Jump to content
Sign in to follow this  
G.O.R.T

koks brac czy nie brac

12 posts in this topic

Recommended Posts

mam pytanie odnoscnie odzywek z gornej polki

moze zaczne tak

ektomorfik 26 lat

cwicze na mase od 6 miechow stan poczatkowy 73 kg

teraz 82 kg 201 cm wzrostu

sami juz chyba wiecie ze ciezko mam z masa

jedni mowia mi ze mam przyjebac innni ze bym to olal jak narazie rosne moze nie w takim tepie jak moji koledzy niestac mnie na te koksy nie stac co wy o tym myslicie zajebac tego troche czy cwiczyc tak samo jak cwiczylem

a cwicze tak 2 miesiace cwiczylem na poczatku tak 6X8 teraz cwicze 3 x 12 10 8 mam taki plan z kfd na mase 3 x 12 10 8 chyba rozumicie

Share this post


Link to post
Share on other sites

no staram sie robic tak jak w ksiazce 80kg X 2 g bialka _ 160 g bialka

160 x 3 wegla _ 480 g wegla

jem 5 razy na dobe to akurat wiem i to robie

Share this post


Link to post
Share on other sites

a i slyszalem jeszce takie cos ze ektomorfik nie powinien walic brzucha nie wiem czy to prawda czy nie czytalem na forach i roznie gadaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzuch się zazwyczaj rzeźbi, więc automatycznie tracisz na wadze.

Przy masówce wzmacniasz brzuch, a nie rzeźbisz.

Co do diety, to dla Ciebie w tym momencie najważniejsze jest spożycie kcal.

Białko, itp. będą w posiłkach, nie musisz się o to martwić.

Nawadnianie organizmu jest również bardzo ważne.

Nie rób aerobów, które przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwicz krótko i intensywnie.

Co do suplementów:

- Gainerek (w robocie, czy coś);

- Białko, które wolno się wchłania na noc, aby zapobiec spalania mięśnia w nocy;

- Kreatyna (mono.) aby zalać się, kilka kg przytyjesz.

- Carbo, aby w dzień pić też sobie, po treningu by uzupełnić glikogen w krwi.

Co do mocniejszym suplementów:

- S.A.W - mocny środek, idealny na masę ;P

- Plutonium - ma 15 różnych kreatyn, daje kopa

No co do sterydów, za którymi nie przepadam i kategorycznie odradzam polecam http://www.probolan50.pl

Z komentarzy dobry środek i jest legalny, więc to mogę polecić.. ale odradzam metkę, itp., ponieważ ma to złe skutki..

Powoli, a do celu!

Systematyczność w diecie, treningach jest najważniejsza. Dziś podeślę Ci dietę, którą otrzymam od kumpla ;))

Idealna dla ektoformika.

  • + rep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak najbardziej zgodze się z powyższą wypowiedzią lecz warto dodać i sprostować kilka ważnych faktów.Po spożyciu Plutonium powstają wolne rodniki a wolne rodniki = rak (znikome ilosci, ale jednak) najprawdopodobniej po wzięciu witaminy C znikają ale mimo to jestem zdecydowanie przeciw takim chemikaliom i w życiu nie wziąłbym czegoś takiego do ust, tak samo jak sterydy. Na mase osobiscie polecam jabłczan cm3 (zalezy od genetyki, ktora postac kreatyny bedzie lepiej dzialala) i universal creatine monohydrat (sam posiadam i zaczynam cykl) - jest mikrorozdrobniona, bez smaku co ułatwia spożycie jej w dodatku wyprodukowana w Niemczech jak chyba wiecie najlepsze i najczystsze kreatyny produkują właśnie tam więc to nie jest byle co :) Oczywiście to jest Twoja decyzja co będziesz brał, ja tylko wyrazam swoją opinie na temat tego i uświadamiam jakie konsekwencje mogą nastąpić za kilka lat. Czy warto ryzykować życiem tylko dlatego aby szybciej wyrzeźbić sylwetke ? Sam sobie odpowiedz. Polecam BCAA (sam posiadam bcaa xtra z acitvlab smak grejpfrut - smak nie powala, ale da sie przelknac, mialem w ustach gorsze w smaku odzywki).

  • + rep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plutonium nie jest złe w skutkach ubocznych. Osobiście znam osoby, które to brały i nie skarżą się na nic. Witamina C wypłuczę rodniki.

Dieta jak obiecałem:

Propozycja diety dla ektomorfia

1. posiłek

Jajecznica z 3 całych jaj na łyżeczce smalcu, podana na liściu sałaty z pokrojonym pomidorem; 2/3 szklanki płatków owsianych (80 g) zalanych (po odmierzeniu) wrzątkiem, wraz z pełną łyżką rodzynek suszonych (20 g), 5 pełnymi łyżkami słodkiego musu jabłkowego (75 g) oraz jednym małym pokrojonym bananem (100 g).

Tak skomponowany posiłek zwiera do 900 kcal, do 36 g białka, do 30 g tłuszczu i 135 g węglowodanów.

2. i 3. posiłek

(wraz z 3 posiłkiem) przygotowany dla wygody i oszczędności czasu razem, jako jeden, następnie rozdzielony na dwie porcje.

300 g pieczonego schabu wieprzowego, 300 g pieczywa żytniego razowego pełnoziarnistego z soją i słonecznikiem, masło, sałata zielona, ogórek. 100 g suszonych moreli lub śliwek do pojadania między posiłkami. Tak skomponowany posiłek 2., wraz z 3., zawierają razem 1600 kcal, do 90 g białek, do 50 g tłuszczów oraz do 220 g węglowodanów.

