obrażeń podczas awansu, gdy maksymalnie rozwinie Skaczące Ostrza.

    Podczas większości meczów Kat trafia na blokadę, zanim jej skalowanie od mocy umiejętności ruszy z miejsca, przez co trudno jej nadążać za przeciwnikami. Trochę jej pomagamy na czas zapełniania ekwipunku...

    Biernie — Chciwość

    CO TO ZA LICZBYSztylety zadają trochę więcej obrażeń na wszystkich poziomach, skalując się szybciej na wczesnych, ale wolniej na późniejszych (obrażenia na poziomach 1 i 18 są praktycznie bez zmian). Różnica obrażeń jest największa na 10. poziomie (+10 pkt. obrażeń).
    OBRAŻENIA OD SZTYLETU (POZIOMY 1-6)75/78/83/88/95/103 pkt. 75/80/87/94/102/111 pkt.
    OBRAŻENIA OD SZTYLETU (POZIOMY 7-12)112/122/133/145/159/173 pkt. 120/131/143/155/168/183 pkt.
    OBRAŻENIA OD SZTYLETU (POZIOMY 13-18)189/206/224/243/264/285 pkt. 198/214/231/248/267/287 pkt.

    Naprawione błędy

    • Ikona R — Lotosu Śmierci Katariny nie podświetla się, gdy Katarina jest martwa, a przeciwnicy przechodzą obok jej zwłok.
    • Jeżeli Katarina złapie sztylet W — Przygotowania na samym końcu czasu rzucania E — Shunpo, obrażenia sztyletu nie podążą za nią do miejsca docelowego.
    • Jeżeli Katarina użyje E — Shunpo na sojuszniku lub sztylecie, obrażenia Shunpo teraz prawidłowo przenoszą się na najbliższego stwora lub potwora w dżungli, jeżeli w pobliżu nie ma żadnych wrogich bohaterów.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Kog’Maw

    Większe obrażenia W przy trafieniu. Zmniejszone obrażenia i skalowanie od mocy umiejętności E.

    Kog musiał powracać do zdrowia po swojej dezaktualizacji kilka patchów temu. Granie nim jako strzelcem staje się coraz popularniejsze dzięki kilku pośrednim wzmocnieniom (np. Ostrze Zniszczonego Króla / Ostrze Gniewu Guinsoo w ostatnim patchu), a granie jako magiem działa trochę za dobrze po pierwszej fali zmian w 6.21. Kilka drobnych poprawek powinno sprawić, że oba style gry pustkowego szczeniaka będą w dobrym miejscu. Jeżeli chodzi o strzelca, dodamy nieco mocy jego głównej niszczącej umiejętności. Jeżeli chodzi o maga, odbieramy mu trochę zdolności do czyszczenia grup stworów.

    W — Broń Biomagiczna

    OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU2/3/4/5/6% maksymalnego zdrowia 3/4/5/6/7% maksymalnego zdrowia

    E — Szlam Pustki

    OBRAŻENIA60/110/160/210/260 pkt.  60/105/150/195/240 pkt.
    SKALOWANIE0,7 pkt. mocy umiejętności  0,5 pkt. mocy umiejętności

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    LeBlanc

    Zmniejszona regeneracja zdrowia. Zwiększone obrażenia Q, ale zmniejszone przeciw stworom. Zmniejszone obrażenia E.

    Podstawowe statystyki

    REGNERACJA ZDROWIA8,5 pkt.  7,4 pkt.
    PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA0,8 pkt.  0,55 pkt.

    Q — Roztrzaskana Sfera

    OBRAŻENIA55/80/105/130/155 pkt.   55/90/125/160/195 pkt.
    OBRAŻENIA ODBICIA ZADAWANE STWOROM120%  80%
    POPRAWA OPISUOpis Roztrzaskanej Sfery teraz prawidłowo przedstawia obrażenia zadawane stworom
    NAPRAWA BŁĘDUOdbicia Roztrzaskanej Sfery nie są już uznawane za zaklęcia uderzające w jeden cel pod względem wampiryzmu zaklęć

    E — Eteryczne Łańcuchy

    OBRAŻENIA40/65/90/115/140 pkt.  40/60/80/100/120 pkt.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Master Yi

    Cios Alfa lepiej podąża za przeciwnikami, którzy Błysnęli po tym, jak zostali oznaczeni.

