Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    A6W - Aeorbiczna 6 Weidera


    cajmert
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 10
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    A6W - Aeorbiczna 6 Weidera - zestaw składający się z sześciu ćwiczeń, które pozwolą uzyskać płaski brzuch jak i kaloryfer.

    Pomogę sobie źródłem: a6w.pl

    Jest to znakomicie opisane. Nie mam potrzeby zredagowania tego samemu, ponieważ wyglądałoby to bardzo podobnie.

    Zdjęcie z ćwiczeniami jak i cyklem treningowym. Pod obrazkiem opisane będą ćwiczenia.

    a6w2nl.jpg

    Ćwiczenie 1:

    Leżymy na płaskim podłożu, ręce wzdłuż tułowia.

    Unosimy na zmianę jedną nogę, tak aby w kolanie i biodrze zachować kąt 90 stopni, jednocześnie unosząc barki ale tak aby nie odrywać tułowia od podłoża.

    Wytrzymujemy w tej pozycji około 3 sekund, zachowując maksymalne napięcie mięśni.

    Możemy objąć dłońmi kolana ale nie przytrzymujemy.

    Ćwiczenie 2:

    W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie obie nogi. Przytrzymujemy ok. 3 s.

    Ćwiczenie 3:

    Ćwiczenie wykonujemy tak jak pierwsze, z tym, że splatamy ręce na karku.

    Ćwiczenie 4:

    Ćwiczenie wykonujemy analogicznie do drugiego, z tym, że splatamy ręce na karku.

    Ćwiczenie 5:

    W tym ćwiczeniu unosimy część barkową tułowia i utrzymując napięcie mięśni brzucha robimy "nożyce". Ręce splatamy na karku.

    Ćwiczenie 6:

    W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie część barkową tułowia i obie wyprostowane nogi.

    Przytrzymujemy 3 s.

    Komentarz mój:

    A6W to znakomite dobrane ćwiczenia na rzeźbę brzucha. Efekty są już widoczne po 10-14 dniach, a w okresie 30 dnia już widać poprawę o nawet 100 % :)

    Polecam.

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...