Jump to content

Madziula

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    42m 37s

Community Reputation

0 Świeżak

About Madziula

  • Rank
    Nowicjusz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. " Ty w dolnym slyszysz jak ktos wbiega do anarchii? Do tej pory to bylo niemozliwe, ale moze cos o tej grze nie wiem. W zadnym z tych momentow nic nie slychac ani na sony wh 1000xm3 ani na beyerdynamic dt770 pro. Btw, "nadużywając "scrolla" - w tym przypadku goscia teoretycznie byloby slychac jeszcze mniej, wiec nie wiem po co ta gadka " Chyba biegłem przez środek do trupa i nie wiem ale w przypadku mojej gry to myśle, słucham i patrze co się dzieje do okoła, a jeśli nie ma nikogo z mojej drużyny przy anarchi albo padli to znaczy, że zaraz przeciwnik wybiegnie skoro go słychac.... Człowieku nie wiem może Ty na padzie grasz w tego cs a głos to może masz w innym pokoju bo na to wychodzi.... Wypisałeś mnie to daj to ocenić innym a nie Tobie po pierwsze niedoświadczonemu a po drugie to kim Ty jesteś? Ty nawet nie masz admina, jesteś nikim na tym forum a sie uważasz za nie wiadomo kogo. Nigdy nie wykonujesz celów mapy jak jestes sam tylko kampisz, a jak ktoś Ci da bana to niesłusznie, niesłusznie i już na skarge lecisz hahahha . Jakoś nie ma gracza co narzeka na moje wh za to na Twoją gre to pół serwa sie znajdzie bo zawsze jak wbijesz to wychodzą hahahh i z 16 zostaje 8 na slocie.... np w moim demki 15,56 słychać co sądzą o Tobie gracze ale nikomu sie nie chce Cie wypisać... Kolejna odpowiedź na Twoj słaby tekst: " w tym przypadku goscia teoretycznie byloby slychac jeszcze mniej, wiec nie wiem po co ta gadka " tak masz racje na samym scrollu a nie scroll - ctrl, scroll - ctrl, umiesz robic sgs a podstawowych zasad nie znasz... "To w takim razie gdzie jest reszta?" Odpowiedziałem na czerwono bo stwierdziłem ze jak napisałeś ze czerwone wystarcza to chyba wystarczą, jeśli nie to na inne tez sie wypowiem.. Wynalazłeś jakies słuchawki co cenowo kosztują ktos pomysli w chu... bo kto gra na słuchawkach za ponad 1000 zeta w 1.6 na serwerze hahahha, Człowieku popatrz na ich specyfikacje.... Poczytaj o Razer Nari a potem sie wypowiadaj na temat dzwięku.... Czekam na odpowiedzi inteligentnych ludzi z tego forum.... " Po ponownym odtworzeniu, dalej jestem zdania, że te 3 akcje z pierwszego dema nie pozostawiają mi wątpliwości. Mówisz o tym, że gości słychać, ale to nie zmienia faktu, że grasz modelowo. Wyczekujesz tak, żeby wchodzili Ci pod celownik, a tu robotę robi szybka reakcja. 4:45 - nie chodzi o żadną galę, tylko gościa schowanego za bramą, wychylasz niby chcąc szybko sprawdzić, ale tak, żeby to nie było podejrzane, na 1/4 nawet tego gościa nie widać, on nawet nie zaczął strzelać, a ty odwracasz się w jego stronę już strzelając, dziwne zachowanie, każdy inny pierw by przeskanował, albo wleciał sprawdzając, a nie udawał, że tam nikogo nie ma. Dodam również ciekawy moment w 11 minucie. Może się mylę, a może nie, ciężko podsumować 3 akcje, ale jesteś dość pewny w swoich reakcjach. Nie wykonujesz niepotrzebnych ruchów, strzelasz tylko do przeciwników, dziwny przypadek, że każdy prefire trafia w nich. Tu nie potrzeba 6 lat. Po 6 latach, większość potrafiłaby grać tak, żeby móc się wytłumaczyć nawet z tego, że używa się wspomagaczy. Każda wartościowa opinia na temat jednego z tych demek jest mile widziana. " Czarodziej każdy ma prawo do swojego zdania i swojej opini. Raczej gram z doświadczeniem a nie modelowo, jak gościa słysze to mniej wiecej wiem gdzie wyjdzie. Co do 4:45 to myślalem ze chodzi o gale bo o bramie nawet nie pomyślalem. Przy dzisiejszej cenie cs 1.6 nawet bym tu nie wchodził, ale chce udowodnic ze jestem czysty bo na serwerze poznałem kilku spoko gości z którymi fajnie bylo pograc i pogadać nawet adminów i chce przede wszystkim im udowodnic ze nie mam żadnego wh.
