Jump to content

    Locked Własne modele w CS | Modele klanowe TAK!


    shock
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 3
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    1. Pobieramy Jed's Half-Life model viewer. Jed's Half Life Model Viewer

    2. Instalujemy + uruchamiamy.

    36528015.png

    14779271.png

    3. Wybieramy model, który uprzednio wyekstrakotwaliśmy ze steam (http://www.forum.wiaderko.com/poradn...le-system.html)

    31443555.png

    4. Wybieramy zakładkę textures.

    74465539.png

    5. Extractujemy teksturę - na przykład na pulpit

    93098971.png

    6. Odpalamy IrfanView z tym plikiem i transofrmujemy go do 24Bit

    75867288.png

    29472403.png

    7. Zapisujemy na pulpicie jako cośtam-24bit

    26547838.png

    64306520.png

    8. Odpalamy nasz plik -24bit paintem czy czymś innym i dorabiamy co dusza zapragnie.

    45264811.png

    86003924.png

    9. Zapisujemy plik i odpalamy go przez irfan view. Tranformujemy na 8bit

    82815893.png

    89502313.png

    10. Zapisujemy jako pierwotne 8bit. W model viewerze bierzemy load texture

    32356502.png

    11. Wybieramy 8-bitowy plik

    80861148.png

    12. Zamiany powinny być widoczne

    80660984.png

    13. Zapisujemy model, zamykamy program

    54328597.png

    14. Odpalamy nowy model - widzimy zamiany. Możemy już wrzucić sobie skina i grać

    30796783.png

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...
    You are viewing the forum as guest.
    You do not have access to some content and features!