Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    [Mini Opis] Olaf


    HeartBroken
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 4
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Podstawowe Informacje

    Poziom trudności: Niski

    Mobilność: Średnia

    CC: Niskie

    Obrażenia: Wysokie

    Wytrzymałość: Wysoka

    Typ Obrażeń: AD

    Preferowane role: AD+TANK

    Zalety

    Silna postać w każdej fazie gry

    Duża przeżywalność

    Duże obrażenia

    Łatwość farmienia (Q)

    Spory life steal przy użyciu ultimate {R}

    Wady

    Rzut toporem wymaga wycelowania

    Zależność od many

    Coś o championie 'Olaf'

    Olaf jest typowym barbarzyńcą, który niewiele myśli, ale za to silnie uderza. Jego mechanika polega na brutalnej sile także w większości przypadków po prostu biegnie z wojennym okrzykiem na ustach w stronę przeciwnika i okłada go toporem po głowie dopóki nie padnie. Olaf został obdarzony tak skomplikowanymi umiejętnościami, jak skomplikowana jest konstrukcja cepa. Za pomocą pierwszej z nich (Q) potrafi rzucić toporem na sporą odległość i spowolnić wroga. Tak przygotowanego przeciwnika może ponadto zdzielić oboma toporkami w ataku z wyskoku (E). Dzięki Zgubnemu Uderzeniu (W)przy zadawaniu obrażeń Olaf odzyskuję utracone w walce zdrowie. Jego finalną umiejętnością jest Ragnarok ®. Olaf wpada wtedy w szał bojowy i nie reaguje na żadne wrogie efekty ograniczające kontrolę ruchów. Jako, że największe obrażenia zadaje poprzez Szaleńczy Zamach (E), który zadaje nieuchronne obrażenia. Zebrane pieniądze warto przeznaczyć na przedmioty, które zwiększają przeżywalność bohatera. Należy znaleźć złoty środek pomiędzy zwiększoną pulą życia, odpornościami i zadawanymi obrażeniami.

    Jak radzić sobie na linii:

    Olaf jest świetną postacią w początkowej fazie gry. Dzięki kombinacji Q–>E potrafi zadać naprawdę masywne obrażenia poprzez ignorowanie pancerza przeciwnika. Jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko, warto zdzielić go po głowie (E) ot tak, dla zasady. W ten sposób nękany przeciwnik po krótkim czasie zostanie zmuszony do odwrotu.

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...