Skocz do zawartości

    Zamknięty Update CS:GO 13.06.18 – Ogromne zmiany na Mirage’u, nerf CZ-75!


    zaksiu
     Udostępnij

    Rekomendowane odpowiedzi

    • Cała zawartość 4
    • Temat został założony
    • Ostatnia odpowiedź

    Top użytkownicy w tym temacie

    Najpopularniejsze posty

    Takiej aktualizacji chyba jeszcze nie było! Valve wprowadza od dawna wyczekiwane zmiany, a niektóre z nich mogą bardzo wyraźnie wpłynąć na rozgrywkę. Balans CZ-75, zmiana zapasu amunicji do M4A1-s czy

    unspecified.png?w=800&ssl=1

     

    Takiej aktualizacji chyba jeszcze nie było! Valve wprowadza od dawna wyczekiwane zmiany, a niektóre z nich mogą bardzo wyraźnie wpłynąć na rozgrywkę. Balans CZ-75, zmiana zapasu amunicji do M4A1-s czy poważne zmiany na de_mirage i do tego zmniejszenie ceny MP7. W plikach gry znalazły się też kolejne wskazówki na zbliżanie się odnowionego interfejsu. Pełna lista zmian poniżej!

     

    [Rozgrywka]:

    • Zmniejszono bazowe obrażenia CZ-75a z 33 do 31. (Od tej pory pojedynczy strzał nie zabije posiadającego hełm przeciwnika).
    • Zwiększono zapas amunicji dla M4A1-S z 40 do 60 pocisków.
    • Zmniejszono cenę MP7 z 1700 na 1500 dolarów.

     

    [Różne]:

    • Serwery nie będą od tej pory zwracać swojego publicznego IP po użyciu komendy status.
    • Zalakowane graffiti mogą być od tej pory usuwane z ekwipunków.
    • Naprawiono błąd powodujący zapętlanie się niektórych dźwięków.

     

    [Mapy]

    Mirage 

    • Usunięto ograniczenia skyboxa (realne jest teraz bezproblemowe dorzucenie granatów dymnych z A do B i na odwrót).
    • Zaktualizowano niektóre oznaczenia wskazujące strefy wybuchu.
    • Ułatwiono wejście na rampę prowadzącą do apartamentów B z punktu odradzania terrorystów.
    • Zaokrąglono róg przy wyjściu z pałacu na A.
    • Usunięto drabinę prowadzącą do apartamentów B z punktu odradzania terrorystów.
    • Usunięto problematyczny róg obok samochodu przy strefie wybuchu B,
    • Poprawiono widoczność z górnej części mida w kierunku connectora (usunięto ciemne drzwi w których ciężko było dostrzec antyterrorystę).
    • Poprawiono widoczność ze schodów w kierunku rampy (usunięto ciemne drzwi przez które ciężko było dostrzec terrorystę).
    • Usunięto kolizję pocisków z metalowym płotem na midzie.
    • Usunięto drewniane słupy oraz znajdujący się na nich daszek spod okna na midzie.
    • Naprawiono modele kolizji.

     

    Canals

    • Zmieniono wygląd wejścia terrorystów na bombsite B poprzez alejkę, tworząc dwa wejścia,
    • Poprawiono widoczność graczy przy rusztowaniu na A
    • Usunięto możliwość stania na framudze drzwi przy schodach antytterorystów przy strefie wybuchu B
    • Mniej ważne poprawki

     

    Dodatkowo w plikach gier zostały odnalezione nowe miniaturki map w rozdzielczości 1080p oraz 360p w folderze “/materials/panorama/images/map_icons/screenshots/”. Wygląda na to, że Valve nie zamierza ukrywać dłużej tego, że Panorama UI jest już na ukończeniu.

     

    źródło: izaktv.pl

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Hej! Nie widzisz zawartości tego postu?
    Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji!
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Hej! Nie widzisz zawartości tego postu?
    Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji!
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
     Udostępnij

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...
    Przeglądasz forum jako gość.
    Nie posiadasz dostępu do niektórych treści i funkcji!