Jump to content
Sign in to follow this  
zaksiu

Update CS:GO 30.03.18 – Subtelne zmiany na mapach

1 post in this topic

Recommended Posts

unspecified.png?w=800&ssl=1

Po poprawkach Negeva, Valve wróciło do balansowania map. Tym razem poza wyeliminowaniem kilku błędów, możemy zobaczyć także zmiany na Canalsach, Nuke’u oraz Duście 2.
Pełna lista zmian w dzisiejszej aktualizacji:

 

Różne:

  • Naprawiono działanie dźwięku czterokanałowego,
  • Naprawiono błąd powodujący sporadyczne zapętlanie się dźwięków, takich jak oddech zakładników,
  • Naprawiono sporadyczny błąd powodujący odtwarzanie dźwięków chodzenia po wodzie dla widzów zawodników chodzących po suchych powierzchniach,
  • Otrzymane w wymianie przedmioty CS:GO otrzymują teraz blokadę na wymiany na 7 dni.

 

SDK:

  • Dodano wsparcie dla równomiernego skalowania statycznych modeli,
  • Aby zmienić rozmiar statycznych modeli należy zmienić wartość “uniform scale override” bądź użyć połączenia shifta oraz kółka myszy w widoku 3D edytora Hammer.

 

Mapy:


Nuke:

  • Cofnięto drzwi na bombsicie A w celu poprawienia widoczności kurnika,
  • Zmieniono ustawienie skrzyni pod heavenem na bombsicie A w celu usunięcia nieprzewidzianej pozycji,
  • Ułatwiono poruszanie się na dachu przy punkcie odrodzenia terrorystów,
  • Zmieniono kolor nowych skrzyń na dolnym BSie,
  • Dodano pewne zasłony na końcu korytarza do drzwi,

 

Dust II:

  • Usunięto możliwość strzelania z punktu odrodzenia antyterrorystów na galerię,
  • Naprawiono pomniejsze błędy,
  • Usunięto exploit związany z teksturami,

 

Canals:

  • Poszerzono lobby B przed schodami,
  • Uproszczono geometrię bombsite’a B dla łatwiejszego poruszania się,
  • Zablokowano niewidzialną strefę na A,
  • Usunięto kilka tzw. pixelwalków,
  • Naprawiono pomniejsze błędy.

źródło: izaktv.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...