Jump to content
Sign in to follow this  
Raptor

Przywitanie

31 posts in this topic

Recommended Posts

Witam, 

Mam na imię Patryk, Mam 21 lat, jestem ze śląska. Lubię spędzać czas na Counter Strike 1.6 jak i Global Offensive. Kocham i jestem otwarty na świat muzyki. Moją pasją jest komputer i lubię przy nim pomajsterkować (częściej zepsuć niż naprawić, ehh te początki). Od września idę w tym kierunku do szkoły dla dorosłych by przyswoić wiedzę, a potem być może studia, lecz nie chcę zapeszać. Pracuję, lecz jestem w trakcie rekrutacji do nowej pracy. Ubiegam się o służbę w Oddziale Prewencji Policji w Katowicach, zobaczymy. Test wiedzy i sprawności fizycznej już mam za sobą, dziś Zaliczyłem. Teraz został Psycholog, a dalej rozmowa kwalifikacyjna.  (Chwali się że będzie psem hihihihi) Nieważne! 

Przychodzę tutaj z innej sieci serwerów. Nie ukrywam serwer upadł: lagi, crashe i inne duperele. Od niedawna pojawiłem się na serwerze PaintBall 4Fun, który bardzo mi się spodobał i ludzie przebywający na nim. Dostałem bana HLTV, i wtedy zarejestrowałem się. Niedługo później podjąłem bardzo ważną decyzję. Postanowiłem wspomagać serwer w rozwoju żeby w przyszłości Nas (graczy) było więcej!

Teraz już wiecie jak zostałem Katowiczanem ;) Myślę, że będzie nam się miło spędzało czas na Forum jak i na Grze. 

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :drink:

• Lubie to 3
  • + rep 2

Siemanko mordko :D 

Witamy :)

8 minut temu, Raptor napisał:

a potem być może studia

Inżynier informatyki z tej strony. Przez 3,5 roku nie widzieliśmy komputera od środka xD

Więc jeśli cię interesuje tylko i wyłącznie majsterkowanie przy sprzęcie to studia w tym kierunku nie są dobrym pomysłem.

Witam.

12 minut temu, Ogen Dogen napisał:

Witamy :)

Inżynier informatyki z tej strony. Przez 3,5 roku nie widzieliśmy komputera od środka xD

Więc jeśli cię interesuje tylko i wyłącznie majsterkowanie przy sprzęcie to studia w tym kierunku nie są dobrym pomysłem.