Jump to content
Sign in to follow this  
HeartBroken

[Mini Opis] Annie

5 posts in this topic

Recommended Posts

Poziom Trudności: Niski

Mobilność: Mała

CC: Średnie

Obrażenia: Duże

Wytrzymałość : Niska

Typ obrażeń: AP

Preferowane role: Mid

Zalety

+ Bardzo duże obrażenia

+ Dobra postać 1v1

+ Łatwe farmienie za pomocą Q

Wady

– Mała wytrzymałość

– Na początku gry należy uważać na zużywanie many

– Traci na obrażeniach jeśli nie wykorzystuje się odpowiednio umiejętności pasywnej

Annie jest jedną z postaci Magów (magiczne obrażenia). Dzięki swoim umiejętnościom może w bardzo krótkim czasie zrównać przeciwnika z ziemią. Annie potrafi zatrzymać w miejscu przeciwników na tyle długo, aby uzyskać przewagę dla własnej drużyny. Jej podstawową umiejętnością jest Dezintegracja (Q) dzięki której naprawdę świetnie się farmi. Po dobiciu tą umiejętnością miniona postać odzyskuje manę, którą została zużyta na rzucenie czaru. Spopielenie (W) jest świetną umiejętnością do zadawania obrażeń obszarowych. W późniejszej fazie gry świetnie sprawdza się do czyszczenia linii z minionów. Dzięki Płonącej Tarczy (E) Annie zyskuje dodatkową odporność magiczną, a ponadto odbija część obrażeń zadawanych postaci poprzez podstawowe ataki. Finalną umiejętnością Annie jest przywołanie Tibbersa ®. Właśnie ta umiejętność tworzy z Annieprawdziwe zagrożenie dla przeciwników. Dobrze przywołany Tibber potrafi zdewastować wrogów. Bardzo przyjazne i przydatne zwierzę dla członków drużyny. Zebrane złoto najlepiej zainwestować w przedmioty dodające obrażenia magiczne, życie oraz manę, a także w te, które obniżają czas schłodzenia umiejętności.

Jak radzić sobie na linii:

Na początku rozgrywki najlepiej skupić się na farmieniu za pomocą podstawowych ataków i Q. Po użyciu czterech umiejętności i naładowaniu ogłuszenia warto postraszyć przeciwnika i zepchnąć go do defensywy. Jeśli odważy się podejść bliżej można ukarać ten ruch kombinacją Q–>W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pro pro tej małej wytrzymałości.

Z tym się nie zgodzę. Jak się ją prawidłowo zbuduje to może mieć i duży damage jak i dużo HP.

Coś ala ryze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałeś :

  • Poziom Trudności: Niski - Zgodzę się
  • Mobilność: Mała - Racja
  • CC: Średnie - CC ... hmm Czy według Ciebie jeden stun 1.75 sec ktory nie ma czasu castowania - po prostu stun to mało ?
  • Obrażenia: Duże - Odpowiednio wykorzystana
  • Wytrzymałość : Niska - Wytrzymała jest w cholere. Jej E (+50 do statystyk defensywnych - to dużo )
    Są dwa typy graczy Annie pod AP na midzie:
    -Maxymalizowanie DMG do jednej osoby czyli budowanie DFG -> Rabadon*
    -Granie "Pod zespół" Czyli obrażenia OverTime tankowanie czesci obrazen a zarazem zadawanie ich czyli budowanie ROA->Zhonya/Abbysal
  • Typ obrażeń: AP
  • Preferowane role: Mid - Ja preferuje supporta, ponieważ w tej mecie na midzie zostanie zniszczona. Nie mówie tutaj o zagranicznym graczu o nicku "Annie Bot", który w sezonie nr 3 osiągnął 2400 gier jako Annie i zdobył Diamond 1.
    *Rabadon.
    Pewnie nie wiecie kiedy zbudować rabadona lub void staffa. Rabadona budujemy jesli nasza postac ma dobre przeliczniki - Coś typu Gragas
    Void staffa zaś kiedy postać ma mierne przeliczniki lecz dużo spamuje spellami - Coś typu LeBlanc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ValiooX, jeśli się potrafi Anią grać to i na midzie miażdży.

Według mnie jest lepsza na midzie niż bocie ale to tylko moje zdanie. Każdy ma swoje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to kiedyś florek mówiłem , gramy jak chcemy, budujemy się jak chcemy , każdy item ma inny passyw jak i wspomagacz , 3eba sobie tak builda dopasować aby nam pasował a nie komuś , te mini opisy są takie z dupy nie mam co robić

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...