Hej! Przeglądasz nasze forum jako gość. Zaloguj się lub Zarejestruj konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji!
Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Słuchawki


    Brelok
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 12
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Najpopularniejsze posty

    Miałem to samo z moimi Cloudami I, ale to była kwestia dopięcia na maxa kabelka itd. Najpierw sprawdź, czy aby na pewno jest dobrze podpięte. Masz podpięcie USB? A nie specjalny kabelek z wtyczką

    Kilka dni temu zakupiłem sobie Steelseries siberia v3. Od momentu podłączenia występuje w słuchawkach dziwny dźwięk, coś ala skrzypienie, piszczenie. Śmieszne jest to, ze podczas przeglądania ston internetowych jak ruszam kółkiem to "skrzypienie" sie pojawia. Słychać to również podczas dołączania do gry (cs). Próbowałem podłączyć słuchawki do innego portu usb i nadal to samo, bawiłem się również w programie realtek jak i w programie od steelseries .

    Moja karta dźwiękowa to Realtek digital output .

    Link to comment
    Share on other sites

    Miałem to samo z moimi Cloudami I, ale to była kwestia dopięcia na maxa kabelka itd.

    Najpierw sprawdź, czy aby na pewno jest dobrze podpięte. Masz podpięcie USB? A nie specjalny kabelek z wtyczką (zielone/różowe)?

    • I like this! (+1) 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Jeśli chodzi o same siberie i produkty od Steelseries to odradzam - drogie i zarazem marne jakościowo :P

    Przetworniki marnej jakości i zazwyczaj aby dobrze grały trzeba je przerabiać po wyciągnięciu z pudełka.

     

    To słuchawki na USB ?

    Mają zintegrowaną kartę czy tylko podświetlenie ?

    Link to comment
    Share on other sites

    nie musze sprawdzac innych sluchawek bo moje na innym komputerze dzialaja normalnie.

     

    Co do karty to nie wiem jak to sprawdzic czy maja zintegrowana. 

     

     

    Link to comment
    Share on other sites

    Wiadomość wygenerowana automatycznie:

    Powód: Sprawa została wyjaśniona

    Temat został zamknięty przez moderatora lub administratora, jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj post.

    Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

    Z Pozdrowieniami,

    Ekipa CSKatowice.com

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...