  2. Mapa: Dust2 Nick Admina: ? Powód Bana: WH. Odwolaj sie na forum Screeny (paczka .zip): Brak Twoje IP / SteamID: STEAM_0 : 1 : 470139078 Wycinek z konsoli / link do bana: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You are banned from this Server! [AMXBans] You are permanently banned. [AMXBans] Banned Nickname : Frytka : ************ __________ [AMXBans] Reason : ' WH. Odwolaj sie na forum ' [AMXBans] You can complain about your ban @ www.cskatowice.com [AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_0 : 1 : 470139078 ' [AMXBans] Your IP : STEAM_0 : 1 : 470139078 [AMXBans] =============================================== Kicked by Console: You are BANNED. Check your console. Jak w temacie wyżej chciałem się odwołać od bana za wh. Oczywiście zauważyłem że zostałem wypisany bo ban nie był podczas gry. Od razu na myśl przyszedł mi jeden gość oczywiscie chyba każdemu znany na serwerze którego nick sie zaczyna na s.... Nie bez powodu nie masz admina kolego. Wypisałeś mnie ale zacznijmy od początku... Może najpierw od tych jego czerwonych opisików.... HLTV-2002141501-de_dust2.dem 02:51:86 - " prefire, frytka w dolnym, gosciu pushuje z anarchii. o gosciu ofc nie bylo zadnego info. " Gościa słychać jak juz wbiega do anarchi a co dopiero jak z niej wybiega na srodek 04:25:30 - " straszny prefire, az mi sie lezka z oczu poleciala. " W tej sytuacji nie powiem bo wygląda to śmiesznie na pierwszy rzut ale jak zalożylem słuchawki i ponownie odtworzyłem słychac jak gość biegnie nadużywając "scrolla" a to doskonale slychac w standarczie thx z przetwornikami neodymowymi. 04:45:00 - w ch** spalony moment, w 1/4 ja ledwo potrafie tam mikropiksel zauwazyc, ktory widac przez mikrosekunde. XD Według mnie normalny skan na gale. Kroki tego goscia to nawet Ty shmile powinieneś na tych Twoich gramofonach usłyszec HLTV-2002141420-de_dust2.dem 16:35:00 - biegnie z awp, nagle sie odwraca, widzi ze model ct biegnie za nim (ale go ofc nie slyszy), robi przystanek i czeka az tamten wyjdzie. ct zrezgynowal, to frytka pobiegl dalej. nie wiem Ty może go nie słyszysz ale bardzo wyraźnie go słychac to po pierwsze, po drugie model ct został zabity na środku a drugiego było słychać jak pobiegł na b do trupa (nawet mowiłem przez mikro jak zapewne tego też nie usłyszałeś) Ja nie mam nic na sumieniu, gram czysto dlatego czekam na UB. Każdy kto gra przynajmniej z 6 lat w cs ma takie momenty co wie gdzie goście wychodzą i skanuje albo czeka itp., itd. Zresztą przy dzisiejszym zainteresowaniu cs 1.6 to nie wiem co to za frajda grac na wh. Jeżeli nie jesteście co do mnie pewni to postawcie adminów niech mnie chwile poobserwują i niech napiszą co myślą a nie od razu ban. Jakość nie grałem słabiej jak mnie obserwowali tylko grałem cały czas tak samo mimo iż widziałem iż ktos siedzi na spekcie i na mnie patrzy. Samo to że mi się chciało zareagować na bana chyba o czymś świadczy. Gdybym coś miał to na pewno bym tu nie wchodził, nie zakładał konta i odtwarzał demka po kolei. Rozważcie moje Ub. Pozdro.
×
×
  • Create New...