Jump to content

Recommended Posts

• Cała zawartość 6
  • Temat został założony
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Najpopularniejsze posty

Stawiam na nie ,ponieważ Ostatnio Był bardzo nie aktywnym graczem i gdyby był adminem to nie wiem jak by to wyglądało

Przyjęty, zgłoś się na steam.

Nick: Fitellos ✪ Imię: Dawid Wiek: 19 Czy przeszedłeś mutację?: Tak Znajomość sourcemoda (podstawowe komendy): Tutaj będę się jeszcze musiał podszkolić ale na pewno z pomocą innych adminów

Nick: Fitellos 
Imię: Dawid

Czy przeszedłeś mutację?: Tak
Znajomość sourcemoda (podstawowe komendy): Tutaj będę się jeszcze musiał podszkolić ale na pewno z pomocą innych adminów szybko mi to pójdzie :D
Ilość przegranych godzin w CS:GO: Główne konto -1,855h   Drugie konto - około 800h
Link do profilu steam:

Kontakt: Discord: Fitelloss#3611   E-mail: fgames@interia.pl

SteamID: 76561198267895352

Coś o sobie: W CS:GO gram od roku 2015/2016 z jedną dłuższą przerwą i posiadam moim zdaniem nie małe doświadczenie co pomoże mi w dokładnej ocenie gry zgłoszonych zawodników. Na serwerze przesiaduję kilka godzin dziennie i wydaję mi się, że raczej jestem na nim mile widziany 😜 Z charakteru jestem spokojny i naprawdę ciężko mnie zdenerwować. Poza tym trenuję piłkę nożną, dodatkowo w wolnym czasie chodzę na siłownie no i oczywiście pykam w cs'ka. 

• Lubię to! 1

Stawiam na nie ,ponieważ Ostatnio Był bardzo nie aktywnym graczem i gdyby był adminem to nie wiem jak by to wyglądało

• Przykro mi 1
  • Super! 1

Ja jestem na wielkie tak. Bardzo często go widuję na serwerze, towarzyski/rozmowny, bezkonfliktowy. Godziny na +, decyzję powinny być przemyślane ;). Co do doświadczenia, tutaj nie ma skomplikowanych rzeczy, więc szybko się nauczysz. 

• Super! 1

Przyjęty, zgłoś się na steam.

• Super! 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie:

Podanie zostało zaakceptowane.

Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post.