Jump to content

Recommended Posts

REGULAMIN TURNIEJU 2vs2 CS 1.6 OSTRA

 

Sieć serwerów CSKatowice.com zaprasza na pierwszą edycję turnieju 2 vs 2 na ostrej! Pierwszy etap rozgrywany będzie w formie grup (zależne od ilości osób). Wszelkie terminarze, podziały na grupy, będą podane po zapisach.  

Serdecznie zapraszamy do zapisów do turnieju.

 Zapisy do turnieju trwają od teraz do 04.04.2021 do godziny 22:00 lub wyczerpania miejsc. W ciągu trzech dni po zapisach ogłoszone zostaną grupy i terminarze. Turniej startuje najszybciej 10.04.2021. Serdecznie zapraszamy!

Poniżej znajdziecie regulamin turnieju.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

§1 Postanowienia ogólne


1. Mecze rozgrywane będą 2 vs 2 w CS 1.6(ostra).
2. Każdy uczestnik musi posiadać konto Steam.
3. Wszelkie skargi / pytania / problemy prosimy zgłaszać w odpowiedniej zakładce turniejowej na forum.
4. Jeżeli organizatorzy uznają że dany gracz działa na niekorzyść turnieju bądź używa niedozwolonych wspomagaczy (np. AIM, WH, SH), gsów, sgsów, aliasów etc, mają prawo wykluczyć gracza/drużynę z turnieju i jego przyszłych edycji.
5. Godzina oraz data meczu może ulec zmianie najpóźniej 24h przed spotkaniem. Jeżeli obie drużyny się zgodzą na przełożenie + sędzia, możliwe jest przekładnie meczów na "ostatnią" chwilę.
6. Osoby zbanowane na VAC, BL, AC, ESL, AllPlay, CyberSport, Azereus lub serwerach CSKatowice.com nie mogą brać udziału w turnieju.
7. Maksymalna liczba drużyn wynosi 16, czyli 32 uczestników.
8. Drużyny po zakończeniu meczu zobowiązane są do wstawienia screenshotów wykonanych przez sędziego do pół godziny po zakończeniu meczu.


9. Drużyna oddaje walkower w danym meczu w przypadku, gdy:

  • Złoży taki wniosek na własne życzenie
  • Splantuje bombę na innym bs'ie niż A/otwarty/duży BS (w zależności od mapy)
  • Nie wstawi wymaganych materiałów do pół godziny po zakończeniu meczu (licząc od zakończenia dema ostatniej mapy)
  • Uznane zostanie, że dana drużyna używa niedozwolonych wspomagaczy/sgsów/skryptów etc.
  • Otrzyma 3 ostrzeżenia w trakcie meczu
  • Nie będzie miała pełnego składu w momencie rozpoczęcia meczu lub ćwiartki

 
10. Niedozwolone wspomagacze:

  • Oprogramowanie wszelkiego typu wspomagające widzenie przez ściany / wspomagające ustalenie pozycji przeciwników (WH/ESP)
  • Oprogramowanie wszelkiego typu wspomagające szybkie poruszanie (SH) / wspomagające celowanie (AIM/TRIGGER).
  • Skrypty umożliwiające osiągnięcie rzeczy niemożliwych oraz skrypty powszechnie zabronione np. wyższe skoki, ciche brojenie, szybsze poruszanie się (w tym GS/SGS) itp.
  • Oprogramowanie rozjaśniające ekran np. GammaAdjuster
  • Inne oprogramowanie wspomagające uznane powszechnie za niedozwolone.

 

11. Grupy zostaną rozlosowane za pomocą oprogramowania typu randomizer. Aplikacja do pobrania: https://puu.sh/Hraa0/066b47aedb.zip
12. W przypadku sporych zastrzeżeń co do czystości gry danej drużyny zostanie powołana specjalna komisja, która oceni demko.
13. Jeżeli uczestnik dostanie bana na VAC, BL, AC, ESL, AllPlay, CyberSport, Azereus lub serwerach CSKatowice.com (nie dotyczy banów tymczasowych) przed rozpoczęciem turnieju bądź w trakcie turnieju, drużyna zostaje wydalona (jej miejsce może zająć drużyna rezerwowa w przypadku wydalenia przed rozpoczęciem, jeżeli w trakcie, przyznawane będą walkowery).
14. Jeżeli oba zespoły nie wstawią się na umówiony wcześniej termin to mecz przepada i żaden z zespołów nie zdobywa punktów.

