Jump to content

Tabøreciak ❤

 Opiekun Serwera
  • Content count

    69
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    15g 5m 29s

Community Reputation

58 Ambitny

3 Followers

About Tabøreciak ❤

  • Rank
    Zielony
  • Birthday July 24

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Marki
  • Zainteresowania:
    Lubie Programować, Robić Grafikę oraz Grać, Pomagać.
  • Platforma:
    Steam

Recent Profile Visitors

376 profile views
  1. Wyłączenie Noży

    Tak jak koledzy wyżej, NA NIE Lecz fajnym pomysłem byłoby zmniejszenie obrażeń zadawanych nożem
  2. Hejka ^^

    Hej, miłej gry ^.^
  3. Błąd z tematem ~ Klub

    Nazwa klubu ?? Gdyby Redven mi nie wytłumaczył bym nie ogarnął, że chodzi o zakładki @Ogen Dogen
  4. przywitanie

    Witaj
  5. Aver+syngnatura

    Musi mieć przynajmniej 15 postów na swoim koncie. W przeciwnym razie zlecenie nie jest brane pod uwagę i od razu zamykane ! @Fatal1ty @Pogrom @111 @MarCysia @Ogen Dogen ~ oznaczałem tych co mi przyszli do głowy
  6. Problem

    Zgadza się, fajnie by było jakby zostało to naprawione @zaksiu
  7. Avatar

    Wszystkie fajne choć żadne nie jest do końca w moim guście :c Dziękuje wszystkim za starania, można zamykać c:
  8. Błąd z tematem ~ Klub

    Próbując dodać temat w klubie natrafiłem na takie coś : https://imgur.com/a/6aGGMva @cajmert @Fatal1ty ~ nwm kogo dokładnie mg oznaczyć w tym temacie
  9. Bug ~ Modele

    Witam, grając dzisiaj na serwerze JailBreak będąc w ct zmieniłem model na "White SAS" po czym stałem się niewidzialny. Jedyne co wszyscy wokół mogli zobaczyć to cień moich stóp oraz znacznik znajdujący się nad głową @zaksiu
  10. Avatar

    Rodzaj pracy: Avatar Rozmiary: 800 x 800 Tematyka: Anime | Może być inna :) Kolorystyka: Dowolna, mega mi się podobają odcienie fioletowego Format (np. *.jpg, *.png, *.gif): jpg, jpeg | Oby nie png bo dużo waży Napis: Taborecik Swoje materiały: Brak :/ Dodatkowe info: W razie czego zawsze możesz pisać pw o moje zdanie Płatne/Darmowe: Jezeli bedzie na wysokim poziomie i bedzie mi się podobać to sypne groszem @Lodomireu @INESSA
  11. Witam

    No siema ^.^
  12. Anonimowość administracji

    Fajnie by było
  13. LICZYMY DO 1 K :-D

    599
  14. Witam!

    Witaj, Miłej gry !
  15. Szukam Ludzi :D

    Witam, gram już trochę w fortnite i cały czas brakuje kogokolwiek do squadów czy duo Zapraszam do Klubu gdzie wszystko będzie związane z fortnit`em Nick tak jak niżej -> тabørecıaк

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×