    Biernie — Podwójne Uderzenie

    PRZESTAŃ SIĘ BIĆNaprawiono błąd, który sprawiał, że Ostrze Gniewu Guinsoo zadawało obrażenia Masterowi Yi przy drugim ciosie Podwójnego Uderzenia

    Q — Cios Alfa

    NIE UCIEKNIESZCios Alfa określa końcowe położenie Mastera Yi w chwili zadania obrażeń, a nie 0,05 sek. wcześniej. Innymi słowy, Master Yi częściej wyląduje koło swojego celu, jeżeli ten Błyśnie pod koniec Ciosu Alfa. (czas trwania Ciosu Alfa bez zmian)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Nidalee

    +5,12 pkt. obrażeń od ataku

    Podstawowe statystyki

    OBRAŻENIA OD ATAKU47,88 pkt.  53 pkt.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Rengar

    Zmniejszone premie Kościanego Naszyjnika. Zwiększone obrażenia od ataku co poziom.

    Podstawowe statystyki

    PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU1,0 pkt.  1,5 pkt.

    Kościany Naszyjnik

    STAŁA PREMIA1/3/6/10/15 pkt. obrażeń od ataku  1/3/7/13/20 pkt. obrażeń od ataku
    PREMIA PROCENTOWA+2/6/12/20/30% dodatkowych obrażeń od ataku +1/3/7/13/20% dodatkowych obrażeń od ataku
    NAPRAWA BŁĘDUNaprawiono błąd, który sprawiał, że Kościany Naszyjnik dawał % całkowitych obrażeń od ataku zamiast % dodatkowych obrażeń od ataku

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Shaco

    Wzmocnienio-poprawki Ciosu w Plecy.

    Biernie — Cios w Plecy

    LEPSZE KRYTYKIJeżeli atak, który aktywuje Cios w Plecy normalnie trafiłby krytycznie, zadaje teraz normalne obrażenia krytyczne, a nie zmniejszone obrażenia od Ciosu w Plecy
    PIORUNUJĄCE DŹGNIĘCIENaprawiono błąd, który sprawiał, że Cios w Plecy nie kumulował Dekretu Władcy Piorunów

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Shyvana

    Umiejętność bierna może być teraz kumulowana na Howling Abyss i Twisted Treeline.

    Biernie — Furia Córy Smoków

    HOWLING ABYSSShyvana zyskuje 5 pkt. pancerza i odporności na magię za każdą wieżę, którą zniszczy jej drużyna
    TWISTED TREELINEShyvana zadaje 10% więcej obrażeń Vilemawowi i zyskuje 5 pkt. pancerza i odporności na magię za każdego Vilemawa, którego zabije jej drużyna

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Twitch

    Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej. Zwiększony koszt many W.

    Biernie — Śmiertelny Jad

    NIEUCHRONNE OBRAŻENIA ZA KAŻDY ŁADUNEK2/3/4/5/6 pkt.  1/2/3/4/5 pkt.

    W — Beczka Jadu

    KOSZT50 pkt. many  70 pkt. many

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Varus

    Umiejętność bierna skaluje się teraz z dodatkową prędkością ataku, a jej czas działania jest taki sam, niezależnie od tego, w jaki sposób została aktywowana.

    Bierna — Uosobienie Zemsty

    NOWOŚĆSKALOWANIE OD DODATKOWEJ PRĘDKOŚCI ATAKU+50% dodatkowejprędkości ataku przy zabiciu bohatera lub asyście (połowa w przypadku stworów / potworów)
    CZAS DZIAŁANIA6 sek. w przypadku bohaterów, 3 sek. w przypadku stworów / potworów  5 sek. w obu przypadkach

     

     

     

     

    Przedmioty

     

    Kryształowy Kostur Rylai

    Zaklęcia uderzające w jeden cel oraz obszarowe nie powodują już mocniejszego spowolnienia. Koszt i statystyki obniżone.

    Rylai stał się ważnym przedmiotem dla osiłków z mocą umiejętnościmagów użytkowych zabójców z mocą umiejętności każdego maga. Nie ma nic złego w popularnych przedmiotach, ale jeżeli taki przedmiot zwiększa przeżywalność i zapewnia użytkowość, znacznie zmniejsza on zróżnicowanie klasowe, czyniąc postacie bardzo podobne do siebie. Chcemy, aby Rylai był kupowany ze względu na efekt spowolnienia, a nie dlatego, że to kijek z fajnymi statystykami. Oznacza to zmniejszenie ofiarowanego zdrowia i mocy umiejętności, by był mniej kuszącym dla magów przedmiotem, ale poza tym chcemy sprawić, aby spowolnienie było mniej skuteczne w przypadku postaci, które nie będą w stanie nakładać go ciągle. Wiemy, że ta zmiana wpływa na niektórych bohaterów bardziej niż na innych, ale wolimy, aby ci bohaterowie mniej polegali na Rylai, niż krążyli wokół problemów z samym przedmiotem.
    PRZEPISAbsurdalnie Wielka Różdżka + Wzmacniająca Księga + Pas Giganta + 515 szt. złota  Różdżka Zniszczenia + Wzmacniająca Księga + Rubinowy Kryształ + 915 szt. złota
    ŁĄCZNY KOSZT3200 szt. złota  2600 szt. złota
    ZDROWIE400 pkt.  300 pkt.
    MOC UMIEJĘTNOŚCI100 pkt.  75 pkt.
    SPOWOLNIENIE20% na 1 sek. we wszystkich przypadkach

     

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Nawiedzona Maska

    Jest tańsza.

    Udręka Liandry’ego świetnie współpracuje z Kryształowym Kosturem Rylai, i wiele osób kupujących ją skupia się na potędze oferowanej przez te dwa przedmioty. W połączeniu ze zmianami Rylai, nie przejmujemy się tak bardzo, że kombinacja RyLiandry będzie nadużywana przez osoby, dla których nie jest przeznaczona. Dzięki temu ci, którzy powinni z niej korzystać, mogą szybciej osiągnąć wzrost mocy.
    PRZEPISWzmacniająca Księga + Rubinowy Kryształ + 765 szt. złota Wzmacniająca Księga + Rubinowy Kryształ + 665 szt. złota
    ŁĄCZNY KOSZT1600 szt. złota  1500 szt. złota

    Udręka Lindary’ego

    ŁĄCZNY KOSZT3200 szt. złota  3100 szt. złota

     

    Summoner’s Rift

    Żyjąca Dżungla

    Czerwone i niebieskie wzmocnienia

    Wydłużony czas działania. Usunięto draśnięcie przy trafieniu czerwonego wzmocnienia i skalowanie mocy umiejętności niebieskiego wzmocnienia.

    Podczas aktualizacji środka sezonu skompresowaliśmy moc czerwonego i niebieskiego wzmocnienia, aby były silniejsze i trwały krócej, w nadziei, że staną się bardziej wartościowymi celami. Jednakże to sprawiło, że walki z ich udziałem stały się bardziej agresywne — wzmocnienia zwiększają obrażenia posiadaczy bardziej, niż powinny... Cofamy te zmiany, aby wzmocnienia dalej były przydatne, ale nie przytłaczające.

    Czerwone wzmocnienie

    CZAS DZIAŁANIA120 sek. przy pierwszym wzmocnieniu, 90 sek. przy każdym kolejnym 120 sek. przy każdym wzmocnieniu
    USUNIĘTODRAŚNIĘCIE PRZY TRAFIENIUPodstawowe ataki nie zadają już draśnięcia obrażeń czerwonego wzmocnienia przy trafieniu (ale wciąż nakładają i odświeżają efekt)

    Niebieskie wzmocnienie

    CZAS DZIAŁANIA120 sek. przy pierwszym wzmocnieniu, 90 sek. przy każdym kolejnym 120 sek. przy każdym wzmocnieniu
    USUNIĘTOMOC UMIEJĘTNOŚCINie daje już +15% mocy umiejętności

     

     

    Czerwony Krzewogrzbiet

    Czerwony Krzewogrzbiet ma mniejszą odporność na magię.