15. Administracja sieci oraz sędziowie również mogą wziąć udział w turnieju.

16. Sędziowie nie mogą sędziować w grupach w których znajduje się ich drużyna.

 

§2 Zapisy

 

  1. Osoba zostaje zapisana do turnieju po wpłaceniu i zaksięgowania wpisowego. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Z tego powodu preferujemy wpłaty przez PayPal, gdzie wpłaty księgowane są natychmiastowo.
  2. Wpisowe wpłacamy dopiero po wstępnym zaakceptowaniu zgłoszenia.
  3. Uczestnicy nie mogą mieć wygasłego bana na sieci za obrazę czy brak kultury dłuższego niż 1 dzień.
  4. Organizatorzy mają prawo odrzucić zgłoszenie bez podania przyczyny.
  5. Wszyscy uczestnicy muszą posiadać konto na forum CSKatowice.com
  6. Uczestnicy nie mogą posiadać żadnych ostrzeżeń na forum.
  7. Uczestnicy zostaną podzieleni na 4 grupy po 4 drużyny w każdej grupie. Drużyny zostaną rozlosowane na stronie random.org (jeżeli będzie mniej osób chętnych poinformujemy na jakich zasadach będziemy grać pierwszy etap)
  8. W fazie grupowej drużyna otrzymuje kolejno 3 punkty za zwycięstwo, 1 punkt za remis, 0 punktów za przegraną.
  9. W fazie grupowej przechodzi jedna drużyna z największą liczbą punktów. W przypadku takiej samej ilości punktów, decyduje liczba wygranych rund. W przypadku takiej samej ilości rund rozegrana zostanie dogrywka na mapie de_dust2. Strony (TT/CT) zostaną wybrane w drodze pojedynku na kosy.
  10. Zwycięzca każdej grupy wchodzi do tzw. grupy finałowej gdzie będą rywalizować ze sobą o bezpośrednie miejsca 1-3.
  11. Osoba aby została zapisana, musi spełniać wymagania określone przy zapisach.
  12. Przy zapisach obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Drużyna jest zapisywana do turnieju tylko jeżeli spełnia wszystkie wymagania.
  13. Maksymalna liczba osób w turnieju to 32.
  14. W przypadku dużego zainteresowania turniejem, możliwe jest zwiększenie puli drużyn do kolejnej wielokrotności liczby 8 (np. 24, 32 itd.). W takim przypadku zostaną utworzone dodatkowe grupy lub aktualne powiększone. W skrajnych przypadkach zostanie napisany dodatkowy temat z nowymi zasadami.
  15. Pierwszeństwo przy zapisach mają osoby bezpośrednio związane z siecią CSKatowice.com (admin serwera i wyżej).

 

§3 Rozgrywka

 

  1. Podczas meczu na serwerze mogą przebywać tylko osoby biorące udział w danym meczu, sędzia(admin) oraz HLTV.
  2. Podczas meczu na serwerze obowiązuje kultura oraz zakaz krytykowania innych przede wszystkim sędziego (od tego jest zakładka na forum).
  3. Drużyna która nie stawi się na daną godzinę lub w ciągu 10 minut od godziny rozpoczęcia przegrywa poprzez walkower.
  4. Mecze będą rozgrywane na mapach: de_dust2 de_dust de_inferno de_nuke de_train de_cpl_mill de_forge de_mirage de_tuscan
  5. Przebieg meczu zostaje wylosowany przez specjalny program: strony i mapy. Wygenerowany zostaje następnie dokument z wynikami losowania, który zostanie wrzucony do tematu meczu na około 15 minut przed rozpoczęciem meczu.
  6. Gramy tylko na bombsite A/otwarty/duży BS/górny (w zależności od mapy)
  7. W fazie grupowej gramy systemem BO2 (2 mapy) a w fazie finałowej BO3 (3 mapy). Mapa nie może zakończyć się remisem, w przypadku wyniku 15:15 grane są do skutku dogrywki.
  8. Na serwerze działa tzw. whitelista. Do gry mogą wejść tylko konta steam zapisane do turnieju.
  9. Rozgrywka jest prowadzona w sposób automatyczny przez plugin. Nie należy zmieniać drużyn ręcznie!
  10. Uczestnik w trakcie meczu może otrzymać od sędziego ostrzeżenie. Otrzymanie 3 ostrzeżeń w trakcie meczu oznacza oddanie walkowera. Ostrzeżenia można otrzymać za:
  • Spamowanie na u@
  • Wykorzystywanie innych bugów gry
  • Chodzenie po teksturach i miejscach generalnie niedostępnych
  • Obrazę sędziego lub drużyny przeciwnej
  • Pixelwalking

 

11. Każda drużyna ma prawo do jednej jednominutowej pauzy na mapę. Chęć spauzowania należy zgłosić na u@ sędziemu. Pauza zostanie wykonana na początku następnej rundy.

12. Przerwy między mapami nie mogą wynosić dłużej niż 10 minut.
13. Na serwerze zostanie uruchomiony dodatek WHBlocker, utrudniający możliwość oszustwa.
14. Rozgrywka rozpoczyna się po wykonaniu trzech restartów i wypisaniu na środku ekranu napisu "LIVE". Obie drużyny muszą zgłosić sędziemu gotować na u@ (zwykły chat się nie liczy!)
15. Gracz może zatrzymać rozpoczęcie mapy przez napisanie na u@ "NOT". Jednakże, musi to nastąpić zanim padnie pierwszy frag. Przerwa po napisaniu "NOT" może trwać maksymalnie minutę.
16. Całkowity zakaz pixelwalkingu (chodzenia po niewidzialnych pikselach). Zwłaszcza na mapie de_train przy wyjściu z małej drabiny i przy dolnym zamku.
17. Inne modele niż modele standardowe są zabronione.
18. W trakcie meczu każdemu zostanie wykonane co najmniej 10 ss'ów w formacie tga.
19. Gracze muszą grać z drużyną i nickiem z forum.

20. Zakaz wchodzenia do miejsc wskazanych w dokumencie ESL oraz wykorzystywanie buga na mapie de_train. Za wejście na któreś z miejsc lub użycie buga drużyna otrzymuje ostrzeżenie. https://cdn.eslgaming.com/misc/gfx/media/masters/rulebook/IEM6_Game_Specific_Rules_CS.pdf

21. Każdy gracz zobowiązany jest do kręcenia dema POV.

22. Na serwerze aktywne jest Fade To Black.
 23. Inne sytuacje, których nie pokrywa regulamin pozostawia się do interpretacji własnej przez sędziego.
 
Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie między etapami turnieju, jednakże obowiązuje zasada "prawo nie działa wstecz" !
Wszystkie zmiany zostaną zaznaczone tym kolorem.

 

§4 Wpisowe

 

Do puli nagrody wchodzi całość uzbierana z wpisowego, dodatek od administracji oraz ewentualny dodatek od sponsorów. Ostateczna pula zostanie ogłoszona po zakończeniu zapisów.

Jedyne akceptowalne formy płatności to PRZELEW lub PAYPAL

Kwota wpisowego to 10 zł od osoby, czyli 20 zł od drużyny.

Pula do wygrania zostanie ogłoszona po zamknięciu zapisów.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 NAGRODY:
 
I Miejsce- 70 % łącznej puli + ranga VIP na forum na okres 1 roku
 
II Miejsce- 20% łącznej puli + ranga VIP na forum na okres pół roku
 
III Miejsce- 10% łącznej puli + ranga VIP na forum na okres miesiąca

 

Wypłaty nagród TYLKO w formie przelewu lub przez PayPal! 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Dane do przelewu na które wpłacamy wpisowe 

 

45 1140 2004 0000 3802 7711 3320

 Dawid Zimert
Tytuł - Turniej CS + nazwa drużyny.

 

Dane do PayPala - dawidzimert@gmail.com

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...