Jump to content
  • Search In
    • More options...
    Find results that contain...
    Find results in...

    Kaloryfer - czyli rzeźba brzucha


    cajmert
     Share

    Recommended Posts

    • Cała zawartość 7
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top Posters In This Topic

    Najpopularniejsze posty

    Artykuł poświęcony rzeźbie brzucha. Czyli jak skutecznie wyrobić kaloryfer! Powinniśmy pamiętać o trzech czynnikach, wydaje mi się, że są bardzo ważne. Rzeźbiłem brzuch kiedyś i udało mi się, ale p

    Artykuł poświęcony rzeźbie brzucha. Czyli jak skutecznie wyrobić kaloryfer!

    Powinniśmy pamiętać o trzech czynnikach, wydaje mi się, że są bardzo ważne.

    Rzeźbiłem brzuch kiedyś i udało mi się, ale później przestałem to robić, ponieważ zacząłem robić masę :) z miernym skutkiem, ale było to spowodowane tym, że gram w piłkę, a przy tak szybkiej przemianie materii nie da się robić masy i grać w nogę.

    Czynniki, które trzeba spełnić:

    1. Dobrze dobrana dieta.
    2. Ćwiczenia, które pozwolą spalić tłuszcz z brzuszka.
    3. Ćwiczenia, które pozwolą wzmocnić brzuch i wyrzeźbić go.

    Pamiętajcie o tym! Ciężko robić masę + rzeźbę.

    ad.1

    Chcąc spalić tłuszcz trzeba dobrać dobrą dietę.

    Nie wiem czy wiecie, pewnie wydaje wam się, że ogromna ilość białka = duża masa!

    Powiem wam, że się mylicie w tym momencie. Aby spalić tłuszcz, trzeba dobrać dietę, która ma dużą ilość białka, lecz małą ilość węglowodanów. Białko nie będzie przyswajalne i automatycznie będzie wydalane, co za tym idzie będziemy chudnąć i zrzucać zbędny tłuszcz. Powinniśmy nie jeść słodyczy, tłuszczy, itp. Wszystko co jest wysokokaloryczne.

    ad.2

    a) aeroby - trening (bieganie, skakanie na skakance, jazda na rowerze, pływanie).

    Robiłem trening aerobowy grając w piłkę. Biegałem 4 razy w tygodniu (3 treningi i mecz)

    Ogólnie polecam 3 treningi biegowe w tygodniu.

    Poniedziałek - Środa - Sobota po 40 minut.

    W sobotę przed śniadaniem, ponieważ wtedy podczas wysiłku będzie pobierany z organizmu tłuszcz itp. jako dawka energii.

    B) HIIT - (ang. High Intensity Interval Training - trening przedziałowy o wysokiej intensywności).

    Nazywam to interwałami. Na trening HIIT składają się naprzemienne okresy wysoko i średnio intensywnych, zazwyczaj krótkich przedziałów ćwiczeń. Z tego co mi wiadome jest bardziej korzystniejsze niż aeroby, ponieważ spala się większa ilość tłuszczów.

    Przykładowy trening interwałowy, mojej roboty, którego używałem.

    1. Rozgrzewka - do 5 minut. Rozciągnąć się, ale przed rozciąganiem rozbiegać się krótko.

    2. Zaczynamy od sprintu przez 20-30 sekund

    3. Po upływie tego czasu truchtamy 30 sekund

    4. Powtórzyć to z 5-6 razy

    5. Marsz 5 minut i do domu.

    Całość treningu łącznie z rozgrzewką i marsz trwa w tym przypadku około 15-20 minut.

    #2 - wf (to na rozbieganie, czyli pierwszy tydzień - polecam) - 4,5 km

    1. Rozgrzewka

    Przez pierwsze 1,5 km :

    Bieg 2 minuty

    Marsz 1 minuta

    Przez drugie 1,5 km:

    Bieg 3 minuty

    Marsz 30 sekund

    Przez trzecie 1,5 km:

    Bieg 5 minut

    Marsz 30 sekund

    ad. 3

    Nie ma nic lepszego niż A6W. - http://a6w.pl

    Wzmacnia i rzeźbi brzuch.

    No cóż, tyle wiem i nic więcej.

    Reszta wiedzy, którą posiadam na temat rzeźbienia na ten okres czasu jest wam nie potrzebna. Tyle co mogłem to wytłumaczyłem.

    Pozdrawiam

    Art. by cajmert

    Link to comment
    Share on other sites

    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

    Temat został zamknięty

    Powód: close

    Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o zgłoszenie tego postu a temat

    zostanie otwarty ponownie przez administracje.

    Administracja,

    CsKatowice.com

    Link to comment
    Share on other sites

    Guest
    This topic is now closed to further replies.
     Share

    ×
    ×
    • Create New...