Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Model Placer


    Low ?
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 3
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    ke188_banerdouplo1.png

    Plugin pozwala ustawić w wybranym miejscu mapy model. Jego pozycję i kąt można zapisać w pliku, wtedy przy ładowaniu mapy zostanie on odtworzony. Obsługiwany za pomocą menu. Pozwala tworzyć, usuwać, przestawiać i obracać model wraz z bryłą (która pokrywa się z modelem, gdy kąt jest wielokrotnością 90 lub zerem).

    hx791_banerdouplo2.png

    Plugin używa modułu VDF, kopia w załączniku. Plik .dll lub .so do modules/ a w configs/modules.ini należy dopisać vdf pod sqlite

    sma skompilować i do plugins/

    stworzyć folder configs/ModelPlacer/ i nadać chmod 777

    ma139_banerdouplo4.png

    mplacer

    otwiera menu główne

    Dopóki nie wybierzesz modelu opcja Postaw jest niedostępnau

    )]amxx.pl-1280867257-U2873.jpg[

    naciśnij 2 a pojawi się men

    )]amxx.pl-1280867274-U2873.jpg

    teraz możesz postawić model na mapie

    )]amxx.pl-1280867355-U2873.jpg[

    Są też opcje Zapisu, Czyszczenia i Załadowania ustawień z pliku.

    medit

    otwiera menu edycji modelu

    ]amxx.pl-1280867585-U2873.jpg[

    To menu otwiera się także po utworzeniu modelu. Zawiera wszystkie dostępne opcje modyfikacji bytu. Opcja nr 1 służy do zmiany edytowanego bytu na wybrany celownikiem. Wszystkie modele na czas otwarcia menu stają się nieprzenikalne. Aby przywrócić im przypisany stan, należy zakończyć sesję (9).

    Standardowe opcje Obrotu (4,5,6) używają 90stopniowych kroków. Dla większej kontroli kąta jest menu Zaawansowane obracanie (8).

    )]amxx.pl-1280867686-U2873.jpg[

    Tu skok jest o wiele mniejszy.

    od 0.2

    Ustawienia dla pojedynczego bytu!

    mparam

    otwiera menu ustwień wybranego modelu

    po wybraniu opcji możemy otrzymać menu możliwych wartości lub miejsce do wpisania własnych

    wpisywanie danych należy dostosować do typu

    Float: - liczba rzeczywista, należy pamiętać o .0 dla liczb całkowitych np. 20.0

    Int: - liczba całkowita

    ew603_banerdouplo3.png

    amx_mplacer_frame 1

    pokazuje (1) lub nie (0) ramkę wybranego obiektu

    amx_mplacer_recreate 0

    określa czy przywracać zniszczone modele na początku każdej rundy (domyślnie wyłączone)

    wq767_banerdouplo6.png

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...