micek85 604 Last activity: Saturday at 08:17 AM Posted September 11 Share Posted September 11 Posted September 11 Siemanko. Siedzę w kompach dość długo ale niestety nie znam się na oprogramowaniu i nie nadążam za systemami i aktualizacjami. Dopóki składałem kompy Intel+RTX/GTX wszystko było w porządku natomiast teraz ze względu na ograniczony budżet i chęć grania z dziewczyną złożyłem drugiego kompa stacjonarnego. Graty kupiłem nowe ale procek kupiony z moreli oczywiście przyszedł z wadą fabryczną ale to nie ma znaczenia. Obecnie w zastępstwie posiadam procesor Ryzen 2200g i kartę graficzną Radeon RX 6600, płyta główna Asrock B450m R 4.0, RAM Adata XPG 3200, Zasilacz 600W. Docelowo będzie procek R5 5600 ale wysłałem go dzisiaj i nie wiem kiedy przyjedzie do mnie sprawny. Zaistalowałem win10 a następnie preszedłem do win11 omijając moduł TPM, fTPM i wyłączyłem secure boot. Zainstalowałem najnowszą wersję win11 i najnowsze sterowniki ze strony producenta płyty itp. BIOS i reszta oprogramowania jest oczywiście w najnowszej wersji. Gdy przez steama zainstaluję CS 1.6 i wejdę na jakikolwiek serwer to po paru minutach gra się zatnie... Ekran na monitorze robi się czarny i słyszę powtarzalny dźwięk z ostatniej klatki i nic nie mogę zrobić... jedyne co działa to restart kompa. Próbowałem parę razy zaistalować na nowo system jak i odistalować i na nowo zainstalować i nic.... Na kompie gdzie mam i7 9700k i RTX 2080s Nie ma jakichkolwiek problemów a też mam win11 a tu gdzie dałem się namówić na AMD bez przerwy jest jedna wielka dupa i same problemy. Nie mam pojęcia gdzie leży problem ale wiem, że tak jak wszyscy podniecają się "czerwonymi" tak już nigdy nie dam się namówić na tą platformę bo to szkoda nerwów, pieniędzy i ciągłych kombinacji. Jeśli ktoś zna sposób jak ten szajs ogarnąć to proszę o pomoc 🙂 Monitor to Acer 144Hz FullHD. Próbowałem też różnych "patentów" z YouTube-a" ale nadal problem występuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...