Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Ilość serii? Ilość powtórzeń?


    cajmert
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 18
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Najpopularniejsze posty

    Hue Hue Hue Hipertrofia - przyrost mięśni No więc tak, osoby ćwiczące na siłowni często zapominają o tym, że głównymi fundamentami Hipertrofii jest dieta, suplementacja, trening i .... siła. Większ

    Właśnie masa nie jest najważniejsza. Liczy się to co ma się w głowie na nie w bicku

    Hue Hue Hue

    Hipertrofia - przyrost mięśni

    No więc tak, osoby ćwiczące na siłowni często zapominają o tym, że głównymi fundamentami Hipertrofii jest dieta, suplementacja, trening i .... siła.

    Większość młodych kulturystów ćwiczy 3 serwie po 10 powtórzeń. Ogólnie ten przyrost jest, ale od jakiegoś czasu testuję pewną metodę.

    3*10= 30 powtórzeń tak?

    Ale większość osób robi to z mniejszym obciążeniem...

    Pompa jest, ale nie taka jaką chcemy.

    Tak jak już wyżej napisałem, testuję pewną metodę.

    Wykonuję 3 powtórzenia i 10 serii.

    Zastanawiacie się pewnie czemu?

    W tym momencie mogę wziąć dużo większy ciężar, bo czasem nawet i 2 razy tyle i wykonuję dane ćwiczenie. Pamiętajcie o technice!!! W ten sposób zyskujemy zarówno duże natężenie, jak i wysoką intensywność, co oznacza rozwój siły oraz hipertrofię.

    Na chłopski rozum, zwiększając siłę będziemy mogli podnosić większe ciężary co za tym idzie będzie ogromny przepływ krwi, wysoka intensywność i przyrost masy mięśniowej! :)

    Art. by cajmert

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...