    Czerwony Krzewogrzbiet jest zbyt groźny dla dżunglerów stawiających na obrażenia magiczne. Mimo że chcemy, aby oba obozy różniły się od siebie, nie chcemy, aby zużywano więcej zdrowia i many, aby wyczyścić jeden z nich.
    PODSTAWOWA ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ26 pkt.  20 pkt.

     

     

     

     

    Skalniaki

    Pradawne Skalniaki dają mniej doświadczenia przy pierwszym zabiciu.

    Po dżunglerach oczekuje się działania, gdy osiągną poziom 3., a walczący w alei polegają na tych działaniach. Niektórzy dżunglerzy potrafią to ominąć dzięki temu, jak działają, ale Skalniaki dawały dość doświadczenia, aby każdy dżungler mógł osiągnąć poziom 3. przy drugim obozie. Zmniejszamy zysk doświadczenia za zabicie pierwszych Skalniaków, aby wprowadzić więcej konsekwencji w tym, kiedy dżunglerzy mogą, a kiedy nie mogą gankować na 3. poziomie.
    DOŚWIADCZENIEPradawny Skalniak daje teraz 125 pkt.  62,5 pkt. doświadczenia przy pierwszym zabiciu

     

     

     

    Specjalizacje

     

    Odwaga Kolosa

    Dłuższy czas odnowienia na wczesnych poziomach. Zmniejszona siła tarczy za każdego przeciwnika w pobliżu.

    Odwaga Kolosa robi, to co ma robić: pomaga bohaterom, którzy rzucają się w środek walki i używają kontroli tłumu, aby mogli przeżyć. Niestety sprawdza się aż za dobrze. Co więcej, mimo że powinna mieć jakąś wartość w alei, ciężko jest mieć dobrą wymianę ciosów przeciw tak silnej tarczy przy każdej grupie stworów.
    CZAS ODNOWIENIA30 sek.  45-30 sek. (na poziomach 1-18)
    TARCZA ZA POBLISKICH PRZECIWNIKÓW7%  5% (maksymalnie 25%)
     

    Ferwor Walki

    Ładunki utrzymują się dłużej. Mniej wymaganych ładunków.

    Podoba nam się styl Ferworu: im dłużej atakujecie, tym silniejsi się stajecie. Niektóre z naszych przedsezonowych zmian sprawiły, że osiągnięcie tego stało się trochę zbyt trudne: kumulowanie zajmuje za dużo czasu, a utrzymanie ładunków jest zbyt trudne. Cofamy kilka zmian, aby przywrócić odpowiednie działanie Ferworu.
    CZAS TRWANIA ŁADUNKÓW4 sek.  6 sek.
    MAKSYMALNA LICZBA ŁADUNKÓW10  8
    OBRAŻENIA OD ATAKU ZA KAŻDY ŁADUNEK1-6 (na poziomach 1-18)  1-8 (na poziomach 1-18)
    MAKSYMALNE OBRAŻENIA OD ATAKU10-60 pkt.  8-64 pkt.

     

     

    Nowe funkcje

    Poniżej znajduje się lista najważniejszych aktualizacji, które dodaliśmy do klienta League w tym patchu.

    NOWOŚĆROTACYJNE TRYBY GRYRotacyjne tryby gry są teraz dostępne w zaktualizowanym kliencie, zaczynając od Legendy o Królu Poro. (Znany problem: niestandardowe gry nie wspierają jeszcze rotacyjnych trybów gry.)
    NOWOŚĆOBSERWUJ ZNAJOMYCHGracze mogą znowu obserwować gry swoich znajomych poprzez kliknięcie ich PPM na liście znajomych i wybranie „Obserwuj grę”.
    NOWOŚĆUSTAWIENIA GRY W KLIENCIEGracze mogą teraz zmienić skróty klawiszowe w zaktualizowanym kliencie, bez konieczności uruchamiania gry
    NOWOŚĆTOSTERY WŁĄCZONEDodano przełącznik „Trybu niskich wymagań” w ustawieniach, który umożliwia graczom wyłączenie pewnych animacji i efektów, jeżeli mają problemy z wydajnością. Aktualnie dotyczy to głównie drobnych aspektów związanych z wyborem bohaterów, ale rozbudujemy Tryb Tostera w nadchodzących patchach, aby obejmował więcej elementów.
    NOWOŚĆPOWIADOMIENIA O PREZENTACHGracze zobaczą teraz powiadomienia, gdy otrzymają prezent.

