Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    A6W - Aeorbiczna 6 Weidera


    cajmert
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 10
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    A6W - Aeorbiczna 6 Weidera - zestaw składający się z sześciu ćwiczeń, które pozwolą uzyskać płaski brzuch jak i kaloryfer.

    Pomogę sobie źródłem: a6w.pl

    Jest to znakomicie opisane. Nie mam potrzeby zredagowania tego samemu, ponieważ wyglądałoby to bardzo podobnie.

    Zdjęcie z ćwiczeniami jak i cyklem treningowym. Pod obrazkiem opisane będą ćwiczenia.

    a6w2nl.jpg

    Ćwiczenie 1:

    Leżymy na płaskim podłożu, ręce wzdłuż tułowia.

    Unosimy na zmianę jedną nogę, tak aby w kolanie i biodrze zachować kąt 90 stopni, jednocześnie unosząc barki ale tak aby nie odrywać tułowia od podłoża.

    Wytrzymujemy w tej pozycji około 3 sekund, zachowując maksymalne napięcie mięśni.

    Możemy objąć dłońmi kolana ale nie przytrzymujemy.

    Ćwiczenie 2:

    W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie obie nogi. Przytrzymujemy ok. 3 s.

    Ćwiczenie 3:

    Ćwiczenie wykonujemy tak jak pierwsze, z tym, że splatamy ręce na karku.

    Ćwiczenie 4:

    Ćwiczenie wykonujemy analogicznie do drugiego, z tym, że splatamy ręce na karku.

    Ćwiczenie 5:

    W tym ćwiczeniu unosimy część barkową tułowia i utrzymując napięcie mięśni brzucha robimy "nożyce". Ręce splatamy na karku.

    Ćwiczenie 6:

    W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie część barkową tułowia i obie wyprostowane nogi.

    Przytrzymujemy 3 s.

    Komentarz mój:

    A6W to znakomite dobrane ćwiczenia na rzeźbę brzucha. Efekty są już widoczne po 10-14 dniach, a w okresie 30 dnia już widać poprawę o nawet 100 % :)

    Polecam.

    Link to comment
    Share on other sites

    Ćwiczenia takie sobie , robiłem to miesiąc i nie widziałem jakiś wielkich efektów.A następny miesiąc jechałem na pompkach i brzuszkach i efekty były widoczne od razu ;).Wiec jak dla mnie to ćwiczenie to strata czasu ale każdy ma swoje zboczenia

    Link to comment
    Share on other sites

    Ćwiczenie jest bardzo fajne , lecz po pewnym czasie staję się monotonne . Oczywiście pamiętajmy że odpowiednia dieta też jest ważna do uzyskania wymarzonej sylwetki :) . Masz racje na pompkach i brzuszkach możesz to osiągnąć ale a6w to głównie ćwiczenia które wydajność mięśni poprawiają :) .

    Ja osobiście polecam ćwiczenia które nazywają się ABS są one przystosowane dla osób początkujących i zaawansowanych a widoczne efekty są po 2 tygodniach .

    Ale o tych ćwiczeniach więcej powiem w temacie który przygotuje :D

    Link to comment
    Share on other sites

    Widzę, kolega się zna trochę, ale obaj popełniacie błąd.

    Brzuszki? Chopocy.. kręgosłup zepsujecie tylko sobie.

    Malina efektów nie widziałeś? Zobacz temacik rzeźba brzucha, który napisałem i zrób według tego :) efekty gwarantowane.

    Link to comment
    Share on other sites

    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

    Temat został zamknięty

    Powód: close

    Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o zgłoszenie tego postu a temat

    zostanie otwarty ponownie przez administracje.

    Administracja,

    CsKatowice.com

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...