zaksiu 555 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Jak to zwykle bywa, wraz z wprowadzeniem nowej aktualizacji, która miała ulepszyć kilka elementów CS:GO, Valve jednocześnie – choć na pewno nie specjalnie – trochę „popsuło”. Gracze odkryli także kilka dodatkowych bugów. Właśnie dlatego w nocy pojawiła się aktualizacja, która miała je wyeliminować. Naprawiony został nowy system dźwięku, a właściwie dwa błędy z nim związane. Pierwszy polegał na tym, że gdy używaliśmy ustawień dla słuchawek z HRTF, system nieprawidłowo pozycjonował odgłosy, gdy patrzyliśmy w górę lub w dół. Drugi wpływał niekorzystnie na odgłosy strzałów z różnych broni, gdyż były one zniekształcane. Po obu ma już nie być śladu. Valve postanowiło także poprawić wydajność renderowania na układach graficznych Intela i ogólną wydajność wśród użytkowników OSX-a. źródło: cybersport.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krOlll. 2 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi