Jump to content
Sign in to follow this  
Sw33toLcIa

#1 << Cajmert >>

15 posts in this topic

Recommended Posts

Pięknie Olcia, ale taka moja osobista jedna uwaga.

Czytelniej dla oka byłaby mniejsza czcionka która powinna zostać wyśrodkowana.

Coś w stylu:

"Cześć Cajmercie. Dziękuję, ze zgodziłeś się na wywiad. Na początek powiedz coś o sobie.

Witam Cię serdecznie Olu. Na imię mam Dawid i w kwietniu br. kończę 20 lat. Aktualnie jestem studentem Politechniki Śląskiej, wydział: Inżynierii Środowiska i Energetyki, kierunek: Energetyka. Jak wiesz również, jestem właścicielemhttp://CSKatowice.com od samego początku czyli od 28 lipca 2012 roku. Na co dzień prócz grania w CS'a lubię potrenować i dużo spacerować."

Świetna robota :D

Dzięki za wywiad, wpadnę na piwko :D

Łapka w górę leci :)  Powiem ci Ola że też myślałem kilka razy by pobawić się w redaktora ale czas goni mnie i tak jakoś :) Ale nie zapomną swego 1 wywiadu :D  Co tu jest nie tak? Mało zadałaś pytań trochu bo można było więcej albo niektóre odpowiedzi rozwinąć ;) Ale i tak fajnie się czytało. Myślę że będzie takich więcej i też padnę ofiarą tego :P

Myślę,ze Lecą Salwy ma troche racji, można by wyśrodkować ten tekst i lepiej by się czytało ;)

Ogólnie nie jest źle, Redaktorka dobra tylkoCajmert troche słaby jest i może dlatego ten wywiad taki jakiś:D haha

• + rep 1

Nikomu nie dogodzisz. Ciekawie się czytało.

• + rep 1

świetny pomysł z tym działem :) 

Na pewno wasze zdanie wezmę pod uwagę przy następnych wywiadach ^^ Jak ktoś chętny na wywiad to zapraszam do zgłaszania się. Chyba nie gryzę.

• + rep 1

Mniejsza czcionka i więcej pytań :) Po za tym wywiad całkiem całkiem ;)

lecą,

przy wodce i piwie :D

Piję piwo albo wino, zapraszam. Podobno u mnie dom otwarty, dla każdego miejsce się znajdzie :D

• + rep 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

O Nas