Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Jak przybrać na masie mięśniowej?


    Persecutor
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 2
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Najpopularniejsze posty

    Wielu z Was chciałoby przybrać na masie mięśniowej, ale nie za bardzo wiecie jak. Po pierwsze, pozbądźmy się marudzenia w stylu „Nic nie działa, mogę jeść wszystko tonami, a i tak nie przybieram na w

    Wielu z Was chciałoby przybrać na masie mięśniowej, ale nie za bardzo wiecie jak.

    Po pierwsze, pozbądźmy się marudzenia w stylu „Nic nie działa, mogę jeść wszystko tonami, a i tak nie przybieram na wadze!”. Wierz mi, że jeśli nie masz gigantycznego tasiemca ani nie cierpisz na żadną poważną chorobę, przybierzesz na wadze i gwarantuję, że nie jesz wystarczająco dużo, skoro nie przybierasz na wadze. Przybieranie i tracenie na wadze to łatwe zadanie, jeśli spożywasz więcej kalorii niż jesteś w stanie spalić – przybierasz na wadze, jeśli przyjmujesz mniej – tracisz wagę. Oprócz odpowiedniej ilości kalorii i właściwego rodzaju jedzenia, istnieją jednak też inne czynniki, nad którymi musisz codziennie pracować.

    Niech twoje treningi będą krótkie, ale efektywne

    Twoje treningi nigdy nie powinny trwać dłużej niż godzinę. W moim przypadku trwały 40 minut, były bardzo intensywne, ale szybkie. Gdy próbowałem przybrać na wadze, nie spędzałem czasu na bieżni, jeździe na rowerze stacjonarnym ani na sprzęcie wspinaczkowym. Brzmi surowo, ale jeśli chcesz nabrać masy, musisz oszczędzać kalorie.

    Jedzenie musi stać się nawykiem

    Jesteś zarówno pobłogosławiony, jak i przeklęty przez szybki bolizm, a to oznacza, że nawet jeśli jesz trzy wielkie posiłki dziennie, spalasz je, więc musisz rozdzielić je bardziej w czasie i jeść 5-6 posiłków na dzień. Oczywiście powinny być delikatnie zmniejszone, ale pod koniec dnia musisz zjadać więcej kalorii, niż spalasz. Ponieważ jesteśmy różni, nie mogę ci powiedzieć ile kalorii powinieneś przyjmować, ale zacznij obliczając PPM (Podstawowa Przemiana Materii). Jest to ilość kalorii, która utrzymuje cię przy życiu podczas bezruchu, ale będziesz musiał dodawać kalorie dla wszystkich czynności, które wykonujesz w ciągu dnia. Prostą zasadą jest to, że jeśli nie przybierasz na wadze, nie jesz wystarczająco dużo, nawet jeśli myślisz, że tak jest. Trudno było mi dostosować się do takiej ilości posiłków. Komu chce się je przygotowywać? Cóż, w pewnym momencie stało się to takie proste, że robiłem wszystko odruchowo i stało się to dla mnie nawykiem, a nie przykrym obowiązkiem. Nie zawsze moje jedzenie było ładne i smaczne, ale moim celem było przybranie na wadze więc trzymałem się tego.

    Suplementy są tylko suplementami. Nie powinno się nimi zastępować prawdziwych rzeczy...jedzenia. Jednak zażywanie produktów zwiększających wagę jako dodatek do regularnych posiłków może pomóc, jeśli nie zastępuje dania składającego się z prawdziwego jedzenia. Upewnij się albo zapytaj wykwalifikowaną osobę o każdy produkt, który planujesz używać, zanim go kupisz.

    skopiowane ze źródła:

    http://www.fitness.com

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...