Jump to content
Sign in to follow this  
Panfil [Filemon]

Brak informacji zwrotnej po zakupie vipa

2 posts in this topic

Recommended Posts

Podaj identyfikator na który zakupiłeś usługę (Nick / IP / SteamID): Panfil [Filemon]

Usługa zakupiona na stronie czy w grze ?: w grze 

Serwer: 137.74.5.145:27015

Gra (CS 1.6/CSGO/TS3): CS 1.6

Komunikat zwrotny z sklepiku: brak 

Dodatkowe informacje: nie mam vipa jak wpisze /vips to jestem na liscie proszę o pomoc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Panfil [Filemon] napisał:

Podaj identyfikator na który zakupiłeś usługę (Nick / IP / SteamID): Panfil [Filemon]

Usługa zakupiona na stronie czy w grze ?: w grze 

Serwer: 137.74.5.145:27015

Gra (CS 1.6/CSGO/TS3): CS 1.6

Komunikat zwrotny z sklepiku: brak 

Dodatkowe informacje: nie mam vipa jak wpisze /vips to jestem na liscie proszę o pomoc

 

Po zmianie mapy nadal nie działa? Jeśli nie to wyślij kod SMS, który dostałeś w prywatnej wiadomości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...