     

     

    Naprawione błędy

    • Pusklęta Malzahara prawidłowo otrzymują teraz obrażenia od kilku rodzajów obrażeń, które wcześniej nie działały dobrze.
    • W — Minirakiety Hextech Heimerdingera poza pierwszą zadają teraz zmniejszone obrażenia Królowi Poro (jest teraz traktowany jako potwór, a nie stwór).
    • Czwarty cios W — Agresywnych Skłonności Kleda teraz prawidłowo nakłada efekty przy trafieniu, nawet gdy dodatkowe obrażenia zabiją jednostkę.
    • Wystrzelenie siebie lub sojusznika w powietrze za pomocą Wybuchowej Szyszki nie liczy się jako efekt przemieszczenia wroga na rzecz działania R — Ostatniego Tchnieniawrogiego Yasuo. Innymi słowy, Ostatnie Tchnienie was ominie.
    • Ponownie naprawiono błąd, który sprawiał, że R — Tajemny Rytuał Xeratha nie zadawał obrażeń Baronowi Nashorowi, gdy był rzucany ze zbyt dużej odległości.
    • Gdy E — Pożoga Branda rozprzestrzeni się na pobliskich wrogów dzięki trafieniu celu stojącego w Płomieniach, rozprzestrzenione obrażenia nie są traktowane jako zaklęcie uderzające w pojedynczy cel.
    • Opis Oczyszczenia mówi teraz, że nie usuwa ono efektów przygwożdżenia.
    • Przemieszczono animowany portret Lux Mistrzyni Żywiołów w wyborze bohaterów w zaktualizowanym kliencie.
    • Ramka ekranu wczytywania Lux Mistrzyni Żywiołów nie jest już przesłaniana przez rankingowe ramki.
    • Wprowadzono ulepszenia dla daltonistów do tarczy W — Pryzmatycznej Bariery Lux Mistrzyni Żywiołów w postaciach ognistej i magmy.
    • Naprawiono kilka błędów z menu transformacji Lux Mistrzyni Żywiołów.
    • Naprawiono szczelinę w kołnierzu ognistej postaci Lux Mistrzyni Żywiołów.
    • Prawidłowo zsynchronizowano dźwięk znikania Totemu Mistrzyni Żywiołów z efektem graficznym.
    • Śpiew (?) Śnieżnego Barda podczas animacji tańca nie jest już opóźniony.
    • Prawidłowo zsynchronizowano dźwięk animacji bezczynności Basenowego Ziggsa, gdy potrząsa balonem z wodą i uderza nim o głowę.
    • W — Zabójczy Rozkwit Jhina nie odgrywa już dźwięku Q – Porażającej Eksplozji Jayce’a przy rzuceniu, gdy obaj bohaterowie są w tej samej grze.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wieże ciągle odgrywały dźwięk i animację obrania celu, gdy nie mogły zaatakować celu znajdującego się w zasięgu (np. po wyłączeniu przez Omowy Niszczyciel; cel staje się niewrażliwy, gdy nie ma innych celów).
    • Przywrócono brakujące audio u Kindred Mrocznego Ognia, gdy Owca podrzuca łuk do góry.
    • W — Zasłona Dymna Basenowego Gravesa teraz prawidłowo odgrywa dźwięk spryskiwacza dla przeciwników.
    • Naprawiono błąd Trybu Obserwatora uniemożliwiający wyświetlanie się wskaźnika wybuchu Mantra Q — Rozbłysku Duszy Karmy z Zakonu Lotosu.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Pełny oraz lepszy opis patcha znajdziedzie tutaj :) http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/patch/opis-patcha-624

    Udanego sezonu! Samych wygranych! I diaxa na koniec sezonu!

     

     

     

     

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...