Skocz do zawartości

    Zamknięty Regulamin Serwera TeamSpeak3


    MEneS
     Udostępnij

    Rekomendowane odpowiedzi

    1. Informacje wstępne
    1.1 Przebywając na naszym serwerze masz obowiązek przestrzegania zasad opisanych w regulaminie.
    1.2 Udostępnianie jakichkolwiek danych osobowych lub adresów IP jest zabronione.
    1.3 Nadmierne przechodzenie z kanału na kanał jest zabronione.
    1.4 Używanie wulgarnych nazw w nicku, nazwie kanału, opisach itp. jest zabronione.
    1.5 Obrażanie innych użytkowników jest zabronione. Wyjątkiem są kanały prywatne oraz gildyjne, gdzie o porządek dba właściciel kanału/lider gildii.
    1.6 Administrator ma prawo wejść na jakikolwiek kanał bez zgody właściciela kanału, lub przenieść danego użytkownika na inny kanał.
    1.7 Nagrywanie rozmów, puszczanie bindów, muzyki na kanałach publicznych lub na innych kanałach bez zgody jego właściciela jest zabronione. Wyjątkiem są nagrania, które mogą być dowodem w rozwiązaniu jakiej kolwiek sprawy.
    1.8 Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili bez wcześniejszego informowania o tym użytkowników.
    1.9 Zabronione jest działanie na szkodę serwera (m.in. umyślne reklamowanie innych serwerów, obrażanie serwera, psucie opini).
    1.10 Łamanie regulaminu grozi permamentym banem na serwerze lub utratą uprawnień, rang.
    1.11 Administrator ma zawsze racje i zabronione jest jakie kolwiek kłócenie się z nim.
     
    2. Zasady Ogólne
    2.1 Używanie nicków zawierających któryś z punktów poniżej jest zabronione.
    a) Obrażających administratora, użytkownika,
    b) Obrażających inne poglądy, religie itp,
    c) Zawierających nazwę innego serwera (reklama),
    d) Zawierających wulgaryzmy,
    e) Zawierających dane osobowe lub ip,
    f) Podszywających się pod administratora serwera.
    g) Ustawienie w nicku nazwy rangi bądź tagu gildi.
    2.2 Reklamowanie innych serwerów, stron WWW, i innych serwisów nie współpracujących z naszym serwerem jest zabronione.
    2.3 Wysyłanie linków będących m.in. iploggerami lub linkami do wyłudzania adresu IP jest zabronione.
    2.4 Nadmierne zaczepianie, nadmierne wysyłanie wiadomości, spamowanie emotkami do innego użytkownika jest zabronione.
    2.5 Używanie modulatora głosu jest zabronione.
    2.6 Nieustanne wchodzenie na Centrum Pomocy bez podstaw jest zabronione.
    2.7 Każdy znaleziony błąd na naszym serwerze, stronie lub discordzie powinien zostać zgłoszony do administracji serwera. Nie zgłoszenie oraz wykorzystywanie owego błędu, będzie karane!
    2.8 Grożenie innym użytkownikom, serwerowi atakami DDoS jest zabronione.
    2.9 Nadużywanie uprawnień, rang (np. wchodzenie na kanały bez zgody właściciela) jest zabronione.
    2.10 Korzystanie z wtyczek Antymove, Autofollow, Massmove, Massmessagetool i podobnych jest zabronione.
    2.11 Handlowanie na serwerze jest zabronione.
    2.12 Każda gildia ma prawo utworzyć jedno konto, które będzie mogło służyć jako reklama rekrutacji do swojej gildii.
    2.13 Proszenie administratorów o dodatkowe uprawnienia, rangi jest zabronione.
    2.14 Przebywanie na spacerach nie należącymi do użytkownika/gildii jest zabronione.
    2.15 Próba omijania regulaminu lub bana na wszelakie sposoby jest zabronione.
    2.16 Zakazane jest podwyższanie zdania administracji, wyjątkiem są dowody w danej sprawie.
    2.17 Zakazane jest nabijanie topek poprzez np. transmisję ciągłą, nabijanie połączeń itp.
    2.18 Kary za złamanie regulaminu są przyznawane według taryfikatora kar, lub według uznania administratora jeżeli użytkownik celowo łamie regulamin.
     
    3. Administracja
    3.1 Administrator jest zobowiązany do godnego reprezentowania serwera oraz bycia bezstronnym.
    3.2 Administrator, tak samo jak inni użytkownicy musi przestrzegać regulaminu
    3.3 Administrator ma obowiązek do zachowania kultury wobec każdego użytkownika.
    3.4 Administrator nie jest zobowiązany do tłumaczenia się ze swoich działań przed użytkownikiem.
    3.5 Administrator ma prawo do wyrzucenia użytkownika z serwera lub kanału, gdy jest taka potrzeba.
     
    4. Rangi
    4.1 Rangi specjalne nadawane są przez administratorów.
    4.2 Dodatkowe uprawnienia otrzymują osoby, które zasłużą na dane uprawnienie i przyznawane są one przez administrację.
    4.3 W celu otrzymania rangi YouTuber, należy posiadać minimum 2,500 Subskrypcji/Obserwacji na swoim kanale Youtube/Tiktok/Twitch oraz zgłosić się do administracji serwera.
    4.4 Użytkownik może posiadać tylko dwie rangi gildyjne.
     
    5. Kanały Prywatne
    5.1 W celu otrzymania kanału prywatnego należy wejść na odpowiedni kanał tzw. "Kanały automatycznej pomocy".
    5.2 Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jeden kanał prywatny.
    5.3 Za atmosferę panującą na kanale odpowiada właściciel kanału.
    5.4 Jeżeli właściciel kanału usunie hasło kanału staję się on kanałem publicznym gdzie może wejść każdy użytkownik.
    5.5 Nazwa kanału nie może być wulgarna oraz nie może zawierać treści obraźliwych lub reklamujących inne serwery ts3, mc, stron www itp.

     

     

     

                                                                                                                                                                                                                                                                  Wszystkie prawa zastrzeżone przez 4Battle.net ©

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
     Udostępnij

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...
    Przeglądasz forum jako gość.
    Nie posiadasz dostępu do niektórych treści i funkcji!