Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Dieta France Aubry


    Persecutor
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 2
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    To program żywieniowy stworzony z myślą o modelkach. Z dziennego jadłospisu należy wyeliminować takie produkty jak: ziemniaki i pokarmy mączne, słodycze, alkohol. Natomiast nie jest wskazana całkowita rezygnacja z tłuszczu. Dieta jest ścisła, precyzyjnie określa posiłki i ich gramaturę, dlatego nie są tolerowane żadne ustępstwa. W ciągu tygodnia można stracić do 5 kg. Ten sposób żywienia jest polecany osobom zdrowym.

    Jadłospis:

    Śniadania na 7 dni (każdego dnia to samo):

    Szklanka wody z rozpuszczoną tabletką multiwitaminy, lekka herbata lub kawa albo herbata ziołowa

    Produkt mleczny: jogurt naturalny lub 50 gramów twarożku chudego, świeży owoc

    Obiad w poniedziałek i w środę:

    150 g mięsa z rusztu albo dwa duże plastry mięsa zimnego, surówka z marchewki lub surowy ogórek, albo sałatka z pomidorów doprawiona sokiem z cytryny, łyżeczką oliwy z dodatkiem soli i pieprzu

    Podwieczorek: 50 g twarogu o 20% zawartości tłuszczu

    Kolacja w poniedziałek i w środę:

    Ryba z rusztu (lub gotowana) lub omlet z 3 jajek , zielona fasolka albo puree z selerów, jogurt naturalny bez cukru

    Obiad we wtorek i w piątek:

    200 g kurczaka lub dwa plastry szynki , zielona sałata z dodatkiem niewielkiej ilości oliwy, doprawiona cytryną, solą i pieprzem, 50 g chudego twarożku

    Obiad sobotni:

    Wątróbka z rusztu albo mieszane mięsa z rusztu, kalafior lub grzyby duszone

    Podwieczorek: sałatka ze świeżych owoców lub świeży ananas

    Kolacja w sobotę:

    Talerz owoców morza z sokiem z cytryny lub octem winnym, bez chleba, masła ani majonezu.

    Ryba z rusztu lub gotowana

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...