Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    [Mini Opis] Annie


    HeartBroken
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 5
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Poziom Trudności: Niski

    Mobilność: Mała

    CC: Średnie

    Obrażenia: Duże

    Wytrzymałość : Niska

    Typ obrażeń: AP

    Preferowane role: Mid

    Zalety

    + Bardzo duże obrażenia

    + Dobra postać 1v1

    + Łatwe farmienie za pomocą Q

    Wady

    – Mała wytrzymałość

    – Na początku gry należy uważać na zużywanie many

    – Traci na obrażeniach jeśli nie wykorzystuje się odpowiednio umiejętności pasywnej

    Annie jest jedną z postaci Magów (magiczne obrażenia). Dzięki swoim umiejętnościom może w bardzo krótkim czasie zrównać przeciwnika z ziemią. Annie potrafi zatrzymać w miejscu przeciwników na tyle długo, aby uzyskać przewagę dla własnej drużyny. Jej podstawową umiejętnością jest Dezintegracja (Q) dzięki której naprawdę świetnie się farmi. Po dobiciu tą umiejętnością miniona postać odzyskuje manę, którą została zużyta na rzucenie czaru. Spopielenie (W) jest świetną umiejętnością do zadawania obrażeń obszarowych. W późniejszej fazie gry świetnie sprawdza się do czyszczenia linii z minionów. Dzięki Płonącej Tarczy (E) Annie zyskuje dodatkową odporność magiczną, a ponadto odbija część obrażeń zadawanych postaci poprzez podstawowe ataki. Finalną umiejętnością Annie jest przywołanie Tibbersa ®. Właśnie ta umiejętność tworzy z Annieprawdziwe zagrożenie dla przeciwników. Dobrze przywołany Tibber potrafi zdewastować wrogów. Bardzo przyjazne i przydatne zwierzę dla członków drużyny. Zebrane złoto najlepiej zainwestować w przedmioty dodające obrażenia magiczne, życie oraz manę, a także w te, które obniżają czas schłodzenia umiejętności.

    Jak radzić sobie na linii:

    Na początku rozgrywki najlepiej skupić się na farmieniu za pomocą podstawowych ataków i Q. Po użyciu czterech umiejętności i naładowaniu ogłuszenia warto postraszyć przeciwnika i zepchnąć go do defensywy. Jeśli odważy się podejść bliżej można ukarać ten ruch kombinacją Q–>W.

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...