Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Trening klatki piersiowej.


    cajmert
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 4
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Najpopularniejsze posty

    No więc na zakończenie mojego dnia dzisiejszego postanowiłem podzielić się z wami moim treningiem na mięsień klatki piersiowej, tzw. Klaty. Każdy taki trening zaczynam od rozgrzewki i pamiętajcie, że

    True story. Dla tych, którzy biorą kreatynę, po treningu połączcie z dextozą. Przyśpieszy przyswajalność kreatyny.

    No więc na zakończenie mojego dnia dzisiejszego postanowiłem podzielić się z wami moim treningiem na mięsień klatki piersiowej, tzw. Klaty.

    Każdy taki trening zaczynam od rozgrzewki i pamiętajcie, że dobra rozgrzewka to dobry trening.

    Skupić musicie się na rozgrzaniu mięśnia, który ćwiczyć będziecie ;)

    Przykład mojej:

    Bez żadnej przerwy

    hantelką 2-4 kg: krążenia ramion, wymachy rąk, itp.

    15 pompek zwykłych;

    wyciskanie hantelek 15 razy;

    wyciskanie sztangi 12 razy;

    Ciężar musicie dopasować do własnych możliwości, aby nie było ciężko i można było trochę spompować mięsień.

    Wyciskanie na skosie w górę sztangi: 12/10/12 (normalny ciężar, większy ciężar, normalny ciężar)

    Wyciskanie na płaskiej sztangi: 12/10/8 (co raz to większy ciężar)

    Wyciskanie na skosie w dół: 12/10/12 (normalny ciężar, większy ciężar, normalny ciężar)

    Rozpiętki na skosie w górę: 12/12/12

    Pompki z nogami na ławce: 30/20/30

    Podciąganie się na drążku do klatki - jedna seria i 12 powtórzeń

    Pochwalcie się własnymi treningami.

    Dodam tylko, że robię taki trening do 60 minut, także bardzo krótkie odstępy czasu..

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...