Jump to content
MarcineK

Wielkopolskie Zjednoczenie?

29 posts in this topic

Recommended Posts

Witam, 

Cel spotkania, lecz trochę z innej bajki

Otóż jak wiecie a może i nie wiecie do Katowic mam sporą ilość kilometrów :(

Wielokrotnie próbowałem tam dotrzeć, ale musiałbym mieć na to czas i pieniądze bo na 2 dni to by nie miało wgl. Sensu. 

A nadchodzę z  pytaniem czy znalazłyby się chętne lub z okolic osoby, które miałyby czas na jakieś spotkanie? :D

Tylko, że to nie byłyby ani Katowice ani okolice, lecz bardziej stawiam na Poznań/Wrocław. 

Jak ktoś z okolic lub zainteresowany, dajcie znać. ^^

 

PS: A ja dotrzymuje obietnicy, że niedługo wpadnę do kato ❤️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w Poznaniu nierzadko pracuję, zaś we Wrocku studiuję, dostosuje się :)

@PALE 2k4. - tyle samo z Leszna jest do Wrocławia, ale trasa między Żmigrodem a Wrocławiem jest dramatyczna:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewelinka przyjechała na jeden dzien z Lęborka, wiec nie gadaj, ze sie nie opłaca. Dla chcącego nic trudnego ;)

  • + rep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, PALE 2k4. napisał:

Leszno ze dwie godziny do Poznania :D Kiedy?

To zależy od liczby chętnych osób :)

Myślę że w next tygodniu mam czas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Sw33toLcIa napisał:

Ewelinka przyjechała na jeden dzien z Lęborka, wiec nie gadaj, ze sie nie opłaca. Dla chcącego nic trudnego ;)

Może nie tyle chęci co możliwości :P bo co z tego jak ktoś chce a nie może ?

Ja może bym wpadł  (ale tylko weekend w tygodniu odpada bo praca).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrocław :D Można takie spotkanie stworzyć :P Kwestia tylko kiedy.

PS: Ja do Kato bym śmiało mógł, ale to zależy ogólnie kiedy itp :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojdzmy na kompromis i do Łodzi zapraszam :D

 

@MarcineK.' jak 26 to opijcie moje zdrowie xd

Edited by Ksiezniczka.
By  MarcineK ,

Jeżeli spotkanie wypali xD To wypijemy :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, MarcineK.' napisał:

Wstępna data jak narazie :

25/26.08.2017r.

 

U mnie z weekendami ciężko, również z powodu pracy, aż do końca października :sweat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuje konkretnej decyzji jeżeli chodzi o spotkanie bo znowu mam 600km drogi,więc jeżeli spotkanie będzie pewne,przyjadę :) 

czekam na info :) 

 

Wrocław moim marzeniem <3 pięknie tam jest wieczorem <33

Edited by Mała
literówka
  • + rep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, MarcineK.' napisał:

Witam, 

Cel spotkania, lecz trochę z innej bajki

Otóż jak wiecie a może i nie wiecie do Katowic mam sporą ilość kilometrów :(

Wielokrotnie próbowałem tam dotrzeć, ale musiałbym mieć na to czas i pieniądze bo na 2 dni to by nie miało wgl. Sensu. 

A nadchodzę z  pytaniem czy znalazłyby się chętne lub z okolic osoby, które miałyby czas na jakieś spotkanie? :D

Tylko, że to nie byłyby ani Katowice ani okolice, lecz bardziej stawiam na Poznań/Wrocław. 

Jak ktoś z okolic lub zainteresowany, dajcie znać. ^^

 

PS: A ja dotrzymuje obietnicy, że niedługo wpadnę do kato ❤️

na dwa dni nie miałoby sensu ? Ja jechałam 600 km,200 zł w jedną stronę za bilet i całą droge stałam bo brak miejsc siedzących  aby zobaczyć się z nimi 1 noc i na następny dzień wracałam :) 

Można ? 

  • + rep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wiec Wrocław zostaje.

Data: 26sierpnia (sobota)

Pasuje wszystkim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mała - szczególnie pięknie jest wieczorem w Rynku, kiedy studenciaki podchodzą do Ciebie i zapraszają Ciebie do różnych klubów na darmowego drinka i masaż erotyczny :lol:. Albo ewentualnie jak mijasz tabuny innych studenciaków z "nocnych manewrów" :lol:

EDIT - ja mógłbym być wstępnie na wieczór, bo 26-go pracuję w Bednarach k. Poznania i 27-go nigdzie raczej nie jadę :) W razie czego napiszę w temacie

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, DamianL napisał:

@Mała - szczególnie pięknie jest wieczorem w Rynku, kiedy studenciaki podchodzą do Ciebie i zapraszają Ciebie do różnych klubów na darmowego drinka i masaż erotyczny :lol:. Albo ewentualnie jak mijasz tabuny innych studenciaków z "nocnych manewrów" :lol:

wy faceci tylko o jednym ^^ masakra ;D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mała - wypraszam sobie, źle mnie zrozumiałaś :glasses-cool: znajomi nieraz szli nawet z dziewczynami i dostawali tego typu zaproszenia czy "darmowe wejściówki", co dla mnie jest strasznie uwłaczające i żenujące, kiedy co chwilę podchodzi ktoś do Ciebie i ciągle to samo gada, to jest minus Wrocławia nocą

By  Inka. ,

To chyba nie tylko tam,wszędzie tak jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minut temu, Mała napisał:

na dwa dni nie miałoby sensu ? Ja jechałam 600 km,200 zł w jedną stronę za bilet i całą droge stałam bo brak miejsc siedzących  aby zobaczyć się z nimi 1 noc i na następny dzień wracałam :) 

Można ? 

Oczywiście że można, ale niestety nie każdy czasami może pozwolić sobie na takie wydatki ;( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, MarcineK.' napisał:

Tak wiec Wrocław zostaje.

Data: 26sierpnia (sobota)

Pasuje wszystkim?

Jak dla mnie to sierpien odpada :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobaczę jak dostanę nowy grafik xd W pon wtorek powinienem mieć 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, MarcineK.' napisał:

Tak wiec Wrocław zostaje.

Data: 26sierpnia (sobota)

Pasuje wszystkim?

26 pasuje. Jeśli coś 27 chcecie robić też to powiedzcie, to postaram sobie wolne wziąć :D 

 

9 godzin temu, Mała napisał:

Potrzebuje konkretnej decyzji jeżeli chodzi o spotkanie bo znowu mam 600km drogi,więc jeżeli spotkanie będzie pewne,przyjadę :) 

czekam na info :) 

 

Wrocław moim marzeniem <3 pięknie tam jest wieczorem <33

Moje miasto zawsze jest najlepsze :D Zapraszam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jak robimy z tym spotkaniem ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×