Jump to content

    Locked Nie tylko Operacja! Co jeszcze wprowadziła nowa aktualizacja?


    zaksiu
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 6
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    ump45_csgo-730x380.jpg

     

    Start Operacji Hydra w Counter-Strike: Global Offensive to zdecydowanie najważniejsza część najnowszej aktualizacji gry. Nie jest to jednak jedyna nowość, jaką wprowadzili deweloperzy. Valve zdecydowało się w końcu na osłabienie UMP45 i kolejne zmiany m.in, na mapie Canals.

     

    Operacja Hydra:

    • Wydarzenia w Operacji Hydra – unikalne tryby rozgrywki, które są dostępne przez tydzień:
    • War Games: nietypowe zmiany w klasycznej rozgrywce
    • Wingman: rozgrywki w trybie 2vs2 na mapach, które mają jeden BS
    • Weapons Expert: kupując jedną broń, nie możesz kupić jej ponownie do końca meczu
    • cztery nowe i trzy znane mapy społeczności będące częścią cotygodniowych Wydarzeń w Operacji Hydra:
    • Austria, Shipped, Lite, Thrill, Agency, Insertion, Black Gold
    • dostęp do Operacji Hydra (5,99$) zawiera:
    • kampanię Guardian Mission z trzydziestoma misjami, które mogą być wypełnione (i powtarzane)
    • dostęp do dropów z tej operacji i skrzyni Operacji Hydra
    • specjalną monetę Operacji Hydra, którą można ulepszyć do diamentowego poziomu
    • dziennik Operacji Hydra, dzięki któremu możemy śledzić nasze statystyki

     

    Dźwięk:

     

    • zwiększono dokładność dźwięków w trybie HRTF
    • niewielkie zmiany w mixie

     

    Rozgrywka:

     

    • zredukowano obrażenia zadawane przez UMP45 z dużych odległości, by broń bardziej odpowiadała standardom SMG (rangemodifier zredukowano z .85 do .75)
    • gracze nie respawnują się, gdy decydują się korzystać z bonusowej broni w trybie deathmatch
    • dodano wsparcie dla map cs_ w trybie Demolition (dotyczy serwerów lokalnych i społeczności)
    • poprawiono działanie radaru przy włączonej komendzie mp_teammates_are_enemies
    • w przypadku, gdy nie posiadamy pistoletu, ale posiadamy Zeusa, ten będzie pokazywał się w miejscu pistoletu
    • naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski nie penetrowały „teammate’ów” przy włączonej komendzie mp_teammates_are_enemies

     

    Operatorzy serwerów:

     

    • zmiany w sv_disable_motd: domyślna wartość to 1
    • zmiany w mp_free_armor: 0 = brak, 1 = kamizelka kuloodporna, 2 = kamizelka kuloodporna + hełm

     

    Mapy:

     

    • zmieniono układ następujących map, by lepiej pasował do trybów War Games i Wingman: Safehouse, StMarc, Lake i Bank

    1. Canals:

    • przesunięto do przodu respawn CT
    • dodano ławkę na BS-ie A, by ułatwić dostęp atakującym
    • wyeliminowano błędy występujące w tunelu ze schodami
    • wprowadzono zmiany zapobiegające utknięciu graczy
    • poprawiono zanikanie niektórych elementów
    • naprawiono widoczne z arch nodraw

    2. Rialto:

    • dodano nową mapę do Guardian i trybu 2vs2

    3. Dizzy:

    • dodano nowa mapę do trybu Flying Scoutsman

    źródło: cybersport.pl

    Link to comment
    Share on other sites

    Hej! Nie widzisz zawartości tego postu?
    Sign In lub Create an account, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji!
    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...
    You are viewing the forum as guest.
    You do not have access to some content and features!