Jump to content
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4g 25m 39s

Community Reputation

6 Świeżak

About BortSkill

  • Ranga główna Użytkownik
  • Poziom
  • Birthday 07/28/1986
  • Age 34 lata

Informacje dodatkowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom
  • Zainteresowania
    Piłka nożna
  • Platforma
    NonSteam

Recent Profile Visitors

  • 240 profile views
  1. pośmiałem sie props
  2. fajny wywiad wbije na te spotkanie jak będzie organizowane w Kato
  3. hahah ok przeczytałem 2 raz i zrozumiałem dzieki
  4. SteelSeries Arctis 1 kosztuja 229 to chyba lepiej dolozyc 60zl i kupic te tak mysle
  5. dzięki pomyśle , szkoda ze z ekspozycji sklepowej są sam pracuje w sklepie i wiem jak wygladaja rzeczy z ekspo ale moze sie myle co do słuchawek
  6. elo elo zbliza sie wypłata i takie Pytanko kupie jakies w miare sluchawy do gry za okolo 150zl bo aktualnie gram na głośnikach ? czy nie da rady jakby ktos jakiegos linka podrzucił PS. gralem wiele lat temu na serwerach 3s grał tam ktos? byly spotkania i lany
  7. dzieki za rady podłączylem pod kabel zobaczymy efekty dzieki wielkie net leci przez kabel i wszystko gra dziekuje wszystkim za wskazówki
  8. czy ktos moze pomoc mam taki problem techinczny i nie idzie grac bo sie zacina cos z flush : https://zapodaj.net/a4578dcdb4c38.jpg.html dodam że mam PC 8gb ramu inter core duo... kiedys gralem na gorszym i wszystko śmigało net UPC 500mb/s
×
×
  • Create New...