4. posiłek

(spożyty po treningu) 150 g smażonej na łyżeczce oleju piersi z kurczaka, 120 g ryżu basmati, 150 g surówki z białej lub czerwonej kapusty polanej łyżką oleju słonecznikowego, szklanka soku z marchwi i jabłek.

Posiłek ten zawiera do 900 kcal, do 44 g białek, do 25 g tłuszczów (głównie roślinnych), do 135 g węglowodanów.

5. posiłek

Tuńczyk z puszki, z wody, z duszonymi warzywami. Na tefl onowej patelni pod przykryciem dusić kolejno, dodając następujące składniki: łyżkę oleju słonecznikowego, 200 g bakłażana, 200 g cukinii, 50 g czerwonej papryki, 20 g czerwonej fasolki z puszki, łyżkę groszku zielonego, ząbek siekanego czosnku, 140 g tuńczyka z puszki, 200 g pomidora pokrojonego, wybrane przyprawy, jak bazylię, kminek, oregano, pieprz czarny, tymianek... można dodać ser feta. Do tego ugotowane 40 g makaronu bezjajecznego z semoliny.

Posiłek zawiera do 680 kcal, do 52 g białek, do 25 g tłuszczów (głównie roślinnych i rybich) oraz do 74 g węglowodanów złożonych.

W ciągu dnia spożycie wody powinno wynosić minimum 3,5 litra. Zalecane jest picie wody między posiłkami, a popijanie posiłków jedynie niewielką ilością herbaty.

Gramatura produktów spożywczych podana przed obróbka kulinarną (gotowaniem, smażeniem, duszeniem).

Cała dieta po odjęciu 10% strat z białek, węglowodanów i tłuszczów oraz odpowiednio od 10% do 60% spożycia z niektórych witamin, zakłada spożycie do 3700 kcal, 200 g białek (w tym ok. 140 g zwierzęcych) oraz do 120 g tłuszczów (w tym z zachowaniem proporcji miedzy tłuszczami nasyconymi do jednonienasyconych i wielonienasyconych jak 1:1:1), do 1000 mg cholesterolu, 60 g błonnika, do 2600 mg sodu (norma 600 mg), do 8700 mg potasu (norma 3500 mg), do 900 mg wapnia (norma 1000 mg), do 780 mg magnezu (norma 360 mg), do 31 mg żelaza (norma 11 mg), do 27 mg cynku (norma 15 mg), do 3400 mcg wit. A (norma 800 mcg), do 10 mcg wit. D (norma 10 mcg), do 28 mg wit. E (norma 10 mg), do 4,5 g wit. B1 (norma 1,5 mg) do 3 mg wit. B2 (norma 2,2 mg), do 66 mg niacyny (norma 20 mg), do 6 mg wit. B6 (norma 2,4 mg), do 560 mcg folianów (norma 340 mcg), do 8 mcg wit. B12 (norma 2,5 mcg), do 135 mg wit. C (norma 70 mg).

Uwagi do diety dla typu budowy ektomorficznej:

Uwzględniając zwiększone zapotrzebowanie sportowców na witaminy i minerały, proponuję dodatkowo suplementować wapń w ilości 500 mg dziennie, najlepiej podany w formie organicznej, magnez w ilości 250 mg (również podany w formie organicznej) oraz 300 mg wit. C podawanej przed treningiem.

Ektomorfi k powinien unikać wszelkich produktów utrudniających trawienie, takich jak: mleko i jego wyroby, słabo dojrzałe surowe owoce, surowe twarde stare warzywa. Zadaniem jego układu trawiennego jest praca nad trawieniem posiłków dostarczających w jak najkrótszym czasie możliwie jak największej ilości pełnowartościowych składników odżywczych.

Należy też zwrócić uwagę zastępowanie posiłków odżywkami typu gainer! Wymienione odżywki mogą być jedynie dodatkiem do posiłku, gdyż w żadnym wypadku nie sa one w stanie zastąpić któregokolwiek z wymienionych w diecie naturalnych posiłków.

Należy unikać popijania posiłków, gdyż płyny pite do posiłków rozcieńczają enzymy trawienne, utrudniając i przedłużając proces trawienia.

Modyfikacje w diecie:

Ektomorfi k nie powinien dodawać do diety odżywek białkowych, może natomiast spożywać dodatkowo płynne odżywki typu carbo (vitargo) lub jako dodatek do posiłków odżywki typu gainer.

Jeśli nastąpi brak postępów w przyroście masy mięśniowej należy zwiększać ilości spożywanych węglowodanów, w żadnym wypadku nie zwiększać zaś ilości spożywanego białka!

Bardzo korzystnie będzie zastąpić kurczaka chudą wołowiną, gdyż jest to rodzaj mięsa czerwonego, które posiada wyjątkowe tzw. naturalne czynniki wzrostu dla naszych mięśni.

Chudą rybę - tuńczyka - można zastąpić tłustą makrelą lub łososiem, co zwiększy kaloryczność diety oraz zarówno ilość NNKT, jak i witamin rozpuszczalnych w tłuszczach.

  • + rep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tak. A za rok czy dwa pokażą się skutki uboczne ;) tak czy inaczej powodzenia i zdrowia życzę. Cykl na kreatynie w zupełności Ci wystarczy. Tylko poczytaj co i jak, nie bierz nic w ciemno.

  • + rep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie szkodzi, to co wziął i tak ma już w organizmie i nie ważne czy minie tydzień czy półtora roku jak to napisałeś od wzięcia tego, w organizmie mogą zachodzić trwałe zmiany niepostrzeżenie, nikt tego nie wie kiedy będą odczuwalne przez nas, a gdy już będą widoczne będzie już za późno.

  • + rep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Temat został zamknięty

Powód: close

Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o zgłoszenie tego postu a temat

zostanie otwarty ponownie przez administracje.

Administracja,

CsKatowice.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×