cajmert 3 186 Właściciel Posted February 12, 2013 Właściciel Share Posted February 12, 2013 Edytujemy plik paintballgun.sma Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji public fw_touch(bullet, ent) if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; } zamieniamy na if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage)) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chinczyk 216 Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picasso 0 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picasso 0 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts