shock 0 Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Jak usunąć animacje z modelu broni. Czasami zdarza się że chcemy mieć bronie bez animacji tzw. HLTV. Jednak jeśli mamy jakieś podmienione modele np. z fpsbanana.com mają one zazwyczaj animacje. W tym tutorialu opiszę jak je wyłączyć Ok na początek będziemy potrzebować tych programów: - Jed's Half-life model viewer (JHLMV): http://www.wunderboy.org/download.ph..._setup.zip&s=2 - Gui studio mdl : http://www.wunderboy.org/download.ph...dl_1.0.zip&s=1 - Hl mdl decompiler : http://www.3d2toy.com/dynamic/download/135_mdldec12.zip - Jakiś model broni z fpsbanana JHLMV i Gui studio mdl instalujemy normalnie tak jak każdy inny program. hl mdl decompiler rozpakowywujemy do jakiegoś folderu. Teraz czas na konfigurację Jhlmv. Uruchamiamy ten program i naciskamy Tools>Configure tools. W polu "path to mdldec.exe' (na samym dole okna) klikamy na trzy kropki i wskazujemy plik mdldec.exe (jest on tam gdzie wypakowaliśmy Hl mdl decompiler. A teraz do roboty! tworzymy jakiś folder ( żeby było wygodniej ) i kopiujemy do niego plik z modelem broni której chcemy usunąć animacje. (ale nie np. w_m4a1 ani p_m4a1 tylko v_m4a1, bardzo ważne!!) teraz włączamy jhlmv i wybieramy Tools>decompile model i wybieramy nasz plik z modelem broni. w folderze w którym znajdował się model broni są nowe pliki są to animacje, model broni i plik qc. który zawiera informacje niezbędne do kompilacji. otwieramy w notatniku plik qc. (jeśli jest to model ak47 będzie on miał nazwę ak47.qc) i szukamy napisu 'animation sequences'. pod tym napisem mamy informacje o animacjach broni, teraz szukamy napisu: $sequence "draw" "draw" (zamiast 'draw' może być np. draw2, draw1, draw4 itp.) to 'draw' to animacja wyciągania broni, więc zamieniamy wyrazy 'draw' na 'idle'. ( UWAGA! Jeśli w tym folderze co jest plik qc. zamiast pliku 'idle.smd' jest np 'idle1.smd' zamiast idle wpisujemy idle1 ! Bardzo ważne ) możemy także usunąć inne animacje np przeładowania broni. aby to zrobić szukamy zamiast $sequence "draw" "draw" odpowiedniego napisu. np. dla przeładowania będzie to reload dla strzału shoot, shoot1, shoot2, shoot3 itp. pamiętamy jednak o tym że jak mamy zamiast animacji idle animacje idle1 wpisujemy idle1 napisałem o tym wyżej. ok już niedługo koniec. teraz czas na kompilację. zapisujemy zmieniony plik qc. i uruchamiamy gui studio mdl. W gui studio mdl wybieramy file>load qc file i wybieramy z dysku nasz zmodyfikowany plik qc. teraz naciskamy na dole compile..... jeśli kompilacja przebiegła prawidłowo w folderze w którym mieliśmy plik qc będzie nasz skompilowany model czyli ak47.mdl. teraz kopiujemy go do naszego folderu cstrike>models i testujemy w grze! - + + + + + - \ \ \ \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix 40 Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeeSWu 41 Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts