Jump to content

Regulamin serwerów gier CSKatowice.com


Recommended Posts

1749049030_cskwwwslaskasiec.png.3d235791

Regulamin serwerów gier

I. Postanowienia ogólne:

  1. Zakaz reklamowania innych sieci serwerów, serwerów oraz innych konkurencyjnych projektów w jakikolwiek sposób (upomnienie, ban permanentny)
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie bez wcześniejszego powiadomienia.
  3. Zakaz promowania treści rasistowskich, pornograficznych, obrażających czyjeś uczucia oraz treści popierających ustroje totalitarne.  (upomnienie, ban do 1 dnia)
  4. Nick gracza musi składać się z minimum 3 znaków, które każdy może bez problemu wpisać na klawiaturze. (upomnienie, kick, ban do godziny)
  5. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
  6. Każdy gracz ma prawo odwołać się od wymierzonej kary w przeciągu 48h od jej nadania.
  7. Zakaz podszywania się pod admina. (ban do 1 dnia)
  8. Zakaz wprowadzania graczy/administratorów w błąd. (upomnienie, ban do 1 dnia)
  9. Zakaz psucia atmosfery na serwerze poprzez kłótnie, prowokacje czy typowe "cwaniactwo" (upomnienie, mute do 1 dnia, ban do tygodnia)
  10. Przeklinanie dozwolone, ale z umiarem!
  11. Na serwerze wszystkich graczy obowiązuje kultura osobista oraz netykieta.
  12. Kampienie na respie tylko 30sek. Jedyne odstępstwo od tej zasady gdy np CT rashuje resp TT (ban do 1 dnia)

 

II. Rozgrywka na serwerze:

  1. Zakaz używania jakichkolwiek cheatów (AIM/WH/SH), wspomagaczy, skryptów, etc. (ban permanentny)
  2. Zakaz utrudniania rozgrywki innym: celowe blokowanie, oślepianie swoich, wyrzucania bomby w miejsca niedostępne, itp. (upomnienie, kick, ban do 4 godzin)
  3. Zakaz ghostowania - wchodzenia ze znajomym do przeciwnych drużyn w celu podawania sobie infa. (kick, ban do 1 dnia)
  4. Zakaz zmiany drużyny w celu pozyskania informacji. (upomnienie, ban do 4 godzin)
  5. Zakaz gry na serwerze jeśli ma się bana na jakimkolwiek koncie. Wejście na innym steamie po otrzymaniu bana to również aktywny ban! (ban permanentny)
  6. Zakaz nieczystego nabijania rankingu, np. ciągłe zabijanie swojego kolegi. (upomnienie, kick, ban do 1 dnia)
  7. Zakaz stania AFK. Jeśli jesteś nieaktywny, to przejdź na spect. (upomnienie, kick, ban do 30 minut)
  8. Wykonujemy cele mapy! CT broni BS-ów, TT podkłada bombę.
  9. Zakaz kampienia utrudniającego, blokującego rozgrywkę.
  10. Podawanie sobie "infa" jest dozwolone, jednakże nie będzie traktowane jako usprawiedliwienie przy rozpisce demka.
  11. Jeśli serwer jest pełny to gracze na SPECT będą wyrzucani aby zwolnić sloty innym graczom.
  12. Bany z serwisów typu blacklisted/anticheat nie ingerują w sieć! Opieramy się tylko na swojej bazie banów i jesteś oceniany tylko za grę u nas. Jedyne akceptowalne bany z zewnątrz to bany VAC.
  13. Zakaz wykorzystywania błędów gry, mapy, moda, pluginu itp. na własną korzyść. W przypadku znalezienia błędu należy zgłosić to administracji. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odebrania wszystkich korzyści uzyskanych nielegalnie, nawet jeżeli część z nich była zdobyta normalnie. (upomnienie, ban do 1 dnia)
  14. Decyzje w sprawach spornych podejmuje wyższa administracja.

 

III. Komunikacja na serwerze:

  1. Każdy gracz ma obowiązek traktowania drugiej osoby z szacunkiem. (upomnienie, mute/gag do 6 godzin)
  2. Zakaz jakiegokolwiek obrażania. Również jeżeli jest to "po koleżeńsku". (upomnienie, mute do 1 dnia, ban do tygodnia/perm)
  3. Zakaz nadużywania mikrofonu.
  4. Komunikacja przez mikrofon tylko po mutacji.
  5. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, a chcesz przekazać info to masz do tego pełne prawo, ale w granicach rozsądku. (upomnienie, mute do 6 godzin)
  6. Zakaz puszczania bindów, krzyczenia do mikrofonu, etc. (upomnienie, mute do 1 dnia)
  7. Zakaz bezsensownego spamowania na say/say_team (upomnienie, gag do 30 minut)
  8. Zakaz spamowania na czacie adminowskim (say_team u@). (upomnienie, ban do 30 minut)
  9. Udzielając się przez mikrofon, wypowiadaj się wyraźnie tak aby inni mogli Cię zrozumieć.
  10. Jeśli masz jakieś pytanie do admina, chcesz zgłosić podejrzaną osobę itd. naciśnij "say_team" wciśnij @ i napisz treść.

 

IV. Zasady Administratora:

  1. Admin jest dla graczy i serwera - nigdy odwrotnie!
  2. Admin jest od tego, aby pomagać innym graczom na serwerze. Jeśli gracz zadaje pytanie admin ma obowiązek odpowiedzieć.
  3. Każdego gracza na serwerze admin ma traktować równo.
  4. Jeśli admin otrzymuje zgłoszenie na admin_say ma obowiązek sprawdzenia podejrzanego, chyba, że ma pewność, iż gracz jest czysty lub został już sprawdzony w niedawnym czasie.
  5. Jeśli widzisz że któryś z adminów wywyższa się na serwerze, zgłoś to na forum.
  6. Admin to też gracz/człowiek, jeśli ma kilka zgłoszeń jednocześnie na u@ to oczekujemy cierpliwości, gdyż nie ma możliwości sprawdzać kilka osób jednocześnie.
  7. Zakaz jakichkolwiek spin/kłótni pomiędzy adminami.
  8. Zakaz banowania drugiego admina, jeśli masz zastrzeżenia do jego zachowania zgłoś to opiekunowi serwera.
  9. Każdy Admin podlega regulaminowi serwera. Musi być wzorem i posiadać nieskazitelną opinie na własny temat.

 

V. Dodatkowe zasady dla wszystkich serwerów CS 1.6:

  1. Zakaz podkładania cichej bomby.
  2. Zakaz chodzenia po teksturach.
  3. Zakaz gry na grafice software oraz głębi kolorów 16bit.
  4. Zakaz bugowania rankingu.
  5. Jedyne dozwolone modele graczy to modele CS 1.6/CZ (oprócz serwera Paintball).
  6. Po przyjęciu wyzwania na noże 1vs1 zakaz podkładania paki.
  7. Zakaz spamowania granatami z respa!
  8. Zakaz używania na początku rundy (do czasu 1:45) BH, SG, SGS itp. umożliwiających szybkie rashowanie .
  9. Zakaz wykonywania reconnectów w celu odrodzenia!

 

Dodatkowe zasady obowiązujące na konkretnym serwerze zostały określone w osobnym temacie!

Wejście na serwer jest równoznaczne z akceptacją regulaminu!

  • Lubię to! 1
  • Dzięki! 1
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...