cajmert 3 197 Właściciel Opublikowano 12 Lutego 2013 Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Edytujemy plik paintballgun.sma Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji public fw_touch(bullet, ent) if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; } zamieniamy na if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage)) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chinczyk 216 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasso 0 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasso 0 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi