Jump to content

Razi

Gracz
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Świeżak

About Razi

  • Rank
    requiescat in pace
  • Birthday 31.03.1995
  • Wiek 23

Kontakt

  • Strona internetowa:
    http://cskatowice.com
  • Wiek 23

Informacje

  • Platforma:
    Steam
  • Wiek 23
  1. Jeśli Ci na czymś zależy walcz o to do ostatniej chwili, lepiej ponieść porażkę wiedząc, że zrobiłeś co mogłeś, niż żyć w poczuciu, że zbyt wcześnie się poddałeś

  2. Życie jest piękne gdy się żyć umie gdy jedno serce drugie rozumie gdy oba serca płoną miłością i pragną kochać się z wzajemnością. :*

  3. Już Kiedyś było ale się zmyło wiec odświeżam vol 1 - http://www64.zippyshare.com/v/84472239/file.html vol 2 - http://www34.zippyshare.com/v/64402932/file.html Miłego Suchania ^^
  4. interp - tajemnicza komenda, znana od niedawna i dla niektórych bardzo tajemnicza. Zdarzyło Ci sie kiedyś, że grając spokojnie na serwerze ktoś zaczął rzucać obelgami i "pluć" sie o interp? Zapewne tak! Mogę sie założyć ze za pierwszym razem nie wiedziałeś co to jest a może i nadal nie wiesz. Ten artykuł pisze dla tych którzy chcą dowiedzieć sie co to za dziwne "zjawisko" Filmik: Dziwne, nieprawdaż? Otóż Interp są to hitboxy (ang. hit - uderzać, bić; box - pudełko, pole) czyli tłomacząc na język polski po prostu "Pola Uderzeń" a w języku Cs'a miejsca, w które celujesz widząc przeciwnika. Ciało, a dokładniej postacie które widzimy w Cs'ie to nic innego jak modele. Są one 3D. Na te "figurki" nałożone są z każdej strony kratki (Coś jak południki i równoleżniki otaczające globus P). Każdej takiej kratce przypisana jest wartość obrażen. Własnie te kratki powoduja ze strzelajac w glowe zadajemy wieksza ilosc obrazen niz np w noge. Cała zabawa polega na ustawieniach w configu naszego Interpa. Te hitboxy nie muszą dokładnie przylegać do modelu, przez co np.: celując obok głowy przeciwnika możemy spowodować, że i tak zostanie on zabity Head Shotem (doskonale widać to na filmiku) Wielu graczy, szczególnie tych bardziej doświadczonych zwraca na to uwagę. Nasz Interp możemy zmienić w konsoli gry Cs bądź w configu. Komenda brzmi: ex_interp xxxx gdzie w miejsce x możemy podstawić oczywiście dowolnie liczby, jednak najtrafniejszymi są: od 0.01 do 0.05. Na Interp może składać sie wiele innych parametrów, których jednak nie będę opisywał. Podsumowując: Jeśli od początku grałeś zawsze na "firmowych" ustawieniach Cs'a zmiana Interpu może okazać sie niekorzystna w grze, przynajmniej z początku. Jednak po paru dniach przyzwyczaisz sie, a nawet będzie ci sie wydawało, że celniej strzelasz. Poza tym inni gracze nie będą już się ciebie czepiać i będziesz przygotowany na przyszłe klanówki bądź inne rozgrywki TP które sie rozgrywa właśnie z Interpem 0.01 "Otóż Interp są to hitboxy" ojjj nie ;] interp - interpolacja - jest to jakby aproksymacja funkcji ktora najlepiej odwzorowuje zachowanie obiektu w polskim jezyku: czym dluzszy interp tzn wiekszy - tym wiecej klatek jest obliczanych na komputerze klienta, a nie branych bezposrednio z ramek przesylanych przez serwer dlatego tez ex_interp powinien byc ustawiony na "1/cl_updaterate" cl_updaterate - ilosc żądanych klatek od serwera cl_cmdrate - ilosc klatek wysylanych do serwera na sekunde (to oczywiscie zalezy od serwera ile wysle lub ile przyjmie) z tymze polskie lacza nie sa wspaniale i przy ustawianiu interpu powinien byc brany pod uwage tez ping, osobiscie DO pingu 40 gram na : rate 25000 (ilosc pobieranych danych) cl_rate 20000 (ilosc wysylanych danych) cl_updaterate 101 (ilosc pobieranych klatek) cl_cmdrate 101 (ilosc wysylanych klatek) ex_interp 0.009 (tlumaczylem powyzej ;D/>) natomiast przy wyzszym pingu (do 90 powyzej nie ma sensu gra juz w zmienionym kodzie netowym 1.6): rate 20000 cl_rate 9999 cl_updaterate 80 cl_cmdrate 80 ex_interp 0.02 Zródło: http://www.forums.wi...est-interp.html
  5. Jak sprawdzić poprawnie screeny!

    Sranie w banie. Kto ci będzie się pierdzielił z patrzeniem na takie szczegóły jeszcze w tedy kiedy liczy się czas ?Ja mam swój sposób i swój program do sprawdzania ss, 10 sek i sprawdzone i wiem czy przerabiane czy nie.
  6. 1. Wstęp Na początku chciałem zaznaczyć, że ten poradnik kierowany jest głównie dla początkujących (są w ogóle tacy?) ale także gracze ciut bardziej zaawansowani odnajdą tu coś dla siebie. 2. Co to jest bind? W wielu poradnikach dotyczących głównie skryptowania pisze, że bind to inaczej komenda definiująca (podpinająca) inną komendę pod dany klawisz, po naciśnięciu którego komenda zdefiniowana jest wykonywana w grze. I to prawda. To dzięki tej magicznej komendzie nasza postać z gry wykonuje to, co my jej "nakazujemy" wciskając odpowiednie klawisze. Ale teraz coś innego: jak wygląda w praktyce to całe podpięcie komendy pod dany klawisz? Jak się okazuje - banalnie prosto. Wzór wygląda tak: bind "KLAWISZ" "komenda" stosując ten schemat z łatwością będziemy edytować ustawienia klawiszy w grze, ale o zmienianiu będzie trochę później. Aby przetestować komendę bind odpalmy Counter-Strike'a (najlepiej stwórzmy serwer przez New Game) i po wczytaniu mapy uruchamiamy konsolę gry (domyślnie klawiszem [~]. Znajduje się on pod Esc) i wpisujemy do konsoli poniższą rzecz: bind "p" "say TEST KOMENDY BIND" klikamy ENTER. Wyłączamy konsolę i wciskamy klawisz P. Po jego wciśnięciu powinien pojawić się napis na czacie: TEST KOMENDY BIND. Jeśli tak się nie stało, uruchamiamy konsolę i wpisujemy jeszcze raz. jednocześnie zwracając uwagę na cudzysłowy. Znów wciskamy ENTER i potem P. Jeśli nadal nic nie pokazuje się na czacie, sprawdźmy jeszcze wartości komend hud_saytext i hud_saytext_internal. Wartość tej drugiej komendy powinna wynosić 1. Aby przywrócić domyślną kontrolę (tj. sprzed testowania binda) wpisujemy w konsolę komendę exec config.cfg Przywróci to nasze domyślne ustawienia z configa gry. I tu właśnie mała wzmianka: Plik config.cfg zawiera nasze wszystkie ustawienia klawiszy. Znajduje się on w folderze cstrike. Warto też wspomnieć o pliku userconfig.cfg który warto sobie stworzyć w folderze cstrike. Do niego możemy zapisywać różne inne użyteczne ustawienia, takie jak np. ustawienia grafiki czy też ustawienia rate w grze. Ale to tak na marginesie. 3. Edycja Ustawień Klawiszy Na tym polu mamy aż trzy możliwości edytowania kombinacji klawiszowych w grze (nie licząc programów typu CFG Editor). Pierwsza to standardowa zmiana sterowania, którą wybieramy przez Menu (Options -> Keyboard). Druga - to zmiana ustawień za pomocą konsoli gry (dla przypomnienia włączamy ją klawiszem [~] pod Esc. Wymagana jest do tego znajomość komend.) Trzecia opcja, to edycja pliku config.cfg znajdującego się w katalogu cstrike. Możemy otworzyć go za pomocą dowolnego edytora tekstu, np. Notatnika. Poniżej jest przedstawiony screen klawiatury i myszki z nazwami poszczególnych klawiszy. Ułatwi to edycję bindów dwiema ostatnimi metodami. 4. Bindy Ta sekcja przeznaczona jest na różne bindy które przydadzą się innym lub nie Nie ma tu jakichś nadzwyczajnych rzeczy, po prostu to co albo odnalazłem na googlach albo wygrzebałem z configa albo znalazłem na forum. Podzieliłem to jeszcze na bindy dla graczy i adminów. Różnica polega na tym, że bindy dla graczy mogą wykorzystać także admini, bo oni też są przecież graczami, ale w drugą stronę to już nie działa GRACZE FastBuy (szybkie kupowanie broni) Najbardziej podstawowa rzecz na dzisiejszych serwerach, gdzie czas kupowania broni wynosi np. 20 sekund, a taki nowicjusz zamotał się w menu kupowania. Wreszcie odnalazł tę broń, którą chciał, klika na nią i... pojawia się napis: Dozwolony czas kupowania broni upłynął! Co zostaje wtedy? Albo trzymać się drużyny w nadziei że skroimy broń na zabitym wrogu, albo czekać do nowej rundy. Chyba że klikniemy na automatyczne kupowanie lub... zbindujemy sobie kupowanie danej broni pod dany klawisz. Musimy oczywiście znać komendę do danej broni, którą chcemy sobie zbindować. Więc poniżej z lewej mamy komendy wywołujące te bronie przy kupowaniu a z prawej ich nazwy. "glock" - Pistolet Glock18 "usp" - Pistolet USP 45 Tactical "p228" - Pistolet P228 "deagle" - Pistolet Desert Eagle[ "fn57" - Pistolet Five-Seven "elites" - Pistolety Dual Beretta 96g Elite "m3" - Strzelba (shotgun) Benelli m3 super90 "xm1014" - Strzelba (shotgun) Benelli XM1014 "tmp" - Pistolet maszynowy TMP[ "mac10" - Pistolet maszynowy Mac-10 "mp5" - MP5 Navy "ump45" - UMP 45 "p90" - P90 SMG[ "galil" - Karabin Galil "famas" - Karabin Famas "ak47" - Karabin szturmowy AK-47 Kałasznikow "m4a1" - Karabin szturmowy M4A1 "sg552" - Karabin szturmowy SIG SG-552 "aug" - Karabin szturmowy Steyr Aug (Bullup) "scout" - Karabin Snajperski Steyr Scout "sg550" - Karabin snajperski SIG SG-550 "awp" - Karabin Snajperski Arctic Warfare Magnum (AWM/AWP) "g3sg1" - Karabin snajperski H&K G3/SG-1 "m249" - Ciężki Karabin Maszynowy M249 "primammo" - amunicja do broni podstawowej (karabin) "secammo" - amunicja do broni dodatkowej (pistolet) "vest" - Kamizelka "vesthelm" - Kamizelka + Hełm "defuser" - narzędzia do rozbrajania bomby (dla CT) "nvgs" - noktowizor "shield" - tarcza (dla CT) "flash" - granat oślepiający "hegren" - granat HE (odłamkowy, czy jak tam kto woli wybuchowy) "sgren" - granat dymny Poniżej przykładowy FastBuy na bronie z mojego configa. Nie mam zbindowanych wszystkich pukawek bo po co mi to? Tylko te najważniejsze W przykładzie użyte są klawisze od F5 do F12. bind "F5" "deagle" bind "F6" "usp" bind "F7" "glock" bind "F8" "famas" bind "F9" " galil" bind "F10" "m4a1" bind "F11" "ak47" bind "F12" "awp" Oczywiście musimy kupić też amunicję Możemy to zrobić albo klawiszami "," i "." których domyślna konfiguracja wygląda tak: bind "," "buyammo1" bind "." "buyammo2" Amunicję kupujemy też za pomocą klawiszy B -> 6 i B -> 7. Ale możemy sprawić tak, że wciskając wcześniej wymienione klawisze tylko raz (te "," i ".") będziemy mieć komplet amunicji. Wystarczy zastąpić komendy buyammo1 i buyammo2 komendami primammo i secammo. Wygląda to tak: bind "," "primammo" bind "." "secammo" Przydatnymi kombinacjami jest też kupowanie kompletu granatów jednym klawiszem. U mnie jest to BACKSPACE. Wygląda to tak: bind "BACKSPACE" "hegren; flash; flash; sgren" Możemy też zbindować sobie kupowanie kamizelki + hełmu, kamizelki i narzędzi do rozbrajania bomby na jeden klawisz. Oczywiście kamizelka + hełm lub kamizelka będzie kupowana w zależności od ilosci posiadanych pieniędzy, a narzędzia do rozbrajania bomby dostępne są tylko dla antyterrorystów. W przykładzie użyto klawisza ENTER bind "ENTER" "vesthelm; vest; defuser" Teraz kompletnie uzbrojeni możemy zaczynać rundę. To by bylo chyba wszystko z najwarzniejszych rzeczy. Jesli chcecie wiecej sie dowiedziec na temat bindow itp. zapraszam do zrodła. Dziekuje za uwage. Zrodło: http://www.forums.wi...atne-bindy.html

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice
×