Jump to content
Sign in to follow this  
Anox

REGULAMIN SERWERA MULTI-ARENA 1VS1

1 post in this topic

Recommended Posts

multiarena-min.png

 

 

Regulamin serwerów Multi-Arena 1vs1 CS:GO

 

 

Zasady ogólne:

 

1. Wchodząc na serwer akceptujesz poniższy regulamin.

2. Niedostosowanie się do zasad skutkować będzie nałożeniem kary zgodnie z taryfikatorem banów.

3. Zabronione jest ustawianie nicku: zawierającego wulgaryzmy, treści rasistowskie, pornograficzne, związanego z religią, obrazą innego gracza lub nicki reklamujące.

4. Zabronione jest używanie avatara: zawierającego treści rasistowskie, pornograficzne, związanego z religią, obrażającego innego gracza lub nicki reklamujące.

5. Kara za złamanie regulaminu dotyczy osoby, nie konta. Wchodzenie na serwer na innym koncie Steam podczas aktywnej kary jest zabronione.

6. Nick gracza musi zawierać co najmniej 3 znaki oraz być czytelny.

7. Bany z innych serwisów (FaceIT, ESEA itp.) nie są brane pod uwagę. Wyjątek stanowi ban w systemie VAC.

8. Udzielając się na forum należy stosować się do regulaminu.

9. Gracz ma 48 godzin na odwołanie się od bana w odpowiednim dziale forum.

 

 

Rozgrywka:

 

1. Zakazuje się używania wspomagaczy (programów, skryptów itp.) ułatwiających rozgrywkę.

2. Zgłaszanie graczy łamiących regulamin na serwerze odbywa się wyłącznie poprzez admin chat (u@).

3. Zakazuje się wykorzystywania wszelkiego rodzaju błędów gry na swoją korzyść.

4. Zabronione jest utrudnianie gry innym.

5. Podawanie sobie info na komunikatorach zewnętrznych jest dozwolone, lecz nie będzie to usprawiedliwieniem podczas rozpatrywania skargi.

6. Podawanie się za admina jest zabronione.

7. Nakazuje się wykonywanie celów mapy, czyli zabicie przeciwnika w wyznaczonym czasie.

8. Wyczekiwanie  (tzw. kampienie) jest zabronione.

9. Nacieranie na przeciwnika (tzw. push/rush) dozwolony jest dopiero w ostatnich 10 sekundach rundy. Reguła ta nie obejmuje potyczki na granaty oraz noże.

10. Widząc gracza łamiącego regulamin pod nieobecność admina należy napisać temat w dziale skarg. Nie roztrząsamy takich spraw na serwerze.

11. Widząc gracza, który używa wspomagaczy (programów, skryptów itp.) pod nieobecność admina należy napisać temat w dziale zgłoszeń. Nie roztrząsamy takich spraw na serwerze.

 

 

Komunikacja:

 

1. Na serwerze obowiązuje kultura.

2. Wulgaryzmy nie są mile widziane, lecz są dozwolone.

3. Obrażanie, prowokowanie, grożenie, krytykowanie gry innych graczy jest zabronione.

4. Zakaz reklamowania innych serwerów oraz sieci.

5. Zakaz pouczania, prowokowania oraz ignorowania próśb admina.

6. Zakaz spamowania i nadużywania czatu ogólnego oraz drużynowego.

7. Skargi bieżące kierujemy do admina wyłącznie poprzez admin chat (u@). Wszystkie inne mogą skutkować nałożeniem kary na zgłaszającego.

8. Udzielając się przez mikrofon upewnij się, że jest on sprawny i słychać Cię wyraźnie.

9. Czat głosowy dostępny jest dla graczy, którzy ukończyli 16 rok życia oraz po mutacji (dot. mężczyzn). Wyjątek stanowi podawanie info.

10. Nadużywanie mikrofonu (krzyczenie, puszczanie muzyki, trollowanie) jest zabronione.

11. Handlowanie na serwerze jest zabronione.

12. Nie przenosimy na serwer konfliktów zewnętrznych.

13. Na serwerze obowiązuje język polski i angielski. Wypowiedzi w pozostałych językach będą traktowane jako łamiące regulamin.

 

 

Administracja:

 

1. Admin jest osobą pilnującą porządku na serwerze a co za tym idzie musi być przykładem dla innych graczy.

2. Admin ma obowiązek traktowania wszystkich graczy równo.

3. Admin po otrzymaniu zgłoszenia na admin chat (u@) ma obowiązek zająć się sprawą chyba, że zrobił to już wcześniej.

4. Admin to także gracz a co za tym idzie - obowiązuje go regulamin.

5. Admin to też człowiek - bądźmy wyrozumiali i cierpliwi.

6. Zakaz banowania innego admina. Sprawy takie należy kierować do opiekuna serwera.

7. Zakaz nadużywania admina (tworzenie bezsensownych vote, zmienianie map, slapowanie/slayowanie itp.).

8. Admin powinien być pomocny i udzielać odpowiedzi na pytania graczy.

9. Admin ma obowiązek stosowania się do taryfikatora banów.

10. Widząc admina łamiącego regulamin serwera należy zgłosić to na forum w dziale skarg. Nie roztrząsamy takich spraw na serwerze.

11. Złamanie regulaminu przez admina skutkować będzie upomnieniem/wydaleniem.

12. Kontakt do admina możemy uzyskać odwiedzając listę aktualnych adminów.

13. Admin ma kategoryczny zakaz dawania unbanów na własną rękę. W przypadku pomyłki należy zgłosić się do Opiekuna Serwera lub BlackListed.

14. Admin ma kategoryczny zakaz zmieniania map, chyba, że zaistnieje taka potrzeba (błąd serwera itp.).

 

 

 

 

§ Taryfikator banów §

 

  •  * Używanie wspomagaczy (aimbot, wh itp.) - ban permanentny 
  •  * Podszywanie się pod admina - ban permanentny
  •  * Obraza - mute/gag/kick/ban 30 minut do bana permanentnego
  •  * Wejście na serwer podczas aktywnego bana na innym koncie - ban permanentny
  •  * Reklama innych serwerów - ban 24 godziny do bana permanentnego
  •  * Wykorzystywanie błędów gry - ban 1 godzina do 7 dni
  •  * Nieodpowiedni nick/avatar - kick/ban do 2 godzin
  •  * Nadużywanie mikrofonu - mute do 48 godzin
  •  * Spamowanie  - gag do 48 godzin
  •  * Celowe przeszkadzanie w grze - kick/ban do 2 godzin
  •  * Ping powyżej 100ms - kick/ban 5 minut
  •  * Porzucenie celów mapy - kick/ban do 2 godzin
  •  * Używanie kłamliwych określeń takich jak „polskie obozy koncentracyjne", „polskie obozy zagłady" czy „polskie obozy śmierci"  - ban 7 dni
  •  * Tzw. push/rush oraz kampienie  - kick/ban od 10 minut do 1 godziny 

  

 * W pozostałych niezgodnych z zasadami sytuacjach admin ma prawo wymierzyć kare według swojego uznania *

 

Taryfikator obowiązuje wszystkich adminów bez względu na rangę/staż na forum.

 

Administracja CSK zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.

Treść regulaminu oraz taryfikatora banów zaczerpnięta oraz edytowana za zgodą Mattylele.

  • + rep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×