Jump to content
buarzej.

Raczej definitywnie.

11 posts in this topic

Recommended Posts

Witam.

 

Raczej większość ludzi związanych z pb zauważyła, że przez ostatni czas byłem nieobecny zarówno na forum jak i na serwerach 1.6. Powód jest raczej jeden - znudziłem się tą grą. Teraz doszedł kolejny, na Catalinie nie można już grać w 1.6, więc grał na pewno nie będę. Tak więc moja przygoda z 1.6 kończy się na dobre, bo komu chciałoby się przepinać system żeby zagrać w 1.6. XD

Proszę o zabranie mi rangi admina(bo i tak się już skończył), dzięki za danie mi szansy i takie tam.

 

Trzymajcie się cieplutko i może do zobaczenia w GO lub na ts3.

5!

  • Smutny 1
By  (1)`SzYMI -.^ ,

Elo wyjdziemy na jakiegoś browara :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za gre :D

 

P>S i tak kiedyś kiedyś tam wbijesz :P To wciąga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kur#a w mordę je#ane... Jeszcze nowa Catalina na gwarancji! Znowu cs nie chodzi? Kur#a... Może płyty nie ma? W mordę je#ane! Ja to naprawię buarzej, w mordę je#ane, kur#a, ja to naprawię. Kupimy nowy komputer.

 

Trzymaj się buarzeju. I tak wrócisz xD

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzymaj się mordko ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzymaj się :D PS. Zainstaluj Windowsa xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Smarkuuu napisał:

PS. Zainstaluj Windowsa xD

Mam na zewnętrznym ssd, bo mi trzeba było na studia. xd

  • + rep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzymaj sie ziomek ,jak tam wolisz ale ja to bym linux ubuntu zaistalowal i cs dziala na tym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie:

Powód: Sprawa została wyjaśniona

Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Z Pozdrowieniami,

Ekipa CSKatowice.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×
×
  • Create New...