Sign in to follow this  
HeLoN

TURNIEJ #3

1 post in this topic

Turniej na Paintballu!!
Sieć serwerów CSKatowice.com zaprasza na 3 edycję turnieju na najwyższym poziomie! Pierwszy etap rozgrywany będzie w formie grup (2 grupy po 4 drużyny). Wszelkie terminarze, podziały na grupy, będą podane po zapisach.  Serdecznie zapraszamy do zapisów swoich drużyn do turnieju.  Zapisy do turnieju trwają od teraz do 25.10.2017r do godziny 22:00. W ciągu trzech dni po zapisach,ogłoszone zostaną grupy i terminarze. Turniej startuje na początku listopada. Serdecznie zapraszamy! Poniżej znajdziecie regulamin turnieju.
 
Regulamin turnieju Paintball CSKatowice
 
§1 Postanowienia ogólne
1. Mecze rozgrywane będą 2 vs 2 w trybie paintball mod.
2. Każdy uczestnik musi posiadać konto Steam.
3. Wszelkie skargi / pytania / problemy prosimy zgłaszać w odpowiedniej zakładce turniejowej na forum.
4. Jeżeli organizatorzy uznają że dany gracz/drużyna działa na niekorzyść turnieju bądź używa niedozwolonych wspomagaczy (np. AIM, WH, SH) mają prawo wykluczyć gracza/drużynę z turnieju i jego przyszłych edycji.
5. Godzina oraz data meczu może ulec zmianie, najpóźniej 24h przed spotkaniem. Jeżeli obie drużyny się zgodzą na przełożenie + sędzia, możliwe jest przekładnie meczów na "ostatnią" chwilę.
6. Osoby zbanowane na VAC, BL, AC, ESL, AllPlay, CyberSport, Azereus lub serwerach CSKatowice.com nie mogą brać udziału w turnieju.
7. Maksymalna liczba drużyn wynosi 8.
8. Drużyny po zakończeniu meczu zobowiązane są do wstawienia screenshotów wykonanych przez sędziego do pół godziny po zakończeniu meczu.
9. Drużyna oddaje walkower w danym meczu w przypadku, gdy:

  • Złoży taki wniosek na własne życzenie
  • Splantuje bombę na innym bs'ie niż ustalony
  • Nie wstawi wymaganych materiałów do pół godziny po zakończeniu meczu (licząc od zakończenia dema ostatniej mapy)
  • Uznane zostanie, że dany gracz używa niedozwolonych wspomagaczy
  • Zbuguje spawn przeciwnika i zabije członka przeciwnej drużyny na początku rundy
  • Otrzyma 3 ostrzeżenia
  • Nie będzie miała pełnego składu w momencie rozpoczęcia meczu lub ćwiartki

 
10. Niedozwolone wspomagacze:

  • Oprogramowanie wszelkiego typu wspomagające widzenie przez ściany / wspomagające ustalenie pozycji przeciwników (WH/ESP)
  • Oprogramowanie wszelkiego typu wspomagające szybkie poruszanie (SH) / wspomagające celowanie (AIM).
  • Skrypty umożliwiające osiągnięcie rzeczy niemożliwych oraz skrypty powszechnie zabronione np. wyższe skoki, ciche brojenie, szybsze poruszanie się itp.
  • Oprogramowanie rozjaśniające ekran np. GammaAdjuster
  • Inne oprogramowanie wspomagające uznane powszechnie za niedozwolone.

11. Grupy zostaną rozlosowane za pomocą oprogramowania typu randomizer.
12. W przypadku sporych zastrzeżeń co do czystości gry danej drużyny zostanie powołana specjalna komisja, która oceni demko.
13. Jeżeli uczestnik dostanie bana na VAC, BL, AC, ESL, AllPlay, CyberSport, Azereus lub serwerach CSKatowice.com (nie dotyczy banów tymczasowych) przed rozpoczęciem turnieju bądź
w trakcie turnieju, drużyna zostaje wydalona (jej miejsce może zająć drużyna rezerwowa w przypadku wydalenia przed rozpoczęciem, jeżeli w trakcie, przyznawane będą walkowery ).
14. Jeżeli obie drużyny dwukrotnie nie wstawią się na umówiony wcześniej termin to mecz przepada i żadna z drużyn nie zdobywa punktów.
 
§2 Zapisy

Drużyna zostaje zapisana do turnieju po wpłaceniu 10 zł wpisowego.

Uczestnicy nie mogą mieć wygasłego bana na sieci za obrazę czy brak kultury dłuższego niż 1 dzień.
1. Drużyna składa się z 2 osób (ewentualnie może być 1 osoba rezerwowa).
2. W fazie grupowej drużyna otrzymuje kolejno 3 punkty za zwycięstwo, 1 punkt za remis, 0 punktów za przegraną.
3. W fazie grupowej przechodzą dwie drużyny z największą liczbą punktów. W przypadku takiej samej ilości punktów, decyduje liczba wygranych ćwiartek. W przypadku takiej samej ilości ćwiartek decyduje liczba wygranych rund. W przypadku dalszego remisu rozgrywana jest dogrywka na zasadach określonych w paragrafie 3, punkt 8.
4. W fazie ćwierćfinałowej i półfinałowej rozgrywamy mecze "na krzyż". Pierwsza drużyna grupy A, gra z drugą drużyną grupy B itd.
5. W fazie finałowej rozgrywamy mecz o pierwsze miejsce między zwycięskimi drużynami fazy półfinałowej oraz mecz o trzecie miejsce między przegranymi drużynami fazy półfinałowej.
6. Drużyna aby została zapisana, musi spełniać wymagania określone przy zapisach.
7. Przy zapisach obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Drużyna jest zapisywana do turnieju tylko jeżeli spełnia wszystkie wymagania.
 
