Jump to content
`HeLoN

Screeny z serwera Paintball!

300 posts in this topic

Recommended Posts

30 minut temu, Dzaastine napisał:

279ad5be47d64.jpg

 

No @Vegazik (empatia) co się z Tobą dzieje :D 

Widzę, że nic nowego xD 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Dzaastine napisał:

279ad5be47d64.jpg

 

No @Vegazik (empatia) co się z Tobą dzieje :D 

Wszedłem dopiero na serwer o co Ci chodzi?

  • Haha 2
By  Dzaastinka ,

HAHAHA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Dzaastine napisał:

279ad5be47d64.jpg

 

No @Vegazik (empatia) co się z Tobą dzieje :D 

Wiesz co, żeby wrzucić tak pogrążającego mnie screena, jak mogłaś xD

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, relax napisał:

Wiesz co, żeby wrzucić tak pogrążającego mnie screena, jak mogłaś xD

Przykro mi bardzo, przynajmniej nie możesz myśleć, że wszędzie jesteś taki dobry :D

  • Smutny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO ŻEBY NIE BYŁO ŻE JA TAM WCHODZĘ TYLKO JAKO FREE FRAG #RELAXCARRY @Dzaastine jak to szło? "Kto zamyka ten " :*

 

7951375494468.jpg

 

e93bad90f93c0.jpg

  • Lubie to 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, relax napisał:

NO ŻEBY NIE BYŁO ŻE JA TAM WCHODZĘ TYLKO JAKO FREE FRAG #RELAXCARRY @Dzaastine jak to szło? "Kto zamyka ten " :*

 

7951375494468.jpg

 

e93bad90f93c0.jpg

 

O nie! To był cios poniżej pasa! Od dzisiaj robię wszystkie pogrążające Cię ssy! :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Dzaastine napisał:

 

O nie! To był cios poniżej pasa! Od dzisiaj robię wszystkie pogrążające Cię ssy! :D

Zacznij od 4mapsa i dd2, tam znajdziesz ich najwięcej <3

By  Dzaastinka ,

Poczekam aż wbijesz do nas na PB :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, relax napisał:

NO ŻEBY NIE BYŁO ŻE JA TAM WCHODZĘ TYLKO JAKO FREE FRAG #RELAXCARRY @Dzaastine jak to szło? "Kto zamyka ten " :*

 

7951375494468.jpg

 

e93bad90f93c0.jpg

No @Dzaastine co się z Tobą dzieje? xD Vegazik otwierał na dwóch mapkach

  • Haha 1
By  Dzaastinka ,

Poczekaj, jeszcze będę lepsza od Was XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Życiówka na pb :D

Uzo3N9m.jpg

  • Lubie to 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minut temu, relax napisał:

Życiówka na pb :D

Uzo3N9m.jpg

Dziwisz się jak ja miałem kredki zamiast zawodników w teamie :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

8F729FACF98A4F45079FB55EF868C562345EDCF1
FF083C99669DA30E6BB4E19FAA8BF132EC1454CC
Mówiłem, "mieszajmy składy" mówiłem xD

  • Haha 2
By  domdum ,

Jaki szczęśliwy, że w końcu na plusie xD

By  Vegazik ,

Teraz kazdy mix tak wyglada :D

By  Dzaastinka ,

Najlepszym się zdarza XD

By  domdum ,

Ah, to wyjaśnia czemu grasz jak mnie nie ma xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Vegazik napisał:

8F729FACF98A4F45079FB55EF868C562345EDCF1
FF083C99669DA30E6BB4E19FAA8BF132EC1454CC
Mówiłem, "mieszajmy składy" mówiłem xD

A gdzie screen z dd2 gdzie zostali ugrani pistolami xD

  • Smutny 1
By  Dzaastinka ,

Cicho kurła XD

By  Vegazik ,

Nie juz ich tak bardzo osmieszac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, relax napisał:

A gdzie screen z dd2 gdzie zostali ugrani pistolami xD

Dobrze, że zmieniliśmy te składy chociaż glocki na DD2 przejdą do historii :laugh:

 

UfU16XZ.jpg

  • Haha 3
By  Vegazik ,

Jak zawsze pierwszy <3

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, domdum napisał:

gHKUHvG.jpg

@Tyś widzioł.ponizej 50 sie nie liczy xD

Eh same boty jakieś, i 3/4 afków :D

Ogólnie na westwoodzie to się nie liczy xd

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Dzaastinka napisał:

cqgYyqg.jpg


QcFudlU.jpg

 

 

Jak chcę to potrafię! 🤣

Nie przesadzajmy ping pewnie ponad 100 i El Mendolita nie trafialna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Tyś widzioł. napisał:

Nie przesadzajmy ping pewnie ponad 100 i El Mendolita nie trafialna :D

 

Wypraszam sobie Mendziondo, ping widać :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

AUUUUUUUUUUUUUUU
80747846963802848410.jpg

  • Lubie to 1
  • Haha 1
By  Dzaastinka ,

Całe szczęście jestem na plusie XDD

By  Vegazik ,

Same boty na serwerze xD

By  MyFrag ,

To dlatego, że byłem na spect :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×