Skocz do zawartości

    Zamknięty Komendy zwiększające liczbę FPS


    onkel
     Udostępnij

    Rekomendowane odpowiedzi

    • Cała zawartość 2
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top użytkownicy w tym temacie

    Komendy zwiększające liczbę FPS.

    gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.

    gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.

    gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.

    gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

    gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.

    gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.

    gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.

    gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.

    gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.

    gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.

    gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.

    gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.

    gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.

    gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.

    gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.

    gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.

    max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.

    max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.

    gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.

    max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc 'dymkow' pojawiajacych się po uderzeniach kul.

    max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.

    max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.

    fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

    fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.

    mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.

    hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.

    loadas8bit 1 Podobnie jak 'hisound' zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).

    bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.

    r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.

    r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.

    r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud'a jesli nie ma takiej potrzeby.

    cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku').

    cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.

    cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.

    cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.

    cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.

    cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp

    cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.

    cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.

    r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.

    r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.

    r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.

    r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.

    r_decals 1 - maksymalna ilość detali.

    precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.

    violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.

    violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.

    violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.

    violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.

    s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.

    voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.

    fastsprites 2 - Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.

    d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.

    hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik "custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.

    mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.

    cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
     Udostępnij

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...
    Przeglądasz forum jako gość.
    Nie posiadasz dostępu do niektórych treści i funkcji!