 
§3 Rozgrywka
1. Podczas meczu na serwerze mogą przebywać tylko osoby biorące udział w danym meczu, sędzia(admin) oraz HLTV.
2. Podczas meczu na serwerze obowiązuje kultura oraz zakaz krytykowania innych przede wszystkim sędziego( od tego jest zakładka na forum).
3. Mecze będą rozgrywane na 2 prywatnych serwerach. Każdy mecz będzie kilka dni wcześniej ogłoszony (jaki serwer+ godzina meczu).
4. Drużyna która nie stawi się na daną godzinę lub w ciągu 10 minut od godziny rozpoczęcia przegrywa poprzez walkower.
5. Mecze będą rozgrywane na mapach: de_dust2, de_train, de_mirage, de_tuscan, de_hell, de_inferno
6. Cały przebieg meczu zostaje wylosowany przez specjalny dedykowany program: strony, mapy i bombsite na każdą ćwiartkę meczu.
Następnie wygenerowany zostaje dokument PDF z wynikami losowania, który zostanie wrzucony do tematu meczu na 15 minut przed rozpoczęciem meczu.
7. W fazie grupowej dopuszczalne są remisy. W późniejszych etapach przy remisie grana jest mapa fy_snow. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza wygra 5 rund.
8. Na serwerze działa tzw. whitelista. Do gry mogą wejść tylko konta steam zapisane do turnieju.
9. Drużyna w trakcie meczu może otrzymać od sędziego ostrzeżenie. Otrzymanie 3 ostrzeżeń w trakcie meczu oznacza oddanie walkowera. Ostrzeżenia można otrzymać za:

  • Spamowanie na u@
  • Odbijanie kulek, doładowywanie amunicji i wykorzystywanie innych bugów gry
  • Chodzenie po teksturach i miejscach ogólnoniedostępnych
  • Obrazę sędziego lub drużyny przeciwnej
  • Pixelwalking
  • Zablokowanie drzwi na mapie de_tuscan lub de_inferno

10. Każda drużyna ma prawo do dwóch jedno minutowych pauz w trakcie całego meczu. Chęć spauzowania należy zgłosić na u@ sędziemu. Pauza zostanie wykonana na początku następnej rundy.
11. Przerwy między mapami i ćwiartkami nie mogą wynosić dłużej niż 5 minut.
12. Drużyna nie może rozpocząć meczu w składzie jednoosobowym.
13. Na serwerze zostanie uruchomiony dodatek SBGuardian, utrudniający możliwość oszustwa.
14. Rozgrywka rozpoczyna się po wykonaniu trzech restartów i wypisaniu na środku ekranu napisu "LIVE".
15. Drużyny mogą zatrzymać rozpoczęcie ćwiartki przez napisanie na u@ "NOT". Jednakże, musi to nastąpić zanim padnie pierwszy frag. Przerwa po napisaniu "NOT" może trwać maksymalnie minutę.
16. Całkowity zakaz pixelwalkingu (chodzenia po niewidzialnych pikselach). Zwłaszcza na mapie de_train przy wyjściu z małej drabiny i przy dolnym zamku.
17. Kolorowe modele są dozwolone.
18. W trakcie meczu każdemu zostanie wykonane co najmniej 10 ss'ów w formacie tga.
19. Gracze muszą grać z drużyną i nickiem z forum w nicku np. Drużyna | Nick
20. Gracz może opuścić mecz w trakcie gry, jednakże jeżeli nie wróci do rozpoczęcia następnej ćwiartki to drużyna przegrywa cały mecz walkowerem.
21. Inne sytuacje, których nie pokrywa regulamin pozostawia się do interpretacji własnej przez sędziego.
 
Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie między etapami turnieju, jednakże obowiązuje zasada "prawo nie działa wstecz" !
Wszystkie zmiany zostaną zaznaczone tym kolorem.
 
Program do losowania: http://puu.sh/v6hsD/bd5b0a4ef7.rar
Do uruchomienia wymagany Microsoft .NET Framework - https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=53344
 
NAGRODY:
 
I Miejsce- Pięniądze z wpisowych (+kasa od sieci) + ViP na forum bądź na dowolnym serwerze sieci.
 
II Miejsce- ViP/ADMIN na serwerze Paintball na okres 150 dni.
 
III Miejsce- ViP/ADMIN na serwerze Paintball na okres 100 dni.

 

Dane do przelewu na które wpłacamy wpisowe 

 

45 1140 2004 0000 3802 7711 3320

 Dawid Zimert
Tytuł - Turniej PB + nazwa drużyny.

 

  • + rep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

O Nas

CSKatowice.com powstało dnia 28 lipca 2012 roku. Jesteśmy prężnie rozwijającą się siecią serwerów Counter-Strike. Nasza młoda i uzdolniona kadra Administratorów pozwala nam się szybko rozwijać!

Społeczność

Reklama

cskatowice