Skocz do zawartości

    Ranking reputacji

    Popularna zawartość

    Treść z najwyższą reputacją w 17.02.2013 uwzględniając wszystkie działy

    1. Witam wiele osob ma problem po aktualizacji cs,a pisze ten poradnik dla osob które chca miec przywrucone pierwotne ustawienia gry zaczynamy 1 ściągamy pliki - http://www.speedyshare.com/3xyjQ/counter-strike.rar 2 wchodzimy x/Steamapps/common/half-life 3 usuwamy wszystkie pliki z tego folderu (jesli mamy cfg ktore nam jest potrzebne przed usuwaniem kopiujemy np na pulpit) 4 Wklejamy wszystkie pliki które ściągneliśmy 5 Aby nam sie nie bugowaly textury do komendy startowej dodajemy -nofbo -nomsaa (wchodzimy w biblioteke prawym na counter strike właściwości parametry startowe i tu wklejamy -nofbo -nomsaa) 6 wchodzimy w cs,a , teraz wchodzimy na jakis serwer cs,a aby nam sie zaczeły ściagać pliki np muzyka modele 7 teraz zamykamy cs i wchodzimy do folderu x/Steamapps/common/half-life ukaże nam sie folder cstrike_polish tu wklejamy cfg i wszystko gotowe Mam nadzieje ze tym poradnikiem wam pomoglem pozdrawiam Onkel
      6 punktów
    2. Czym są moduły ? Krótko możemy powiedzieć że są to zbiory instrukcji które wykorzystują pluginy amxx. Znajdują się w katalogu cstrike/addons/amxmodx/modules Teoretycznie amxx powinien sam nam udostępnić moduł gdy go będziemy potrzebować , jednak czasami mogą wystąpić komplikację , więc wtedy wchodzi do : cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini Tak wygląda przykładowy plik modules.ini : Jeśli teraz chcemy jakiś odblokować po prostu usuwamy średnik przed jego nazwą i tyle Teraz 2 część - dwa słowa o każdym module. mysql / sqlite - obsługa serwerów bazodanowych MySQL przez AMXX cstrike - moduł działający tylko w CS'ie , jego funkcje nie działają w innych grach opartych na HL1. Zawiera funkcje typowo związane z grą np. pobieranie / zmienianie kasy , druzyn , pobieranie info o bombie , defowaniu , broni , obrazeniach itp. csx - moduł odpowiedzialny za operacje na statystykach (fragi/zgony) fun - jak sama nazwa wskazuje jest odpowiedzialny za zabawę , jest podobny do cstrike jednak działa już na wszystkich grach opartych na HL1 i posiada takie funkcje jak godmode , noclip , zmiena pięniedzy , broni , hp , pancerz itp. engine - moduł służący do wprowadzania zmian w silniku gry w miarę możliwości , moduł dla zaawansowanych skrypterów. fakemeta - następca modułu engine , jest szybszy i ma więcej możliwości geoip - mały moduł służący do namierzania IP gracza (w miarę możliwości) i określenia kraju sockets - moduł obsługujący połączenia między serwerem a innymi serwerem lub stroną i wymianę informacji , tworzy tzw. sockety czyli gniazda. regex - moduł odpowiedzialny za bardziej rozszerzoną obsługę stringów czyli ciągów znaków , rzadko używany nvault - moduł obsługujący stacjonarne bazy danych. Baza w nvault jest stworzona w katalogu serwera , jest większa i wolniejsza niż baza mysql hamsandwich - służy do przechwytywania operacji silnika co sprowadza się głównie do obsługi eventów orpheu - moduł zewnętrzny dla bardzo zaawansowanych skrypterów , z całym ogromem możliwości zmiany czegokolwiek Jeśli się mylę co do któregoś modułu to proszę mi zwrócić uwagę , może się czegoś nauczę
      1 punkt
    3. Od razu może wspomnę że lista nie jest moja tylko pobrana z AMXX.PL [ATTACH]44.IPB[/ATTACH] Jest to lista haseł RCON jakie używają exploity do próby złamania naszego hasła RCON żeby nam namieszać trochę na serwerze Po ściągnięciu listy i jej otwarciu użyjcie w notatniku funkcji szukaj żeby sprawdzić czy nie znajduje się tam wasze hasło , jeśli tak to musicie natychmiast je zmienić. Jak stworzyć dobre i silne hasło RCON ? Najlepiej stworzyć jak najdłuższe np. około 30 znaków + żeby zawierało duże i małe litery , liczby , spacje , znaki specjalne. Przykład : Zs$[2./&@gF6'EM?!1!$ Zapomniałem dodać żeby jeszcze ustawić cvary tak żeby od razu banowały jeśli ktoś się pomyli przy wpisywaniu hasła RCON. Wystarczy wkleić do server.cfg
      1 punkt
    4. Oto wycinek z listy graczy : # - numer ID tymczasowy name - po prostu nick userid - unikalne id na serwerze , każdy ma inne nawet gracze non-steam uniqueid - nasz SID lub STEAM_ID_LAN w przypadku NS frag - ilość fragów time - czas jaki już jesteśmy na serwerze ping - ping w momencie sprawdzania statusu loss - utracone pakiety adr - adres serwera (w przypadku HLTV) hostname - nazwa serwera version - wersja kompilacji silnika gry oraz informacja czy jest włączona ochrona VAC tcp/ip - adres ip serwera map - mapa i jej pozycja players - ilość graczy na serwerze i ich maksymalna liczba
      1 punkt
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...
    Przeglądasz forum jako gość.
    Nie posiadasz dostępu do niektórych treści i funkcji!