Dzaastine 3 621 Popular Post Last activity: November 19, 2024 Posted August 13, 2018 Popular Post Share Posted August 13, 2018 Posted August 13, 2018 ♥ WYWIAD Z ADMINISTRACJĄ DEATHRUN ♥ Witajcie! Dziś dosyć ciekawy wywiad. Dlaczego? Bo jest grupowy Z tym się tutaj chyba jeszcze nie spotkaliśmy. Dziękuję chłopaki za wyjście z taką inicjatywą! Redaktor: Dzaastine Udzielający wywiadu: @Kayyzan @Sh4dowム @カミルネグロ | Korea <3 | @Dawidovskyy @Siusiejo Życzę przyjemnego czytania, jest to dość długi wywiad, wytrwajcie do końca bo warto! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Cześć Wam! Dziś nietypowy i niecodzienny wywiad, bo grupowy. Super, że się zgłosiliście, mamy okazję dowiedzieć się czegoś o osobach z CS:GO Na sam początek napiszcie Nam coś o sobie, kim i skąd jesteście? Kayyzan Mam na imię Nikodem, 15 lat urodziłem się w Kaliszu i też tutaj mieszkam. Na razie jestem zwykłym uczniem gimnazjum Sh4dowム Cześć, mam na imię Kacper, mam 16 lat, nie jestem nikim wyjątkowym żeby tu się jakoś rozpisywać, głównie gram w dużo gier na PC, jakby ktoś chciał razem pograć zapraszam na mój kanał ts gdzie przesiaduje z ziomkami swoimi i z forum xD. カミルネグロ | Korea <3 | Witam. Mam na imię Krystian, jestem 15-latkiem(w grudniu 16). Pochodzę z małej miejscowości Ozorków niedaleko Łodzi. Na co dzień spędzam mój czas grając w gry komputerowe i sprawując rolę admina na serwerze Deathrun. Dawidovskyy Nazywam się Dawid. Przez wielu nazywany również ,,Kotlet". Pochodzę z "Zadupia" Zwanego również Piotrkowem Trybunalskim. Mam 14 lat oraz tonacje głosu przez który inni uważają że mam ok 16. Siusiejo Więc mam na imię Norbert, mam 16 lat i pochodzę z Kielc (woj. Świętokrzyskie) Czym zajmujecie się na codzień? Jakie macie zainteresowania prócz CS'a? Kayyzan Na co dzień amatorsko zajmuję się grafiką Czasami też pójdzie się w jakiś urbex jak jest przyjemna pogoda. Nie jestem jakimś aktywnym człowiekiem więc większość również śpię i jem XD Sh4dowム W obecnym okresie na