zaksiu 555 Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Valve nie ustaje w naprawianiu kolejnych błędów wykrytych na nowym Dust2. Amerykańscy producenci i tym razem nanieśli na odświeżoną mapę szereg poprawek, które mają uprzyjemnić grę. Nie ma oczywiście mowy o jakichś większych modyfikacjach – wszystkie zmiany mają raczej charakter kosmetyczny, ale to raczej oczywiste. Pełna lista modyfikacji prezentuje się następująco: Dust 2: naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiało się słońce wyrównano teren przy spawnie CT, dzięki czemu możliwe stało się smoke’owanie z x-boxa usunięto znaczek „taxi” z niektórych modeli samochodów pomieszczenia w tunelach są teraz bardziej przejrzyste w oknach nad catwalkiem dodano zasłony naprawiono błąd, w wyniku którego modele graczy CT świeciły się przy niskich ustawieniach graficznych dostosowano wartości mgły suicide stał się bardziej przejrzysty dla graczy stojących na midzie CT poprawiono kolizje na BS-ie B poprawiono błąd, w wyniku którego na BS-ie B powierzchnie wydawały nieodpowiednie dźwięki naprawiono pewne istniejące na mapie luki naprawiono błąd z wall-bangami, mający miejsce na niektórych budynkach dodano lukę do rzucania granatów na spawnie CT naprawiono błąd, w wyniku którego czasami nie można było przeskoczyć małej ścianki przy wyjściu z tuneli poprawiono kilka modeli, które nie wyświetlały się prawidłowo naprawiono błąd, w wyniku którego beczki na midzie wzajemnie się przenikały naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł zablokować się na niektórych skrzynkach na BS-ie A wyrównano ścianę za samochodem na BS-ie A naprawiono błąd, w wyniku którego kąt na rampie CT był zbyt duży źródło: cybersport.pl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts