Jump to content
IV Edycja Konkursów Świątecznych Read more... ×
Sign in to follow this  
Anox

Dobry mikrofon ?

13 posts in this topic

Recommended Posts

Cześć jaki mikrofon do komputera do 150 zł ? Posiadałem 2 mikrofony : mikrofon trust madell i  mikrofon  trust starzz - nie polecam bardziej mikrofon karaoke niż komputerowy 

Dzięki, nie znam się ale nie trzeba dokupić do niego takiego przekładnika ? 

niestety rownież się nie znam i nie odpowiem na to pytanie. Napisz do jakiegos pierwszego lepszego sklepu to powinni pomóc 

Oj tam... Kup HyperX, ja używam i mają dobry mikrofon ;) Ewentualnie podpytam kumpla, on kupował naprawdę dobry sprzęt. To odpowiem jeszcze tutaj później.

@Anox proszę: http://allegro.pl/mikrofon-pojemnosciowy-cad-gxl-2200-okazja-i7089305680.html

Tylko po 1. ciężko dostać w PL, a nowy kosztuje 400 zł :) No, ale chciałeś dobry, więc uruchomiłem kontakty. Używany dorwiesz do 200.

Dzięki ale aż takiego dobrego to ja nie potrzebuje , ale luknę sobie. 

napisales mikrofon do komputera, ale wyjasnij jeszcze do cego bedziesz go uzywal. Bo jezeli do gier to kup taki za 10zl jaki mam ja i bedzie na wypasie. Opisz to bardziej do czego go bedziesz uzywal

@Piras No to pomyśl napisałem mikrofon do 150 zł to chyba nie do gier co ? Bo po co komu mikrofon do gier za 150 zł ? 

Gry/Ts/Omegle/Yt(strimy) pasuje ? 

słuchaj, nie bede z toba rozmawial jak bedziesz mi takimi glupimi pyskowkami odpowiadal. mowisz nie do gier a pozniej wymieniasz Gry... zreszta to co wymieniles to wszystko podchodzi pod jedno, kup se mikrofon za 15 zl w biedronce. Nie wiem czego ty oczekujesz od mikrofonu i ty chyba sam tego nie wiesz.

czesc

Ośmieszasz się takim komentarzem. 

Miałem na myślni nie Typowo do gier ale do tego co napisałem w tym gry bo gram w nie 

Mikrofon za 15 zł porównaj z takim za 150 to wtedy się odezwij  jak porównasz. Nwm na chuj ta spina. 

By  `RЕďvΞιΝ ,