Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 01/08/2025 in all areas
-
Ban zostaje. Może przez ten czas nauczysz się myśleć samodzielnie i odnosić z szacunkiem do drugiego człowieka.4 points
-
Skoro temat został wywołany to uchylę rąbka tajemnicy - niebawem będziemy reaktywować serwer DD2 (1.6). Sam serwer jest gotowy, dopinamy jeszcze ostatnie rzeczy.3 points
-
Gracz został odbanowany! Jeżeli nie zgadzasz się z podjętą decyzją, zgłoś ten post Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie2 points
-
Warszawa była jednym z pierwszych miast na świecie, w którym pojawiła się publiczna sygnalizacja świetlna. Pierwszy sygnalizator został zamontowany w 1926 roku na skrzyżowaniu Alei Jerozolimskich i ulicy Marszałkowskiej. Warszawa nie była jednak pierwszym miastem na świecie z sygnalizacją świetlną. Tytuł ten przypada kilku miastom, takim jak: Cleveland, USA (1914) Boston, USA (1920) Londyn, Wielka Brytania (1920) Paryż, Francja (1924) Mimo to Warszawa znalazła się w gronie pierwszych miast w Europie oraz większych miast w regionie, które zdecydowały się na wdrożenie tego nowatorskiego rozwiązania. Wprowadzenie sygnalizacji świetlnej w stolicy było częścią szerszego planu modernizacji miasta realizowanego w okresie międzywojennym. Stanowiło istotny krok w kierunku poprawy infrastruktury miejskiej oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. Krótki dowcip o Warszawie: Dlaczego warszawscy kierowcy zawsze mają GPS? Żeby wiedzieć, w którym korku aktualnie stoją! 😄2 points
-
Proponowałbym zmienienie ustawień plugin'u w [VOICE MANAGER] Czoooo myślicie ???? × > Dałbym możliwość żeby każdy żywy słyszał się na wzajem podczas gry, a kto padnie to słyszy wszystkich (WŁ / INFO PO ŚMIERCI 5s)1 point
-
Nick: Emeryt. Staż w CS: łącznie 12 lat z przerwami, już od małolata :DD Umiejętność rozpoznawania cheatera: 8/10 Czy rozpisujesz demka 1.6 ?(T/N): N Czy rozpisujesz demka CSGO ?(T/N): T Czy spełniasz wymagania ?(T/N): T Doświadczenie: Nie za duże Dlaczego Ty: Nigdy nie pełniłem tego stanowiska a chciałbym się nauczyć oraz wesprzeć Mirage jak i opiekunów zaoszczędzając was czas. Od paru dni czytam i się samodzielnie uczę na temat BL, siedzi mi to w głowie od około tygodnia więc uznałem dlaczego by nie spróbować. Regularnie spędzam czas na Mirage, zdarzyła mi się jedna osoba którą faktycznie zbanowałem i się myliłem, chyba xD. Mam nadzieję że podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie, że się czegoś nauczę oraz że będę mógł liczyć na waszą pomoc, będzie to mój pierwszy raz na BL. Podchodzę do tego stanowczo, trochę się stresuję 😅 Imię: Kacper Wiek: 18 Kontakt: (steam, gg) Steam: Emeryt. / Dicosrd: xen#6587 / ig/fb na pv Twój SteamID: STEAM_1:0:4852376081 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Imo można skrócić bana, ewentualnie odbanować ale to już siły wyższe muszą zadecydować.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cześć. Od dnia dzisiejszego (tj. 29.01.2019) wszelkie mniejsze/większe, istotne zmiany dotyczące serwera będziemy na bieżąco wpisywać w tym temacie. Zmiany z dnia 29.01.2019: + Dodaliśmy informacje o turnieju Paintball 1vs1. Kliknij tutaj, by uzyskać więcej informacji na ten temat! + Anty Reconnect - Przez 20 sekund po wpisaniu przez gracza komend reconnect lub retry w konsoli: Przywraca statystyki gracza w tabeli wyników; Uniemożliwia odrodzenie się gracza w tej samej rundzie; Wyświetla komunikat HUD "Gracz Nick wlasnie wykonal reconnect" widoczny dla wszystkich graczy obecnych na serwerze. + Anty AFK - Jeśli gracz jest oddalony od komputera, plugin po upływie 30 sekund przerzuca go do drużyny Spectator'ów uprzednio informując go o tym w postaci dwóch komunikatów w kolorze czerwonym na czacie gry. (tymczasowo wyłączony) + Ścianka blokująca tzw. bug bramy na mapie de_dust2_snow Zmiany odnośnie map znajdziecie w tym temacie: Wszelkie napotkane błędy prosimy zgłaszać do administracji oraz opiekunów serwera. Dziękujemy!1 point
-
11.01.2025 Na serwer wgrany został campmeter Działać będzie w następujący sposób: Aktywny po stronie TT do czasu podłożenia bomby (dla CT nieaktywny) Aktywny po stronie CT po podłożeniu bomby (nieaktywny przy rozbrajaniu) Mapy z hostami i bez celów mapy: Aktywny dla obu stron Propozycje dotyczące serwera zgłaszamy w tym dziale: https://cskatowice.com/forum/315-propozycje-zmian/ Pytania lub napotkane błędy prosimy zgłaszać w dziale poniżej: https://cskatowice.com/forum/316-pytania-problemy/1 point
-
1 point
-
1 point
-
Jestem na tak - opanowany gościu jesteś - dobrze strzelasz - często widzę cię na serwerze1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hinol ja przeciwskazań nie widzę. Panujesz nad swoimi emocjami, dobrze grasz w gierę i da się z tobą dogadać. Spełniasz wszystkie wymagania. Wszystkiego co związane z cssharkiem powinieneś się szybko nauczyć w razie co możesz zawsze mnie podpytać. Jestem na Tak. ps. za niedługo będzie 30 adminów :v1 point
-
1 point
-
1 point
-
Maćku jestem na TAK -jesteś aktywny na serwerze (codziennie go widzę) -ogarniasz tą gierkę nie ma co -jesteś pokojowym graczem i nie stwarzasz problemów na serwerze jedynym minusem jest to, że nigdy nie byłeś administratorem na serwerze ale to nie jest takie trudne, widział bym ci jako admin więc powodzenia ziomek Niech góra zadecyduje.1 point
-
Biorę ten pomysł do fazy testowej. Jeżeli produkt testowy mnie zadowoli i doprowadzę go do stanu użytkowania to pojawi się na serwerze1 point
-
3 razy na TAK, przechodzisz dalej xD. Odbiegając to ten camp mater jest dobry pomysł w celu tak jak napisała mamasita. Z tym shiftem to troche przesada bo bys zabral cala przyjemnosc z gry Elizce 😛1 point
-
1 point
-
1 point
-
Popieram zdanie pani opiekun. Często są sytuacje, że ludzie po stronie TT kampią za skrzynkami, na respie czy w jakiś zaciemnionych miejsca najczęściej po prawie całą rundę. Campmeter powinien takich graczy karać po odpowiednim czasie. Popieram też zdanie, że do czasu podłożenia paki powinien być on aktywny tylko dla graczy TT a dopiero po podłożeniu paki powinien dla TT się wyłączyć a dla CT włączyć. Samo karanie graczy za shifta jest bez sensu bo wiele osób gra na słuch co bardziej pomaga się ustawić i zorientować w tym co się dzieje na mapie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points