Jump to content
IV Edycja Konkursów Świątecznych Read more... ×
Magia Świąt! +16 Read more... ×
Anox

Pytanie ?

12 posts in this topic

Recommended Posts

Cześć, z góry piszę że się za bardzo nie znam  na tym wszystkim, mam pytanie ponieważ mam laptopa HP dokładnej nazwy nie pamiętam. Chciałbym wymienić kartę graficzną najlepiej  nvidia ale może być inna,jakąś nie za drogą ale nie za słabą , za dużo kasy nie mam bo poszło w luft xD ale z 100 zł myślę da rade, bo nie wiem ile kosztuje taka karta graficzna jeśli więcej to napisz, jestem z tego zielony xD.

Aktualna karta graficzna : Intel(R) HD Graphics Family

Płyta główna : nie mam pojęcia (nwm jak sprawdzić) 

Procesor : Intel Core i3 4005U CPU 1.70GHz 1.70GHz 

Ram :4gb

Rdzeń : 4

Cały komputer nie jest zły tylko ta karta graficzna tragedia, a słyszałem że dużo daje by uzyskań większą wydajność komputera/wiecej fps ( nwm ja jestem łysy z tego wszystkiego )

Procesor tez nie jest najlepszy, nie wiem czy wgl opłaca się coś pakowac w tego laptopa. Zależy tez do czego chcesz tą karte bo do lepszych gier to zeby wygodnie pograc ok 800zl musisz wydac.

Za 100zł mozna polecic gtx650 albo gtx750 ale karty również bardzo słabe.  

karty graficzne jak chcesz lepsze to kosztują sporo :) 

Posted (edited)

Nie chodzi żeby grać odrazu w gta v, chciałem tak bardziej do cs bo wiem ze jak bym chciał juz w takie lepsze gierki popykać to wiadomo nowy komp ale do cs procesor jest wiadomo nie najlepszy ale lepszy niż taka intel core i 2 quad tak mi się wydaję. @Brelok a ta gtx650 albo gtx750 to ona jest lepsza od tej mojej  Intel(R) HD Graphics Family ?

Edited by Anox
Dodatek "?"

Tak jest lepsza. Na twoim miejscu wolał bym sobie powoli odkładać i jakiegos pc złożyć, nawet uzywanymi podzespołami. PC za 1000 zawsze bedzie lepszy od lapka za 1000. Ja ostatnio sprzedałem procesor do pc za 200zl z zintegrowaną karta graficzna i pykałem na tym nawet w gta V :D